Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 13035 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #345 : 19.02.07 - klo:20:44 »

Mitäs Reino muka oli tehnyt  [:-I] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #346 : 19.02.07 - klo:21:06 »

Jatkokertomus jatkuu, mutta tänä iltana mulla on ollut yksi toinen projekti, jota tässä täytyy kehitellä.
Elikkä en siis ennätä kertoa Reinon edesottamuksista kovinkaan paljon, mutta tämä jännitys tiivistyy niin, että en malta olla kertomatta muutamaa asiaa:

Reino  on saanut kermaa - jonka kylläkin sitten latki -
ei Reino vaan Pikku-Piu!!! [:-DD]

Piu ei ole kolmeentoista vuoteen juonut kermaa, mutta kyllä nyt kelpasi, kun sitä oli tarjolla Reinolle!

Hetkinen, juuri äsken pyyhälsi ohitseni ihmeellinen tornado ---- ketä mitä missä ja ken?
Olohuoneesta mentiin makuuhuoneeseen - en ennättänyt nähdä, kuka meni ensin ja kuka sitten perässä.....

Jaa - mutta nyt sieltä makkarista pyyhälsi Reino kylppäriin, pieni tutkimus kylppärissä, nyt hiivitään taas ohitseni olohuoneeseen - mitä nyt seuraa?????

Harteikas Reino painonnostaja - olohuoneeseen, lattialle levälleen ja sellainen ilme kasvoille, että : tulepas sieltä jos luulet uskaltavasi!!

Arvo ilmeisesti antaa periksi - sijaistoimintoja - hävettää, että pelottaa -  mennään eteisen vaatekaapin kimppuun, pakko avata ovi ja "hävitä vaatekaapin uumeniin"...

----
muuten hyvä idis, mutta Reino Reppuhousu ei anna periksi, huomasi juuri hämäysidean ja päätti lähteä antamaan pienen oppitunnin itsepuolustuksessa

Arvo-ressukka vaatekaapin sisällä - maukaisi jo alistuvasti: annan periksi, annan periksi - älä viitsi lyödä - ollaan kavereita!

Nyt sitten taas Arvo olkkariin, Reino kiersi pienen lenkin kylppärin kautta, palaa peräämään Arvoa, Arvo sosiaalisena ei halua tapella, haistelee huonekaluja - ei-tässä-mitään-tyyliin-

Reino pelaa aikaa - käy keittiössä heittämässä pari raksua naamaan
nyt Arvo kyttää tuolin alla - Arvo seikkailee ja koettaa pelata aikaa  - eihän tässä tarvitse tapella

Reino Reppuhousu on nähtävästi päättänyt saada pelimarkat kotiin - kunkun paikka on siis jaossa - kukahan tässä oikein voittaakaan????

Arvo on ollut itseoikeutettu/valittu/voideltu kuningas -
kuinkahan käykään. Pönttölän kauhukertomus jatkuu, jatkuu-
natkuu, natkuu
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #347 : 19.02.07 - klo:21:14 »

Lopputulos taitaa olla että Pikku-Piu on Pomo  [:10]
Arvosta ja Reinosta molemmista kunkku taloon [:10] [:10]

Jaettu valtaistuin  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #348 : 19.02.07 - klo:21:59 »

Jännää, jännää!
Mutta huono juttu, jos kisulit alkavat tosissaan ottamaan yhteen.

Mutta nyt menen nukkumaan ja toivotaan, että kaikki on kunnossa myös siellä kissa kodissa!  [:10] kurnau!

:-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #349 : 20.02.07 - klo:07:43 »

Ja kolmen kissan  [:10] [:10] [:10] jatkokertomus on saanut taas jännittävää jatkoa.Hyvä Reino reppuhousu,pidä vain pintasi ja ota paikkasi Hömiksen kotona.Kyllä se siitä alkaa sujumaan,kunhan nyt kissat saavat setvittyä sen,kuka kukin on?Kolmen kissan rakkaus se on maailman paras pakkaus  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #350 : 20.02.07 - klo:21:31 »

Ja päivän kunkku on ....  [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #351 : 20.02.07 - klo:21:51 »

Jees, tämä jatkokertomus taitaa jäädä pienelle tauolle. Päivän kunkku tai ainakin sitä paikkaa näyttää nyt tavoittelevan:

heh heh ja heh

kukas muu kuin Reppuhousu!

