Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 12981 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #330 : 17.02.07 - klo:10:35 »

Suosittelen ihan oikeesti Höm istä kirjoittamaan kirjan.  Just tuollaista ois kiva lukea pikkuisille iltapuhteena ja miksei isommillekin. [:-I] [:-)]
Sais Kykkymylliäinen seuraa kissakirjasta yöpöydälleni. [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #331 : 17.02.07 - klo:11:39 »

Suosittelen ihan oikeesti Höm istä kirjoittamaan kirjan.  Just tuollaista ois kiva lukea pikkuisille iltapuhteena ja miksei isommillekin. [:-I] [:-)]
Sais Kykkymylliäinen seuraa kissakirjasta yöpöydälleni. [:-)]

Ihan samaa ajattelen minäkin,että Rouva Hömötiaiselta onnistuisi varmasti hienosti kirjan kirjoittaminen kolmen kissan yhteiselosta ja touhuista.Kykkymylliäinen-kirja on niin kauniisti ja kivasti kerrottu tarina Rouva Hömötiaiselta,että uuden kirjan kirjoittaminen kissojensa touhuista saisi varmasti suosiollisen vastaanoton.

Kiitos Rouva Hömötiaiselle kolmen kissan  [:10] [:10] [:10] jatkokertomuksesta.On tapahtunut paljon viikon aikana kissojen elämässä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #332 : 17.02.07 - klo:11:43 »

Tehdään ennakkotilaus kirjasta jota ei ole luvattu kirjoittaa (vielä) jos hinta ei tule hirmu kalliiksi

[:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #333 : 17.02.07 - klo:19:16 »

Ei yhtään malttamattomina  [:-I] [:17] odoteta uusia tapahtumia  [:10] [:10] [:10] "R A P-P" kolmikolta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #334 : 18.02.07 - klo:20:25 »

Tää on ollut hiukka vaikeata nyt, kun olen ollut hiukan liian vähän aikaa kotona. Mutta, onhan tässä vielä lomat edessä ja aikaa seurailla tarkemmin noita poikain touhuja.

Tänä iltana meininki on sellainen, että päivätorkut on otettu. Reino nukkui kylppärin matolla ja vaikka siinä puuhastelinkin vieressä, niin komea kuorsaus kuului! Siis kertoo jo luottavaisuudesta. Hyvä niin.

Reinolla tuntuu olevan aika suuri ego, ei hän jää häntä koipien välissä nurkkaan, vaan turpiin saatuaankin palaa taistelukentälle ja katselee, että kumpi seuraavaksi saa "turpiinsa"! [:-DD]
Hän pelkää selvästi vielä kaikkia ääniä , sehän on luonnollista, vasta pari viikkoa uudessa paikassa ei ole paljon. Mitäs luulisit itse, jos muuttaisit hissittömästä talosta hissitaloon? Jokainen hissin liike, ääni rappukäytävässä ja naapuri, joka sunnuntaina rupeaa poraamaan seinään suurta reikää... [:67]

Entäs sitten tuo Mummi, joka korottaa ääntään Pikku-Piulle, joka kaataa kuuman teekupin Mummin syliin! Kyllä se pelottaa ja säikyttää. Kun ei enää voi olla varma tuosta mummistakaan, että onko se ystävä vai vihollinen, tuolla tavalla karjuu ja sitten tulee mamoilemaan ja lässyttämään! Mihin tässä enää voi luottaa? :-O

Reino siis on reipas reppuhousu! Hän ottaa tilaa ja antaa turpiin takaisin - silti välillä voidaan aivan hyvin kulkea toistensa ohitse aivan kuin ei toista olisikaan! Uskon, että hänestä tulee vielä tasavertainen kumppani kaikkien meidän kanssa.

Hänellä on selvästi evästä repussa!

