Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 7.2.Keskiviikko  (Luettu 1422 kertaa)

Veke

• Vieras
Vs: 7.2.Keskiviikko
« Vastaus #60 : 07.02.07 - klo:13:14 »

Jaska, eikö o mukava vaa ihan lorvehtia! Älä ny ressaa!   [:-DD]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #61 : 07.02.07 - klo:13:16 »

En toki, Veke ! Juuri kirjoitin sähköpostia yhdelle vanhemmalle, ettei tässä vallan lorvehdita kuiteskaan...Meikäläisen työt kun seuraa aina kotiin asti... [:-I]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 07.02.07 - klo:13:59 »

Tämä tuli juuri radiosta, ja tietty piti hakea se tännekin kuunneltavaksi...

http://www.right-thoughts.us/library/Ray_Charles_-_The_Very_Best_-_01_-_Georgia_On_My_Mind.mp3

[:40]

Jospa kaikki löytyisivätkin näin helposti.  [:-I] :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #63 : 07.02.07 - klo:14:06 »

[:45] Pakkaspäivä jatkuu.

Telkkisen haukku on niin nätisti puettu ja kivat töppösetkin tassuissa. [:5]

Hiukka on ilma lämmennyt enää -19,4 ja taitaa vielä lämmetä vähäsen. [:-I]
Linnut runsaasti syömässä,ainaskin keltasirkut ja on saanut lisätä ruokaa niille jo montakertaa.

Sämpylät tehty ja nyt pieni hetki koneen tykönä ja sit varmaan teelle  [:27] ja ulos. [:70]
Kirjoitusvirheistä tulee joskus tosi hauskoja sanoja ja niitä riittää........  :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 07.02.07 - klo:14:12 »

[:40]
Keikka heitetty.  Herrantähen kun ulkona on kaunista.  Meinasin lähtee rantaan tepsuttelemaan fysikaalisesta.  En tarennut. [:-/]  Muutaman kuvan näpsin nurkalta , eikä niistä tullut läheskään sellaisia, mitä luonto oikeesti oli.
Nyt meen tekemään nakkikeittoa ja jälkkäriksi kaffetta, kera Runeberintortun. :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #65 : 07.02.07 - klo:14:54 »

Päivätsätissäkään ei nykyään käy ketään  [:-(] Yksin oon saanut tänäänkin 3,5 tuntia siellä roikkua.  [:-(]
Taidetaan sulkea koko päivätsätti kannattamattomana.  [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #66 : 07.02.07 - klo:14:56 »

Päivätsätissäkään ei nykyään käy ketään  [:-(] Yksin oon saanut tänäänkin 3,5 tuntia siellä roikkua.  [:-(]

Kyllä minäkin muuten, mutta en kehtaa töissä uppoutua tsättäilemään, kun toiset tekee töitä....
Mulla hiukan hommat seisoo yhden pumpun korjauksen takia. Toivottavasti ei tule kiire illalla!!!
Väsyttääkin ihan sikana... auttaiskohan kahvi ja fasu-pala?  [:-I]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #67 : 07.02.07 - klo:15:14 »

Päivän mietelause:

Elämä on sellaista,
että yhtenä päivänä pulu,
toisena patsas.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #68 : 07.02.07 - klo:15:26 »

Keskiviikon iltapäivää joka pöntölle ja täällä päivän lämpöisimmät pakkaslukemat olivat tänään -22 astetta.Nyt on alkanut jo kirimään kylmempään suuntaan auringon alkaessa laskemaan pikkuhiljaa alemmas taivaalta.

Tiinalle terkkuja,että monena päivänä olen käynyt luuraamassa sätissä,mutta ainakaan silloin ei ketään muita ole ollut paikalla.Tänään en ole  joutanut kurkkimaan sättiin ollenkaan,kun olin poissa muutaman tunnin naapurissa kahvilla ja parantamassa   [:14] [:14] tätä maailman menoa paremmaksi  :-)) :-))

telkkisen koiran talvipuku ja töppöset ovat ihanat ja koira  [:24] on varmasti mielissään,kun ei tassujakaan pääse palelemaan.

Peippo oli  vähän aikaa sitten syömässä ruokintapaikalla,mutta kovasti oli viluisen näköinen,reppanan näköinen se oli  [:-(] Ottaisin sen sisälle hoitoon jos se vain olisi mahdollista.Saa nähdä selviääkö ruokinnankaan avulla näistä kovista pakkasista.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #69 : 07.02.07 - klo:15:30 »

-21,9 enää...lauhtuu. Nyt on eläimet ruokittu, talo lämmitetty ja päivä pulkassa niinko sanotaan.
Jaa ite on syönti kesken...perunasalaattia, punajuurisalaattia, tomaatti, ruisrouheleipää, kevytjuustoa lautanen täys.Kaks koiraa, kilpikonna, muutama kymmenen poroa, pirtinuuni ja pannuhuone, kyllä siinä töitä riittää.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #70 : 07.02.07 - klo:16:19 »

Nyt ovi katoksessa -19,4.

Aamulla olin kurkkivinani yhteen langalliseen digiin jossa mielestäni olisi näkynyt -31, nyt se oli nollaantunut,toinen langallinen digi kottikärryn kahvoissa roikkumassa näytti -30,1 ja -30,0

Grillikodassa oli ollut -24,5 ja kodan ulkopuolella mittarin anturassa räystään alla oman pihan ennätys -31,8

Tinttejä ja keltasirkkuja ja pari mustarastasta vilahti ruokinnalla eivät näytä ihmeemmin välittävän pakkasesta
sisällä aamulla +18 ja nyt +12
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #71 : 07.02.07 - klo:16:30 »

Kyllä minäkin muuten, mutta en kehtaa töissä uppoutua tsättäilemään, kun toiset tekee töitä....
Mulla hiukan hommat seisoo yhden pumpun korjauksen takia. Toivottavasti ei tule kiire illalla!!!

Auttaa! Nyt on kuulkaatte hyvää pitkoa liikenteessä ellei itse leivo: Vaasan isoäidinpitko, NJAM! Mä pidän sen muovipussissa mutta teen pikkuisia reikiä siihen niin sokeri ei ole kostu ja sula pullan päälle. Ainakin mä luulen että ne reiät auttaa siinä [:-I]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #72 : 07.02.07 - klo:16:47 »

Auttaa! Nyt on kuulkaatte hyvää pitkoa liikenteessä ellei itse leivo: Vaasan isoäidinpitko, NJAM! Mä pidän sen muovipussissa mutta teen pikkuisia reikiä siihen niin sokeri ei ole kostu ja sula pullan päälle. Ainakin mä luulen että ne reiät auttaa siinä [:-I]
Höh met ollaan laiharilla kaikki, ei pitkoja pliis!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 07.02.07 - klo:17:10 »

Täällä Itä-Helsingissä oli aamusella -24.9 ja nyt -15  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 07.02.07 - klo:17:14 »

Höh met ollaan laiharilla kaikki, ei pitkoja pliis!

Laiharilla laiharinsiivu [8-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.129 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.