Ehkä täällä vallitsee nyt kauhun tasapaino, Reino yrittää pistää uusiksi jo vallinnutta asetelmaa, hän koettaa horjuttaa Arvon asemaa ja Piulle hän antaa kovasti kyytiä.
Nyt taas alkaa vilkas iltaottelu, Arvo juoksee hulluna noita omia leikkejään. Reino ei oikein tahdo ymmärtää, mutta ei enää pelkää. Piu on arvokas vanha herra - vaikka ei tuo kuvaus hänen olemukseensa millään sovi! Piu on sellainen siro, melkein tyttömäinen ja hiljainen, vetäytyvä - Arvo on vallaton ja raju leikeissään. Reinosta en osaa vielä kovin paljoa sanoa.

--------------
Tarinatuokio voisi olla värikkäämpi, mutta täällä vallitsee hiukka alakuloinen olotila. Lauantaina on työtoverini siunaustilaisuus, kukkalaitteen työtovereiden puolesta kävin tänään tilaamassa. Mutta mikä tulee tekstiksi nauhaan? Miksi se on aina niin vaikeaa? Ja etenkin nyt, kun lopullinen poislähtö täältä oli niin arvaamaton.

No, kehittelen Reino Reppuhousun tarinaa [:67]

ei ei tämä ei voi olla totta! Ette ikinä usko, mitä juuri nyt tapahtui!!!

Arvo aina vaatii, että parvekkeen ovi on avattava ja hänen on päästävä sinne vaikka olisi millainen pakkanen. Taas äsken avasin oven - no, sitten rupesi tuntumaan kylmältä ja kävin sulkemassa parvekkeen oven. Onneksi en mennyt vielä suoraan nukkumaan vaan jäin kirjoittamaan tätä tarinaa.
Sitten ihmettelin jotain rapisevaa ääntä - pahat aavistukset mielessä ryntäsin parvekkeen ovelle: sinnehän oli siis meidän Arvo jäänyt parvekkeelle!
No, olen oppinut sen, että ennen kuin mennään nukkumaan tai lähdetään kotoa, lasketaan kissat ja tarkistetaan, että kukaan ei ole jäänyt parvekkeelle tai kaappiin loukkuun!

Kyllä Reino Reppuhousun tarina jatkuu - Hellis jo kovisteli kirjankin kirjoittamiseen - katsellaan!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #352 : 20.02.07 - klo:21:59 »

Odotellaan rauhassa jatkoa vaikka välillä hoputellaan ja yksi luku tai kokonaan toinen kirja voisi olla aiheesta Kaapo   että Alapönttölässäkin voidaan kirjoittaminen aloittaa   [:-)] [:-)] [:-)]

[:10]           [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #353 : 20.02.07 - klo:22:01 »

Joo, kahden kerroksen kissat.  [:5] [:5]
Kirjattu

Hellis

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Vantaa
« Vastaus #354 : 21.02.07 - klo:09:07 »

Aiheesta keskusteltiin jo eilen Hömiksen kanssa, miten vain saamme kisulit oppimaan hissin käytön vai hiipivätkö he portaikossa kerrosten väliä mennessään tapaamaan toisiaan????
Kirjattu
Terveisiä Alapöntöstä!

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #355 : 21.02.07 - klo:10:52 »

Kyllä  on nyt nihkeessä mikään kirjoittaminen.
Reino Reppuhousu ja Kaapo Risapaita! [:-DD]

No, jää kirjoittamatta.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #356 : 21.02.07 - klo:11:11 »

Luetaan sitten kirjasta miten ylä ja alapönttölän kissat kulkevat kyläilemään, jos vaikka kiipeilytunneli parvekkeelta parevekkeelle  [:10] [:10] [:10]         [:10] [:5]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #357 : 21.02.07 - klo:11:17 »

Joo, tunneli. Milloin se sinne saadaan?  [:5] [:5] [:5] [:5]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #358 : 22.02.07 - klo:19:45 »

Pari kuvaa, joista toinen taas meni jotenkin höhläksi, kun sitä muuttelin. Mutta tänä iltana on muuta mielessä, tämän nyt tässä välipalaksi vaan tarjoan:

"Me kaikki kolme" ja "Kahdet silmät"
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #359 : 22.02.07 - klo:19:50 »

Onkos yläkuvassa vasemmalta lähtien Reino [:10]    Arvo [:10]    Pikku-Piu [:10]
Mukavasti mahtuvat samaan kuvaan ja samalla lautaselle syömäänkin  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.209 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.