Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 13096 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #210 : 06.02.07 - klo:17:47 »

No voi eekale, pikkuista kullanpalaa!!! :-)) [:35]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #211 : 06.02.07 - klo:21:23 »

Ihana hän Devon rex! Kerrotko hiukan enemmän tuosta rodusta - vai onko hän rotua?

Mutta nyt minä vasta oikeasti repeenkin! Ei tämä voi olla totta! Tuliko tästä nyt nolo loppu "jännitystarinalle"??? :-O

Toinen päivä pojilla aivan keskenään. Kun tulin töistä, oli Reino kylppärissä, toiset pojat toisaalla. Ei mitään erikoista.

Sitten Reino heti aktivoitui, tuli olkkariin ja rupesi tutkimaan paikkoja. Kaikki meni hyvin, kunnes minä idiootti keksin heittää hänelle sellaisen lelun, jonka Arvo on itselleen ominut. Silloin hyökkäsi Arvo lelun kimppuun ja sitähän Reino säikähti ja painui kylppäriin.
No, sitten hiljaista, ei mitään hyökkäilyjä. Arvo kävi katsomassa kylppärissä, ei murinaa, ei isottelua, ei mitään

Sitten vielä siihen samaan syssyyn tuli Hellis käymään, Reinohan säikähti vierasta ihmistä. Pysytteli edelleen kylppärissä.

No, kun Hellis lähti ja tuli täydellinen hiljaisuus, tuli Reino taas olkkariin. Ei mitään reaktiota toisten kissojen taholta. Aivan kuin Reino jo kuuluisi perheeseen, ei mitään uutta - sut on nähty jo!

Sitten Reino meni selälleen patterin viereen, Arvo omaan tuoliin ja Pikkuinen Piu jonnekin. Kohtapa tuleekin Reino minun jalkojeni viereen ja uskokaa tai älkää:

heittäytyy selälleen, venyttelee, molemmat takajalat ovat aivan levällään, kädet ojentuvat piiiiiiiiiiiiiitkälle, koko massu aivan paljaana taivasalla - hän selvästi nauttii ja venyttelee ruumistaan.
Kissahan ei helposti paljasta vatsaansa - ja sen paljastaminen on suuri luottamuksen osoitus!
Ei nyt liene vaikea arvata, kuka melkein repee!!!!! [:-DD]

Nyt pääsin sitten näkemään ne "tuhon jäljet", jotka Reinon vatsan alustassa ovat. Häneltähän jouduttiin leikkaamaan sieltä karvatukot pois. Tänä iltana hän itse kovin tarmokkaasti rupesi pesemään käpäliään ja pyllyään. Ja tuohan on vain erittäin hyvä merkki siitä, että luottamus alkaa pikkuhiljaa olla saavutettu.

No, ei nuolaista ennen kuin tipahtaa, liian helpolta, aivan liian helpolta tämä tuntuu. Mutta näyttää siltä, että sekä meidän pojat että Reino toisensa jollakin tavalla hyväksyvät. Meidän pojathan ovat aina tottuneet toisten kissojen läsnäoloon, Reino ei. Reino on sitäpaitsi aivan uudessa ympäristössä, jossa vielä täytyy tottua uuteen Mummiinkin! Ei hänellä ole helppoa!

Jaha, ei pelkoa: ei tullut nolo loppu!

Nyt juuri Arvo ja Reino ottavat yhteen: Arvo murisee, ajoi juuri Reinon makkariin - mitähän kohta seuraa? Johan minä ajattelinkin, että ei tästä noin helpolla selvitä!!!! [:-DD] [:-DD]

.... jatkuu.....

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #212 : 06.02.07 - klo:21:33 »

[:10] Päivän jännitys näytelmää onkin odotettu [:10] hienolta näyttää [:10] ja pientä nahistelua saakin olla [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #213 : 06.02.07 - klo:21:42 »

Devon Rex on kiharakarvainen kissarotu. Devon rex on aktiivinen ja utelias kissa. Se kiipeilee ja noutaa, tutustuu pelottomasti uusiin asioihin ja ihmisiin, ja maistelee kaikkea mielellään. Se ei osaa naukua, mutta säksättää kivasti.

Devon rex on erilainen ja jopa hieman omituinen rotu, positivisesti tietenkin :)
Sitä hoidetaan kuten mitä tahansa muuta kissaa, eikä se vaadi mitään sen kummempia hilavitkuttimia tai säätämistä.

