Siis...jotta tulee muna pitää olla kana ja vielä kukkokin jotta pikkutipuja tulisi olemassa oloon
Kukon ja kanan siis piti olla samaan aikaan olemassa jotta lajia tuotettaisiin. Ja jotta kaikki toimi hyvin, solujenkin oli oltava olemassa täydellisinä. Keskeneräisinä ne tuottavat vain viallisia perillisiä: mutaatioita jotka eivät toimi oikein... Ainoa mitä mä mietin ja ihmettelen on se kuinka kahdesta pienestä alusta syntyy elämä. DNA:t ja geneettiset koodit! KAikki tieto niissä. Solu jakautuu, jakautuu, jakautuu..sitten solu erikoistuu ja siitä tulee just se mikä pitääkin, esim. silmä ja sitten itse silmä! Uskomaton mestariteos!! Täynnä kaikenlaisia soluja sekin ja ne kaikki kun toimii oikein ihminen/eläin - näkee...jne..siksi näitä miettiessäni olenkin kallistunut luomisen puolelle. Yksikertaisinkin solu on mahdottoman monimutkainen laite! Maailma on täynnä kaikenlaisia järjestelmiä ja niin on ihminenkin: verenkierto, ruoansulatus, yms. Järjestelmillä on luojansa jopa Wintoosan käyttikselläkin:
Bill Gates.. Nyt menee korkeelta ja kovaa...
Näin mä näen elämää..