Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Vieraat" pöntöllä!???  (Luettu 2603 kertaa)

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
Vs: "Vieraat" pöntöllä!???
« Vastaus #30 : 17.02.07 - klo:09:40 »

Täälläkin on yksi vieras, siis käyn usein lukemassa kirjautumatta. En viitsi kirjautua, jos tiedän, että en ehdi mitään kirjoittamaan.

Lueskelen päivän mittaan sieltä täälätä pienissä pätkissä kiireesti muiden hommien lomassa. Moneen viestiin ja juttuun tekisi mieli aina vastata tai kommentoida, vaan ei aina ole aikaa kirjoitella.  [:-)]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #31 : 17.02.07 - klo:09:53 »

Minä olen ainakin niin laiska, että minä en viitsi koskaan kirjautua ulos, ettei tarvitseisi taas uudelleen kirjautua sisään.  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #32 : 17.02.07 - klo:11:28 »

Mulla on automaattinen sisäänkirjautumisohjelma tässä selaimessa, ja se kirjaa mut sisään jollen väkisellä kirjaa itseäni ulos... joten minua ette ainakaan voi syyttää.  [;-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #33 : 17.02.07 - klo:12:05 »

Noh, otetaans nyt ihan rauhallisesti. [:-)] [;-)]

Ei kyllä minuakaan suuremmin haittaa, jos vieraita on lukemassa.
Aivan kuten Ullu jo kirjoittikin, tämä on sillä lailla vapaa foorumi jne.

Itse käyn toisinaan myös kirjautumattomana lukemassa ja kirjaudun sitten tänne, kun jotain päätän vastata.
Myös mieheni käy kirjautumattomana lukemassa. En ole koskaan jättänyt kirjautumista päälle, vaan kirjaudun ulos lopettaessani. Meillä myös vieraat käyttävät konetta, joten koen mielekkäämmäksi, että en ole koko ajan kirjautuneena tänne.

Joissain foorumeissahan on niinkin, ettei pääse kirjoittamaan saatikka edes lukemaan alueille, jos ei ole rekisteröitynyt käyttäjä.

...Mitäs mun vielä pitikään tähän... No tuossa nyt jotain juttua. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #34 : 17.02.07 - klo:12:09 »

En mä tarkoittanutkaan, ettei vieraita saisi olla täällä, mutta olisi kiva, kun vieraatkin rohkaistuisivat tulemaan mukaan keskusteluun!
Saataisiin uutta porukkaa ja uusia jutunaiheita/ mielipiteitä!  [:-)]

Mä olen kotikoneelta "ikuisesti" kirjautuneena pöntölle, mutta työkoneelta yritän muistaa kirjautua ulos. Tosin siellä jokainen kirjautuu erikseen koneelle, ja vaikka mä en olisi kirjautunut pöntöltä ulos, niin seuraava koneen käyttäjä avatessaan pöntön on vieras!

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 17.02.07 - klo:12:12 »

Ei haittaa vieraat kurkkijat yhtään  :-)). Itse en voi olla kaikilla käyttämilläni koneilla jatkuvasti kirjautuneena. Käyn siis lueskelemassa kirjautumatta, nopeampaa. Kirjaudun sitten, kun haluan kirjoittaa.

Minusta on ihan turhaa se, että tämäkin kirjoitushetki (siis juuri nyt, kun vehtaan sanomisiani), näkyy "leila kirjoittaa...". Mitähän sillä tiedolla tällaisessa formaatissa kukaan tekee. Jossakin sätissä tms. helpottaa kai vuoropuhelua. Nämä kai on näitä syteemeitä-syteemien-vuoksi. Eikä sillä juurikaan ole väliä minulle.

Jatkossakin käyn täällä kirjautumatta enkä koe olevani tirkistelijä. Ellei joku minua ala tirkistelystä syyttää :-)).

