Mulla on ollutkin tänään erikoisen hieno päivä ja erikoisen ihanat vieraat.
Olen nimittäin vuonna 1999 ystävieni kanssa perustanut leikkimielisen säätiön "Fundatio pro Viatico" eli säätiö eväsretkeilyn puolesta.
Yksinkertaisesti ideana on se, että teemme hyvää ruokaa ja siirrymme sitten sitä nauttimaan luonnon helmaan.
Asiaan kuuluu ja säännöissä edellytetään, että aina on oltava pellavaliina, posliiniastiat, kristallit jne.
Ei muovi- eikä kertakäyttökamaa.
Olemme näiden vuosien aikana tehneet monen monta erittäin hienoa eväsretkeä, milloin lähemmäs ja milloin kauemmas.
Nyt vaan on ollut viime aikoina hiljaista, kun ei ole ollut kuin minä ja eräs ystäväni - jäsenmäärä hiipunut.
Tänään pidimme sitten henkiinherättämiskokouksen ja nyt on säätiömme jäsenmäärä peräti seitsemän!
Seuraava suuri tapahtuma on "läskiäisrieha". Se tapahtuu jossakin ulkona, katetun pöydän ääressä. Nautimme hernekeittoa, kuumaa punssia ja paistamme paikan päällä räiskäleitä.
Miltäs kuulostaa?
Ja arvatkaapas sitten esim. rapujuhlat!!! Niissä tulee olemaan näköä ja kokoa!
Säätiön motto on "Mikään ei ole mahdotonta" ja se vaatii vain sitä, että on vain hiukan hassahtaneita ihmisiä, jotka haluavat tehdä ihan mitä vaan ja missä vaan
![Nauraa [:-DD]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/9.gif)