Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt mä repeen! Reino Reppuhousun tarina  (Luettu 13379 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Nyt mä repeen!
« Vastaus #405 : 03.03.07 - klo:21:36 »

Voi pientä punanenua kun väsähti keskelle lattiaa. -Tai ei hän niin kovin pieni taida olla, mutta "on niinkuin kotonaan"  [:-)]  [:34]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #406 : 03.03.07 - klo:21:42 »

Rento-Reino.  :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #407 : 03.03.07 - klo:21:59 »

Ei Reino ihan pikkuinen ole. Hän on erittäin harteikas, kroppa kapenee sitten lantiota kohden, onkos se miehillä silleen.... [:-)]

Tuo turkki on todella ongelma, hän nyppii aika ajoin turkkiaan, olen koettanut keksiä jotain keinoa tai jotain ammattiauttajaa, jotta tuo turkin repiminen saataisiin kuriin.
Siitä minulle toki kerrottiinkin, ennen kuin Reinon kävin hakemassa. Ja vaikka ei olisi kerrottukaan, olisin Reinon silti ottanut. Niin hankala hänen tilanteensa silloin oli, että päätin taas yhden kissan pelastaa.
Kuinka Reino sitten meille lopullisesti sopeutuu, sen näyttää aika.
Rakkautta on kyllä tarjolla joka päivä eikä siinä ole rajoituksia!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #408 : 03.03.07 - klo:23:37 »

[:10] Reino rentona  [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #409 : 03.03.07 - klo:23:43 »

Osaa Reino Reppuhousu ottaa elämän tosi rennosti.   [:-)] [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #410 : 04.03.07 - klo:10:25 »

Hömiksen Reino Reppuhousu on siis aivan ihastuttavan ja suloisen näköinen tuossa kuvassa,kun hän nukkuu lattialla ketarat taivasta kohden
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #411 : 04.03.07 - klo:17:28 »

Ai kuinka suloisesti Reino kellii  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #412 : 04.03.07 - klo:17:35 »

:-)) :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #413 : 07.03.07 - klo:20:41 »

Alkaapa olla harvassa nämä jutut nykyisin.
Reino rupeaa sopeutumaan ja toiset rupeavat sopeutumaan Reinoon. Niinhän se menee.
Mutta Arvo-kultainen on heittäytynyt hiukan mustasukkaiseksi. Arvolla on tapana aina aamuisin tulla sänkyyn mahani päälle rapsuteltavaksi. Reino kiinnostui hommasta, että miksi sieltä aina kuuluu onnellinen kehräysja  tuli hänkin kurkistelemaan sängyn laidalle...
mutta silloin antoi Arvo hatkat "kilpakosijalle"!!!! [:-DD]

Eiköhän tämä tästä - onhan tuota pinta-alaa useammankin kissan käydä massun päällä rapuseltavana! [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #414 : 07.03.07 - klo:20:44 »

Mukavaa että juttua tulee lisää luettavaksi, päätin viimeksi että en hoputa ja kysele vaan odotan.
Eikös Reinon herkutkin kiinnostaneet vähäsen Arvoa ja Pikku-Piuta

[:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Risto

• Vieras
« Vastaus #415 : 07.03.07 - klo:20:45 »

Jaha, onpa jännää, ettei vain masun päälle tule kynnen jälkiä.  [:-I] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #416 : 07.03.07 - klo:20:48 »

Joskus Pilvi tulee siihen rinnan päälle ja kun suuresti nauttii rapsuttelusta, menevät kynnet ulos ja sisään, kyllä tuntuu ihossakin !!!! [:-I]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #417 : 07.03.07 - klo:20:49 »

Todella rennosti näyttää Reino jo ottavan, tuosta kuvasta päätellen. Niin ihana kuva.  [:10]

Kiitos uusista kertomuksista! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #418 : 07.03.07 - klo:20:53 »

Mielenkiintoista ja jännittävää aikaa on Rouva Hömötiainen saanut elää Arvon, Pikku-Piun ja Reinon kanssa. Tuskinpa siellä enää mitään isompia kahnauksia syntyy. Kiitos, kun olet antanut meidän olla mukana tässä sopeutumisprosessissa ja minä ainakin luen aina mielenkiinnolla uusia juttuja.  [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #419 : 07.03.07 - klo:21:01 »

Risto, ei se mitään, jos kynnet menee nahkan läpi! Katsos kun on tuo suojaava rasvakerros tuossa ensin... [:-DD]
En olisi koskaan uskonut, että Arvo on mustasukkainen, mutta niin vaan näyttää olevan!
Arvo ei osoita kovinkaan suoraan rapsutuksen halujaan, aamuisin käy mahan päällä ja siinä se melkein onkin. Mutta siitä hän näyttää pitävän tiukasti kiinni, että toiset eivät silloin siihen saa tulla! Ja kun Reino on sylissäni, katseleen hän kovasti alta kulmainsa!

Piu ei ole osoittanut mustasukkaisuuden oireita. Kaikkia koetan samalla tavalla helliä ja huomioida, mutta jokainen heistäkin on erilainen luonteeltaan ja tavoiltaan.

Eihän kukaan varmasti ole ajatellutkaan, että uuden aikuisen kissan sopeutuminen uuteen perheeseen olisi helppo nakki. Sitähän se ei tietenkään ole. Eihän se ole ihmisellekään.

Kärsivällisyyttä vaatii niin uusilta kuin entisiltäkin perheenjäseniltä. Ei Reinokaan mikään maailman helpoin tapaus ole. Eikä hän tule perheenjäseneksi omilla ehdoillaan pelkästään, sopeutumista on tapahduttava puolin ja toisin.

Mutta sen sanon, että tähän tämmöiseen ei kannata ryhtyä aivan noin vaan. Vaatii aikaa, hermoja ja kärsivällisyyttä kaikilta. Mutta lopussa kiitos seisoo!
Kirjattu

Sivu luotiin 0.17 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.