Kirjattu
leila

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #36 : 17.02.07 - klo:12:15 »

Joo Kaija, näin ymmärsinkin sinun tarkoittavan. :-))

..Ja senhän unohdinkin, että kaikki "vieraatkin" vain tosiaan rohkeasti mukaan keskusteluun. Kyllä täällä viihtyy, kuten me monet jo ollaan mainittu tässä yhteydessä! [:-)]

Hieno homma on tämä foorumi. Jokaista aina ensimmäiset kerrat täällä jännittää, mutta sitten alkaa tottua porukkaan, kun tutustuu.
Että mukaan vain kirjoittamaan! :-))  [:5]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Hömö

• Seniori
  • Poissa Poissa
    • blogi
« Vastaus #37 : 17.02.07 - klo:12:20 »

Älä pelkää "Vieraita", Kaija!  [:-DD] -Meidän perheestä saattaa kolmekin olla yhtäaikaa "Vieraana" Pöntöllä. Koneilta poistuttaessa ne poistavat automaattisesti sivuhistoriatiedot ja kirjautumisetkin, joten kirjaudumme ainoastaan silloin, jos on jotain kirjoittamista. terv. Tuttu Vieras  [:-)]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 17.02.07 - klo:12:25 »

Jokainen meistä, minä itse mukaan lukien, ollaan oltu täällä aluksi vieraita! Ainoa, joka ei ole ollut on Kaitsu  :-))

Uskotteko, että minulla meni monta kuukautta ennen kuin rohkaistuin kirjoittamaan? Varmaan puolisen vuotta ehkä.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 17.02.07 - klo:12:28 »

Minä kun kirjoitan tänne, niin minulla on sellainen tunne, että kirjoitan vain teille tutuille, ns."kotiväelle". En osaa edes ajatelle, että tätä voidaan lukea ympäri maapalloa.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #40 : 17.02.07 - klo:12:33 »

vaikea uskoa että pääpönttölässä on ujosteltu piiiitkääään kirjoittamista   :-O

Ei minuakaan vieraat häiritse mutta mukavampaa jos tulisi lisää porukkaa kirjoittamaan vaikka nimimerkillä,jos vaikka joku vieras osallistu keskusteluun vieraana niin se onkin vaikea teitää onko seuraava vieras sama vieras kuin edellinen vieras...

Kaikkimahtuu mukaan mukaan tutut ja vieraat ja onhan iso osa tutuistakin nimimerkeistä vieraita ainakin sillä tavalla että koskaan ei ole samalla pönttötapaamisella oltu
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

tassu-jkl

• Vieras
« Vastaus #41 : 17.02.07 - klo:13:03 »

minä ainakin kurkin melkein joka päivä täällä..

yritin jo kirjautuakin tänne mutta olikin yllättävän vaikeaa..  [:-I]
ensin jäi aktivointiviesti kokonaan saamatta, ja sitten tuli muistutussähköposti etten ole vieläkään aktivoitunut. Ja sitten kun siinä oli joku linkki josta olisi voinut käydä aktivoitumassa, niin se linkki ei auennut mitenkään  [NUT]

Joten tassu jatkaa kurkkimista vierailijana..  [;-)]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #42 : 17.02.07 - klo:13:30 »

Hei taas!  :-))   Olen laiska = kirjautuneena kaiken aikaa.
Pari tuntia sitten kirjoitin lähteväni ulos,  kas kummaa olenkin ollut juutuupissa monta tuntia ja vielä taas täällä.
Löysin sieltä ihanan  [:41]   laulajapojan  [:-P] olen metsästänyt häntä pitkään, näin  joulunalla telkussa ruosinpuolelta konsertin ja nimeä en muistanut.
Nyt tuli lähtö levyä etsimään  [:70]  saapa nähdä löytyykö omasta kylästä.

Paljonkohan tuli taas tunteja rekisteriin lisää  :-O
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 17.02.07 - klo:13:40 »

ensin jäi aktivointiviesti kokonaan saamatta, ja sitten tuli muistutussähköposti etten ole vieläkään aktivoitunut. Ja sitten kun siinä oli joku linkki josta olisi voinut käydä aktivoitumassa, niin se linkki ei auennut mitenkään  [NUT]

Jos vielä haluat rekisteröityä niin, laitapa sähköpostiviesti ylläpitoon siitä osoitteesta, jolla yritit rekisteröityä, niin hoidetaan homma kuntoon foorumi_yllapito@ponttokamera.net

Muillekin tiedoksi, että jos aktivointiviestin linkki ei toimi, niin siihen viestiin vastaamalla saa avunpyynnön ylläpidolle.

Lisään vielä, että ylläpito auttaa mielellään näissä asioissa, joten ei tarvitse arastella!
« Viimeksi muokattu: 17.02.07 - klo:14:51 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #44 : 17.02.07 - klo:13:41 »

Tervetuloa tassu-jkl         
                                         kohta joku osaa neuvoa Tassua                          :-))  No niin Ullu jo neuvoja jakaa  :-))

« Viimeksi muokattu: 17.02.07 - klo:13:43 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sivu luotiin 0.071 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.