Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantaita 12.2  (Luettu 1206 kertaa)

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Maanantaita 12.2
« Vastaus #60 : 12.02.07 - klo:21:57 »

Voimia Telkkiselle ja koirallesi toipumista [:72]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 12.02.07 - klo:23:09 »

Telkkisen hauvelille kaikkea hyvää ja toipumista.  [:34] Huomenna sit lääkäriin apua hakemaan.  Peukut pystyssä minullakin. [:-)]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #62 : 12.02.07 - klo:23:21 »

Telkkiselle ja koiralle jaksamista! Joskus sille ei vaan mitään voi... mutta yhdellä kaverilla kävi juuri silleen, että hänen vanha kaninsa oli vähän raihnaisessa kunnossa ja pissi alleen, ja kaveri tietysti huolehti että kun sen vie eläinlääkärille niin siltä löytyy tiesmitä ja se joudutaan lopettamaan... mutta olikin vaan bakteeritulehdus, joka selvisi kolmen päivän antibiooteilla!  :-))

Vanhuudellehan ei mitään voi, mutta ei sen tarvitse tarkoittaa että kaikki on jo menetetty. Jaksamista toistamiseen, Telkkinen.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #63 : 13.02.07 - klo:09:26 »

Lemmikeistä luopuminen on todella vaikea paikka  [:´(]
Telkkiselle voimia  [:1] ja toivotaan, että koirasi tulee parempaan
kuntoon, ja että teillä olisi vielä  paljon aikaa yhdessä  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #64 : 13.02.07 - klo:09:34 »

Huomenta...Olin jälleen aamulla yhteydessä meidän eläinlääkäriimme ja antibiootit ovat nyt pois suljetut,koska ei ole kuin reilu viikko edellisen loppumisesta..eli nyt vain keskitytään ripulin lopettamiseen ja siihen lääkkeet haen apteekista.Maksa-arvot kun olivat niin korkeat ja niitä ei saada millään madallettua..johtuen koirani iästä ja siitä,että maksa on loppumetreillä.Päivä kerrallaan ja näillä keinoilla mitä enään on olemassa yritetään tätä jatkoaikaa saada lisää ja elää.....
Aamulla koiruus esitteli lelujaan ja viesti näin,että olen vielä elämässä kiinni...ja vatsakin oli lenkillä käydessäni jonkin verran paremmassa kunnossa.
Olen niin ONNELLINEN siitä on olemassa ihmisiä joiden kanssa voi tälläisiäkin murheita jakaa...auttaa kestämään tätä arkea...ISO KIITOS TEILLE ja HALAUKSIA MINULTA...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #65 : 13.02.07 - klo:10:38 »

Telkkinen, haluaksia myös sinulle  [:1]
Jaksamista ja voimia, päivä kerrallaan on oikein, mutta joskus niin vaikea elää. Surullista on katsella koiran vointia, elätellä toivoa ja taas tipahtaa syvälle suruun.
Itselläni kun oli melko tarkkaan vuosi sitten sama asia kohdalla, niin voin ymmärtää tunteesi nyt.
Halit!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #66 : 13.02.07 - klo:17:06 »

Kiitos Kati ja kaikki muutkin...myötäelosta...Kuralla oli koira taasen kun lenkillä käytiin ja sitähän tämä loppuaika kait tulee olemaankin..ainakin lääkärin ennusteen mukaan..Äsken hän leikkiä viritteli,että vielä elämän haluja piisaa...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #67 : 15.02.07 - klo:09:27 »

No,nyt itketään sitten oikein surullista oloa...lääkärissä käyty koiruuden kanssa ja maksassahan se vika sitten on,kuten arvelinkin...verikokeet otettiin ja ultrattiin sekä röntgenillä katsottiin koko koira...
Huomena saadaan tarkemmat tulokset ja sitten mietitään mikä ratkaisu on paras koiran kannalta...eläinlääkäri oli itse vielä toiveikas,että jotain voidaan tehdä saadaan mietintä aikaa lopullisen päätöksen tekoon.Koira kun vielä syö ja on elämässä kiinni,niin hänen kannaltaan asiat eivät vielä ole siinä vaiheessa mitä jo etukäteen pelkäsin..Hän sanoi heidän työnsä olevan myöskin sitä,että eläimetkin voisivat sairauksineen elää vähän pitempää kuten me ihmisetkin.Jos he eivät näin ajattelisi,ei heitä vain rokottamaan kannattaisi kouluttaa siis... eläinlääkäriksi..siis luo meille koirien omistajille lohtua...ja toivoa loppuun saakka ja sen jälkeenkin...ja sitten kun näkevät tilanteen eläimen kannalta huonoksi ovat valmiita sanomaan meille omistajille,että nyt menee jo teidän itsekkyyden puolelle...itse en halua koirani kärsimyksiä jatkaa jos katson tilanteen huononevan...mutta en myöskään tee mitään hätiköityjä päätöksiä...niin tärkeä ja rakas koirani minulle on ja edesmennytkin oli...
Että tälläiset mietteet...
Kirjattu
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #68 : 15.02.07 - klo:10:55 »

[:30] jaksamista telkkinen
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #69 : 15.02.07 - klo:11:46 »

Tiina....Kiitos..täällä sitä lueskelen muiden juttuja ja yritän keskittyä kaikkeen mahdolliseen muuhun.Tosi vaikeaa se on ja kun tietoisuus siitä,että huominen ei kyllä mitään parempaa tähän meidän eloon tuo...ottaa voimille..surun jakamistahan tämä on ja myötäelo auttaa kummasti (muka) paremmin asioita kestämään...tämä on sitä surutyötä..kiitollinen olen siitä,että voin sitä täälläkin tehdä...voimieni mukaan.. [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #70 : 15.02.07 - klo:21:30 »

Onnin kanssa toivotamme parempaa vointia hauvallesi.
Peukut ja tassut pystyssä että löytyy vielä keinoja auttaa !
Kirjattu

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.