Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 12883 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #165 : 04.02.07 - klo:19:46 »

Tällä hetkellä:
Reino siirtyi kylppäriin, laitoin oven kiinni, että saisi käydä rauhassa pipalla. Arvo päästi hirveän itkun, että hänelläkin on kova pipahätä ja on heti päästävä sinne. Päästin Arvon, nyt Reino makaa seinä vierellä ja Arvo vahtii oven pielessä.
Arvo yritti näyttää kunkkua Reinolle, häntä paksuna, selkä köyryssä lähestyi, mutta siihen jäi uhitteleminen. Nyt on vahtina oven pielessä, että tästä et sitten muuten mene!
Odottelemme tilanteen kehittymistä!
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #166 : 04.02.07 - klo:20:21 »

Reino saapui juuri olohuoneeseen, hiljaa hiipien katselee ympärilleen, toiset ovat hiirenhiljaa, ääntäkään ei kuulu kun hän hiipii, kiertää jokaisen paikan ja kolon, käy katsomassa ja haistelemassa...
Arvo kiinnostuu,hyppää alas tuolilta, menee perään, täysin äänetöntä hiipimistä ja tutustumista paikkoihin ja toisiinsa
Ainoa ääni, joka kuuluu, on sydämeni levoton läpätys, kiihkeä jännittynyt hengitys ja tietokoneen näppiksen lätinä....

Reino tutkii kukkaruukkuja , tuijottaa minua suurilla silmillään, nyt ruokapöydän tuoli tutkinnassa, hakeekohan pipapaikkaa...

koskaan meillä ei ole ollut näin jännittynyttä hiljaisuutta

Piu ei jaksa kiinnostua, Reino kiertää, kurkistaa kristallikaappiin, sitten baaripöytä ja makuuhuone on vuorossa, Arvo ei seuraa - ei kun seuraa nyt - makkarissa on pimeää, en näe mitä tapahtuu - tulisikohan minusta urheiluselostaja - ei ei tulisi  - tahti on täällä aivan liian verkkainen
- en voi sytyttää makkariin valoja
haen otsalampun, vaikeuksia saada siihen valoa = liian pitkät kynnet
Nyt onnistuu: Reino istuu lattialla pissapotan vieressä ja Arvo heti siinä takana, aivan rauhallista...
älkää nyt ihmetelkö, miksi minulla on makkarissa pissapotta, on mallia joltakin vuosisadalta aika kauan sitten, siis vaan huvin vuoksi

otsalamppu mainio keksintö, sopii monenlaiseen tarkoitukseen, hankkikaa ihmeessä, mm. kissojen tarkkailu pimeässä makkarissa mahdollista,
Reino lähestyy , nyt keittiö , silityskori kiinnostaa, katsellaan jo korkeammalle, jospa hypättäisiin pöydälle
hiton otsalamppu, mistä se sammuu......
Reinolla sellainen ilme, että seuraava saalis olet juuri sinä.... lähestyy hiipivin askelin, ilmeessä ei ole tulkinnan varaa... joudunkohan kohta käsittelyyn
nyt ohitetaan Arvo ja poistutaan keittiöstä, katsellaan koko ajan yläilmoihin, minne voisi hypätä
hylätään idea hyppäämisestä ja

palataan takaisin eteisen vaatekomeroon

uusi kierros.... haistellaan Piu ja minut, jokohan saan viisi piikkiä pyllyyn, haistellaan Arvo, joka hiukan murahtaa... vessakierros vielä kerran
Arvo perään, täydellinen hiljaisuus vallinnut koko ajan, yksi ainoa matala murahdus, muuten ei voisi kuvitellakaan, että täällä kolme kissaa yrittävät sopeutua ja hakea johtajaa ja paikkaa

jatkuu kohta....
jos kiinnostaa
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #167 : 04.02.07 - klo:20:24 »

[:10] K [:10] I [:10] I [:10] N [:10] N [:10] O [:10] S [:10] T [:10] A [:10] A [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #168 : 04.02.07 - klo:20:29 »

Hauskaa kerrontaa, ihan kuin olisi näkemässä  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #169 : 04.02.07 - klo:20:38 »

Arvolle oma lamppu [:-)] ei otsalamppua.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #170 : 04.02.07 - klo:20:40 »

[:10] K [:10] I [:10] I [:10] N [:10] N [:10] O [:10] S [:10] T [:10] A [:10] A [:10]

Niin täälläkin! :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #171 : 04.02.07 - klo:20:42 »

On hauskaa kerrontaa! Valtavan jännä lukea! Hömis osaa kerronnan tadon! Odotetaan jatkoa.. :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #172 : 04.02.07 - klo:21:07 »

Todella mukaansatempaavasti kerrottu. Jaa että kiinnostaako ---no TAATUSTI KIINNOSTAA.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #173 : 04.02.07 - klo:21:11 »

