Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Vieraat" pöntöllä!???  (Luettu 2664 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: "Vieraat" pöntöllä!???
« Vastaus #105 : 18.02.07 - klo:20:50 »

Yksi, mikä on kyllä hyvä, on se, että näkee, onko ketään muuta paikalla. Aikaisemmin varsinkin yövuorossa, sai aina ihmetellä, että yksiksenikö mä täällä höpöttelen. Meiltä töistä ei puoleen vuoteen päässyt pöntölle, mutta tulevana yönä pääsen seuraamaan, mitä pöntöllä yöllä tapahtuu!  [:-)]

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #106 : 18.02.07 - klo:20:54 »

Kiva, että sunkin duunivuoro on tolla pelastettu Kaija! :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #107 : 18.02.07 - klo:20:57 »

Minkähän vuoksi ei päästetty pöntölle, ettei vaan firman tuotteet menneet "solmuun" pönttöilyn vuoksi [:-DD] [:-P]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #108 : 18.02.07 - klo:20:58 »

Kävin täällä äsken naapurin koneella Vieraana ja Pönttönä.
Outoa lukeaa noita viestejä Vieraana, kun uudet viestit viimeisinä, eikä näe uusia viestejä heti, niinkuin Pönttönä.
Muistin kirjautua ulos sieltä koneelta.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #109 : 18.02.07 - klo:21:01 »

Noin niinku rehellisesti pohdittuna, niin "kunnon" duunipaikoissa ei pitäs työaikana esmes pöntöllä luurailla. Montahan umpparia meiltäkin ois jääny leikkaamatta jos oltas henkolökunnan kanssa jääty pohtimaan, et mikäl intu lauloi? [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #110 : 18.02.07 - klo:21:11 »

Noin niinku rehellisesti pohdittuna, niin "kunnon" duunipaikoissa ei pitäs työaikana esmes pöntöllä luurailla. Montahan umpparia meiltäkin ois jääny leikkaamatta jos oltas henkolökunnan kanssa jääty pohtimaan, et mikäl intu lauloi? [:-DD]

Tuota, pönttöily kieltämättä laskee työtehoa, mutta esim tulevana yönä ensimmäinen tunti menee putkistojen ja säiliöiden kiertopesuihin ja muutama tunti tiivisteiden ja vesien pumppaamiseen ja silloin ei voi muuta kuin istua ja odottaa. Fyysistä työtä "kentällä" on myös, mutta järjestän ne niin, että voin tehdä kahta tuotetta samaan aikaan ja enemmän jää aikaa pönttöilyyn....
Ja umpisuolia siellä ei ole, muuta kuin oma, ja se vaikuttaa ihan hyvältä ja terveeltä!  [:-DD]

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #111 : 18.02.07 - klo:21:17 »

Det är kiva det! Pidä umpparistas huolta ja toivo ja rukoile, kun se puhkeilee, että hoitava henkilökunta ei oo pohtimassa Goan papukaijan anatomiaa! [:-DD] You know,witsi mikä vitsi! :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #112 : 18.02.07 - klo:21:21 »

Hupsista tuota Lisaa [:-DD] Pani pahan! Mutta AINA sanavalmis Kaija varmaankin keksinee jotakin yhtä nasevaa :-))
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #113 : 18.02.07 - klo:22:42 »

Moooix kaikille teille ihanille pönttöystäville!

En ole Lisa enkä Kaija, enkä mitään nasevaa sanomistakaan nyt keksi... Kerronpahan vain - luettuani tämän ketjun ekan ja vikan sivun - jotta kai jo joskus ennen joulua tai vuoden vaihtumista olen viimeksi täällä kirjoitellut...

"Vieraana" olen kyllä tapahtumia täällä silloin tällöin seurannut, mutta koska mitenkään kaikkiin mielenkiintoisinkaan aiheisiin en ole ennättänyt osaallistumaan, olen pysytellyt sivussa... Olen myös pari kertaa haulla katsonut, onko kukaan minua muistanut tai peräti kysellyt... Kun huomasin, että vain Minni joskus tammikuun puolivälissä päivän ketjussa mainitsi minunkin pysyttelevän näkýmättömissä, olenkin sitten pysytellyt. Mielelläni luen täältä kaikkea mahdollista aina kun siihen aikaa löytyy, mutta lukemista vartenhan ei kirjautua tarvitse. Luulenpa, että moni muukin tekee niin... Kunpa aikaa vain olisi enemmän!

Kaikkea hyvää teille kaikille!
Mukana täällä jotenkin ainakin joskus roikun...  [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #114 : 18.02.07 - klo:22:47 »

Zirnix, kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa!  [:-)]
Miten jalka; joko haava on parantunut?

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #115 : 18.02.07 - klo:22:53 »

onhan moni tuttu pönttöläinen ollut pitkän aikaa Zirnixin lisäksi aika hiljaa...
Marleena & Orvokki ... Meri & Taapero (eivät ole tainneet uudessa pönttölässä olla kertaakaan) ...        koe-eläin... Jenna ...

Ehkä kukaan ei halua hoputtaa jos tulee pönttöilytauko mutta tuli minullekin sentään yv kun erästä pönttöläistä välillä kaipailtiin
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Visertäjä

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #116 : 19.02.07 - klo:09:49 »

Anteex hei! Miten niin kuka on paikalla? Mistä sen näkee...kuinka voi "ilmestyä"...
mikä tää nyt on? Tietämätön kysyy eli
 [?] [NUT] Visertäjä
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #117 : 19.02.07 - klo:09:58 »

Minä olen ainakin niin laiska, että minä en viitsi koskaan kirjautua ulos, ettei tarvitseisi taas uudelleen kirjautua sisään.  [:-DD] [:-DD]

Täällä toinen samanmoinen!  :-)) :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Evis

• Vieras
« Vastaus #118 : 19.02.07 - klo:10:09 »

Usein tulee vieraana lueskeltua juttuja, sit jos kirjoittaa jotain, niin sit tulee kirjauduttua!! [:-)] [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #119 : 19.02.07 - klo:10:36 »

Vanhalla puolella lueskelin varmaan vuoden, ennenkuin
mitään kirjoitin, saatikka rekisteröidyin. Täällä olen kirjautuneena
silloinkun olen ja toisinaan taas en.  :-)) Lähinnä aamupäivällä
tulee jotain kirjoitettua, jos tulee  [NUT] Iltapäivällä ja illalla
pitäisi saada jotain töitäkin tehtyä, jolloin pönttöily jää vähemmälle.
Lueskelen kyllä silloinkin välillä juttuja ja tarinoita yleensä kirjautumattomana  [:-)]

Kun huomasin, että vain Minni joskus tammikuun puolivälissä päivän ketjussa mainitsi minunkin pysyttelevän näkýmättömissä, olenkin sitten pysytellyt.

terveisin vain Minni  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.