No, tunnustetaan, on meillä turvauduttu myös muihinkin keinoihin- auttavatkos mitään ?  - hankin sellaista feliway`ta - muistuttaa jotain kissan itsensä erittämää hormonia ja pitäisi helpottaa kissan stressitilaa. Stressiähän kissalle on luonnollisesti uuteen kotiin tuleminen, uusiin kavereihin ja uuteen mummiin tottuminen. Pannaan vaan töpseli ja se mössö seinään ja se erittää tämän hormonin kaltaista tuoksua tai jotain sellaista ja pitäisi olla kissalla helpompi olo. Kissahan on tyypillisesti sellainen olento, joka ei pidä mistään muutoksista. Jo eläinlääkärillä käyminen on stressi, saati sitten aivan uuteen kotiin tuleminen.

Onkos kukaan kokeillut tuota ainetta?

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #335 : 18.02.07 - klo:20:37 »

Ei ole kokeiltu Feliwayta mutta jos saan Reinon, Arvon ja Pikku-Piun lainaksi niin voisin kokeilla  [:-)]

[:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #336 : 18.02.07 - klo:20:45 »

Meillä on joskus käytetty suihkeena esim. eläinlääkärikäynnin yhteydessä, vähän suihkuteltu kuljetuskoppaan. Pilvihän joutui loukkaantumisensa jälkeen käymään useammankin kuin kerran ja lähteminen aina jännitti.  [:-)]
Reippaalle Reinolle samoin kuin arvokkaalle Arvolle ja pirteälle Pikku-Piulle terveiset myös Pilviltä !
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #337 : 18.02.07 - klo:20:51 »

Ei oo kokeiltu, vaikka Simpan kanssa se vois olla paikallaan, huuto ja melskaaminen on autossa sellaista että. Mutta onneksi Simppa on käynyt vain nuoruusiän rokotukset ja on viettänyt nykyään terveen seniorin päiviä. Voi, kun kissat ja koirat sais elää suht terveinä loppuun asti ja sit kuolla kupsahtaisivat vaikka nukkuessaan!
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #338 : 18.02.07 - klo:22:15 »

On ollut käytössä tuota "kissahormonia" sekä suihkeena että haihduttimessa. Toimii  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #339 : 19.02.07 - klo:14:55 »

Kyllä on ollut mukava seurata ylä- ja alapöntön uusien tulokkaiden sopeutumista. Varsinkin Reinon puolesta olen jännännyt niin, että melkein hiukset on nousseet pystyyn  [:67] , että mitenkä hänen käy, kun menee Arvon ja pikku-Piun reviirille. Nyt alkaa jännitys jo laukeamaan. Vai onkohan sittenkin vielä odotettavissa jotain isompaa tukkanuottasilla oloa? Kaapo on myös sopeutunut niin hyvin, että oikein ihmetyttää, miten nopsaan hän rupesi luottamaan ihmisiin. Toivotaan sekä ylä-, että alapönttöön rauhallista rinnakkaineloa ja leppoisia kissanpäiviä.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #340 : 19.02.07 - klo:15:11 »

Reinon osalta kerron illemmalla tarkemmin tämän päivän tapahtumat. Piti Mummin olla oikein vihaisena!!!

Kaapo on sopeutunut erittäin hyvin, mutta Alapönttölässä on enemmän kärsivällisyyttä kuin meillä ylhäällä.

Ei Reino piiskapyllyä ole saanut, muutaman valittu sana, mutta heti sitten hellittiin taas! [:-)]
Kirjattu

Välskäri

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #341 : 19.02.07 - klo:15:15 »

Hömis! Ainahan sitä voi julkaista kirjasta pelkät kannet ja sanoa, että kissa vei sisällön.  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #342 : 19.02.07 - klo:15:27 »

Hyvä Välskäri!
Tämähän onkin nykyään muotia - julkaistaan vaan kannet! Niinhän teki entinen morsiankin!!! [:-DDD] [:-DDD]

Tuskin hänenkään kirjansa sisältö sen enempää julkaisemisen arvoista lienee
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #343 : 19.02.07 - klo:15:34 »

:-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #344 : 19.02.07 - klo:18:25 »

Ei Reinolle saa sanoa pahasti  [RULES]
Muuten mummitettavat antavat piiskapyllyä tai sitten  [:10] [:10] [:10] yhdessä rivissä viispiikkisillä  [:67] [:67] [:67]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.053 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.