Nytkö saa onnitella Uuden Kissan johdosta? Hienoa!  [:-)] [KIPPIS] [:-)]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #174 : 04.02.07 - klo:21:15 »

[:10] [:10] Reino Armas [:10] [:10] on uusi perheen jäsen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #175 : 04.02.07 - klo:21:19 »

Arvo tuolissa ruokapöytä, Piu tuolissa iso eteinen, missäs Reino?
äsken oli kylppärin ovella... otsalamppu kehiin, saanko syttymään
joo,
Reino kylppärissä, käynyt pipalla, hiekat pussiin, sitten lässytyskierros:

matalalla, siirappiäänellä "mitä mummin ville-pilliäinen - oletkos käynyt pipalla - haisteletkos mummin sommea - tuleekos meistä kaverit - rakastan sinua ylikaiken -"
kevyt haistelu - lähestyminenkin - hiukan ettensanoisi halveksiva katse = älä viitsi lässyttää ei tehoa minuun

nyt naama kylppärin ovella: tästä katselen ja tarkastelen, että mihin ihmeeseen olen joutunut - onkohan tämä aivan täysjärkistä porukkaa

kuinkahan nuo kaksi ovat tämän tähän mennessä kestäneet - tuo vaikuttaa aika omituiselta - kuinka se pystyy lässyttämään ja aivan totisella naamalla

kierros olohuoneessa jatkuu, Arvo tuolissa/ tutkitaan ja haistellaan / Arvo ei ole näkevinään = tylsä juttu, ei enää kiinnosta, kissoja olen nähnyt

jokainen ruokapöydän tuoli haistellaan, vieraita on siis ollut, baaripöytä vinosti kiertäen edetään keittiöön, ruokailu ei kiinnosta (ei muuten ole syönyt lainkaan täällä ollessaan)
jännittynyt hiljaisuus, Piu ja Arvo eivät enää reagoi, ehkä kohta Reino alkaa saada lisää tilaa

menin hiljaa kylppäriin, otin Reinon oman harjan, ja arvatkaas,
sain aivan hiukan pikkaisen harjata Reinoa!!!

Selvästi tuntui nauttivan, mutta pian antoi ymmärtää, että nyt riittää. Oliko siihen syynä tuo kylkiäisenä tullut lässytys vai luontainen pelko

Nyt sitten maataan kylppärin lattialla - antoi mummin hoitaa iltatoimet, selvästi näytti naurattavan, kun mummi veteli tummelia naamaan -
onkohan tuo mummi vai lehmä???? [:-DD] [:-DD]

Hänellä tuntuu olevan itsetunto paikallaan - osaa olla varovainen siinä missä pitää, mutta ei alistu jokaiseen murinaan vaan hakee paikkaansa

Paljon on tehtävää, ei uusi kissa (ja tämä avioerolapsi) voi heti sopeutua uuteen perheeseen, aikaa ottaa meiltä kaikilta, mutta : mikään ei ole mahdotonta!

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #176 : 04.02.07 - klo:21:38 »

Hyvä alku ollut  [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #177 : 04.02.07 - klo:21:53 »

Välillä meni minulta sekaisin nuo nimet: Reijo (siis Välskäri) ja Reino.
Kuulin itseni selittävän Reinolle:
"Menepä nyt, Reijo( siis Välskäri [:-DD]) , pipalle, siellä on aivan puhdas hiekkalaatikko"

Jotenkin vain alkoi tuntua höntiltä

Tätä kirjoittaessa Reino ilmestyi taas tähän viereen, kierros jatkuu,
hitsiläinen, että meillä taitaa olla aivan käänteinen vuorokausirytmi, Reino on iltaihmisiä ja minä taas niitä aamunvirkkuja.
Nyt aktivoituu Arvo, kyräillään, taas Reino makkariin, Arvo perässä

Mutta koska kaikki yösadut päättyvät joskus, niin päättyy tämäkin:

toivottelemme koko perheen voimin erittäin rauhallista yötä!
Meillä se ei ehkä toteudu: tuntuu nyt jatkuvan tämä toisiin tutustuminen, mutta ei hätää: huomenna on aamu uusi ja katsellaan sitten jatkoa!
Meillä näyttää nyt kehittyvän mielenkiintoinen alkuilta.....

Reino kurkisteli ja kurotteli jo ruokapöydän päälle... hyvää kehitystä....
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #178 : 04.02.07 - klo:21:56 »

[:10] [:10] [:10] Odotellaan sitten aamulla uutisia jos ehtii ennen töihin lähtöä  [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #179 : 04.02.07 - klo:22:33 »

:-))
Hyvin näyttää menevän..Pala kerrallaan ja Reino on trion vakituinen jäsen.. [:10]
Hauskaa luettavaa! [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.256 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.