No,nyt itketään sitten oikein surullista oloa...lääkärissä käyty koiruuden kanssa ja maksassahan se vika sitten on,kuten arvelinkin...verikokeet otettiin ja ultrattiin sekä röntgenillä katsottiin koko koira...
Huomena saadaan tarkemmat tulokset ja sitten mietitään mikä ratkaisu on paras koiran kannalta...eläinlääkäri oli itse vielä toiveikas,että jotain voidaan tehdä saadaan mietintä aikaa lopullisen päätöksen tekoon.Koira kun vielä syö ja on elämässä kiinni,niin hänen kannaltaan asiat eivät vielä ole siinä vaiheessa mitä jo etukäteen pelkäsin..Hän sanoi heidän työnsä olevan myöskin sitä,että eläimetkin voisivat sairauksineen elää vähän pitempää kuten me ihmisetkin.Jos he eivät näin ajattelisi,ei heitä vain rokottamaan kannattaisi kouluttaa siis... eläinlääkäriksi..siis luo meille koirien omistajille lohtua...ja toivoa loppuun saakka ja sen jälkeenkin...ja sitten kun näkevät tilanteen eläimen kannalta huonoksi ovat valmiita sanomaan meille omistajille,että nyt menee jo teidän itsekkyyden puolelle...itse en halua koirani kärsimyksiä jatkaa jos katson tilanteen huononevan...mutta en myöskään tee mitään hätiköityjä päätöksiä...niin tärkeä ja rakas koirani minulle on ja edesmennytkin oli...
Että tälläiset mietteet...
siirsin kirjoitukseni maanantain linkistä tähän...