Tää Roope on mun kummityttöni kisu ja asuu kaakonkulmalla Kouvolassa tällä hetkellä. Tässä juutuubista yks video...
http://www.youtube.com/watch?v=-xy97O9d30E
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #214 : 06.02.07 - klo:21:54 »

Kiitos, Mese! Ihana video! Onko näillä kaulassa lainkaan karvoja? Näytti ainakin siltä, että ei olisi. Varmaan viihtyvät yhdessä nämä kaksi!

Kävin äsken kylppärissä, jonne Reino vetäytyi. Taas sama reaktio [:-DD], näki minut ja heittäytyi selälleen - koko massu aivan paljaana ja jalat retkotti takakenossa! Siis: luottamusta osoítetaan!
Pian on toivoa, että kohta voi ottaa jo syliinkin. En ole sitä edes yrittänyt - arvaan, että Reinolla on ollut aivan liiaaksikin uutta totuteltavaa. Että vielä syliin - se olisi liian kauhistuttava kokemus!
Tässä vaaditaan valtavasti kärsivällisyyttä ja ehkä jotakin "kissatuntemusta", että tästä hyvä tulee!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #215 : 06.02.07 - klo:22:01 »

[:10] Hyvää [:10] tulee [:10] varmasti [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Hellis

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Vantaa
« Vastaus #216 : 06.02.07 - klo:22:03 »

Kun tua  Hömis heitti sanan: SYLIIN. Arvatkaapas KUKA tuli tänään ensimmäisen kerran syliin!!!!!! Vaikka se ei tähän ketjuun ny kuulunukkaan, mutta vähän tarvii elvistellä täältä Alapöntöstäkin.
Kirjattu
Terveisiä Alapöntöstä!

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #217 : 06.02.07 - klo:22:04 »

Kiitos, Mese! Ihana video! Onko näillä kaulassa lainkaan karvoja? Näytti ainakin siltä, että ei olisi. Varmaan viihtyvät yhdessä nämä kaksi!

Kyllä niillä karvapeite on kaikkialla, karva vain on lyhyttä ja ja kiharaa, eikä irtoa juuri ollenkaan. Noista kahdesta en tiedä, kenen lienee, juutuubista löysin. Roope on Helsingistä muistaakseni. Noin toisella vuodella oisko jo 1,5 vuotias. Oikein seurallinen ja kiinnostunut kaveri, oli viime keväänä mulla remonttikaverina, kun tapetoin seiniä. Rapsutti entiset tapetit kaverina pois  [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #218 : 06.02.07 - klo:22:04 »

[:10] Kaapo [:10] [:5] Hienoa
Kirjattu

Hellis

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Vantaa
« Vastaus #219 : 06.02.07 - klo:22:07 »

Jarmo! Ei sen pitäny noin helppoa olla! [;-)]
Kirjattu
Terveisiä Alapöntöstä!

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #220 : 06.02.07 - klo:22:08 »

ja varmasti molemmilla osapuolilla oli erittäin mukavaa  [:10] [:10] [:5] Hyppäsikö ihan itse
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #221 : 06.02.07 - klo:22:09 »

Niin, Jarmo!
Kaapo on ollut tänään jo sylissäkin! Se on sellainen saavutus tuollaiselta kissaressulta, että ei voi kuin onnitella!

Risto, laitapas Pönttölän Kunniakirja menemään Alapönttölään!!!! [:-DD]
Kirjattu

Hellis

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Vantaa
« Vastaus #222 : 06.02.07 - klo:22:13 »

Ei hypännyt. Kiehnäsi jaloissa ja löi pepun lattiaan ja tuijotti, jotta etkös ymmärrä nostaa! Tyytyväisempi taisin olla minä. Siinä hän makoili ja kehräsi ja viimein totesi, että grammarin alle on viisainta hilpasta. Kävi kääntymässä ja tuli takaisin puskemaan jalkoja. Mutta mitenkäs Reino?
« Viimeksi muokattu: 06.02.07 - klo:22:25 kirjoittanut Hellis »
Kirjattu
Terveisiä Alapöntöstä!

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #223 : 06.02.07 - klo:22:22 »

Ja tarinat jatkuvat.. :-)) Ihana kissa meseltäkin! Huomenna on uusi päivä.. [:-P]
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #224 : 06.02.07 - klo:22:26 »

Terkkui myös meiltä kaikille kissoille ja kissaihmisille.
« Viimeksi muokattu: 21.02.07 - klo:13:50 kirjoittanut emo »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.054 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.