Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Vieraat" pöntöllä!???  (Luettu 2619 kertaa)

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: "Vieraat" pöntöllä!???
« Vastaus #45 : 17.02.07 - klo:14:47 »

Tervetuloa vaan kaikki vieraat  :-)) kirjautukaa, jos vaan haluatte, pääsette paremmin tunnelmaan mukaan  :-)) ja uskokaa pois, täällä on KIVAA  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

• Vieras
« Vastaus #46 : 17.02.07 - klo:15:30 »

Hei kuulkaas, minäkin näyn usein vieraana. Mulla on semmonen tapa, että tää pönttölä tuppaa olla auki koko ajan, mutta sitten kun en ehdi kirjoittelemaan, niin kirjaudun ulos siksi aikaa. Mutta tuppaa siis pönttölän lista olla silti auki. Puuhailen välillä muita juttuja ja sitten kun kirjoitan, kirjaudun sisään. musta ois tavallaan hassua SE, että kun lähden koneelta pois, niin näkyisin siellä nimilistassa. Joku voi silloin luulla että olen paikalla vaikka en ole. Höh... Pitäisköhän mun parantaa tapani...

Mä oon sillä tavalla laiska, että en viitti avata ja sulkea ja avata ja sulkea pönttölää, koska piipahtelen vähän väliä kurkkaamassa. Jos on asiaa niin kirjaudun sisään ja kirjoittelen.  [:-)] Väliajat näyn usein vieraana. Mutta silloin en välttämättä istu koneen ääressä.  :-))

Että tämmönen salaperäinen tuttu vieras täällä. Päivää.  :-))
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 17.02.07 - klo:15:48 »

Tässä kans pönttölän vieras! Töissä ei viitsi kirjautua, vaikka usein käyn lukemassa tätä upeaa foorumia. Kotona sitten usein kirjaudun, jopa jää poistumatta, koska kukaan muu ei tätä konetta käytä. Aina aloitan kirjautumatta ja jos on aihetta vastailla, sitten vasta kirjaudun. Miten se menis oikein? Kyselee nimim. sillointällöinkirjautunut
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #48 : 17.02.07 - klo:15:50 »

Mä luen sivuja, mutta en aina välitä kirjautua. Jos näen jonkun aiheen tai haluan kirjoittaa jotakin, sitten kirjaudun.
Kirjautuneena minua häiritsee, kun kiinnostukseni kohteita täällä voidaan seurata,  ts. mitä viestiketjua  lueskelen, tai mihin viestiketjuun aion kirjoittaa.
En pysty kunnolla keskittyä aiheisiin, jos alitajunnassa ajattelen jonkun samalla urkkivan.
Toisaalta on välillä aikoja, etten halua kirjoitella, tai olla muutenkaan näkyvillä, on helpompaa  lukea vieraana.
Konetta käyttää meillä muutkin ja saattavat vilkaista näitä sivuja, senkin takia olen yleensä uloskirjautunut.
On hyvä, kun ylläpitokin suhtautuu "vieraisiin" myötämielisesti. [:-)] [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 17.02.07 - klo:15:50 »

Mun mielestä kirjautuminen on jokaisen henkilökohtainen asia, jos ei halua kirjautua se on OK. Jos haluaa, sekin on OK [:-)]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 17.02.07 - klo:15:57 »

Aina aloitan kirjautumatta ja jos on aihetta vastailla, sitten vasta kirjaudun. Miten se menis oikein? Kyselee nimim. sillointällöinkirjautunut

Se menee sulla ihan oikein. Ei tarvitse mitään muuttaa  [:-)] Niin kauan kun rekisteröitymispakkoa ei ole, niin on aivan ok lukea kirjautumatta sisälle.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Sus

• Vieras
« Vastaus #51 : 17.02.07 - klo:15:58 »

Tervetuloa vaan kaikki vieraat  :-)) kirjautukaa, jos vaan haluatte, pääsette paremmin tunnelmaan mukaan  :-)) ja uskokaa pois, täällä on KIVAA  [:-DD]

Kiitos tervetulotoivotuksesta, Kati!  :-)) Heehe-heehe. Terveisin ihan vieras Sus  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #52 : 17.02.07 - klo:16:00 »

Mun mielestä kirjautuminen on jokaisen henkilökohtainen asia, jos ei halua kirjautua se on OK. Jos haluaa, sekin on OK [:-)]

Niin minustakin.  [:-)]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #53 : 17.02.07 - klo:16:05 »

Haloo!
Tällä keskustelulla saitte aikaan sen, että minäkin kirjauduin välillä ulos ja sitten olinkin pihalla kuin lumiukko! En päässyt takaisin omilla salasanoillani millään! Nyt olen täällä ja pois en lähde kuin pakon edessä, jos silloinkaan!  :-)) Ettäs tiiätte!
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 17.02.07 - klo:16:10 »

Mä nyt roikun aina kirjautuneena, silloin näkee heti sivua päivittämällä missä on uusia viestejä tullut [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #55 : 17.02.07 - klo:16:17 »

Minä kirjauduin alkuun ulos, mutta jossain vaiheessa totesin sen tarpeettomaksi. Olen siis nykyään aina kirjautuneena. Käyn pöntöllä vain tältä yhdeltä koneelta.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 17.02.07 - klo:16:31 »

Minäkin olen aina kirjautuneena. Eipä ole edes tullut mieleeni, että kirjautuisin ulos.
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #57 : 17.02.07 - klo:16:44 »

Mitä välii?! Mä koin karmeimmat hetkeni K-I-R-J-A-U-T-U-M-A-T-T-O-M-A-N-A  [:-)], silloin kun väsäsin joulukalenteria ja harjottelin sitä. Lopulta en päässy niemettömänä enkä nimellä minnekään. Mutta sallittakoon heille eli niille, että saavat vain lukea näitä juttujamme.
Vanhalla foorumilla mä en ollut kirjautunut ja ihan mukavaa oli silloinkin  [:-P] !
Kirjattu

tuulia

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 17.02.07 - klo:17:04 »

Täälläkin on yksi vieras, siis käyn usein lukemassa kirjautumatta. En viitsi kirjautua, jos tiedän, että en ehdi mitään kirjoittamaan.

Lueskelen päivän mittaan sieltä täälätä pienissä pätkissä kiireesti muiden hommien lomassa. Moneen viestiin ja juttuun tekisi mieli aina vastata tai kommentoida, vaan ei aina ole aikaa kirjoitella.  [:-)]
Voin yhtyä näihin yllä oleviin sanoihin. Nyt opin taas uutta, en ole tiennyt että voi katsella mitä muut pöntöllä puuhaavat  :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 17.02.07 - klo:17:09 »

Kirjautumattomana ei voi nähdä mitä muut katselevat [:-)]
Eli, näkee kyllä kuinka monta on kirjautunut sekä kuinka moni on vieras mutta ei pääse katsomaan missä he majailevat. Kirjautuneena kylläkin.
« Viimeksi muokattu: 17.02.07 - klo:17:13 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.195 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.