Sus, hoitelehan nyt ittesi ihan kunnolla kuntoon, eiköhän nuo tropit ala auttamaan
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Taina, koskas saadaan Hopon kuvia tänne pöntölle?
Nuista auton ovien lukkotsydeemien jäätymisistä, miulla kerran jäätyi kanssa (kerran ja kerran, huoh), mutta sen yhden kerran ei ollut narua ei mitään, kunnes, ahaa, mustekala! Sen kiedoin jalan ympäri ja ovenkahvaan. Antoihan se vähän periksi kurveissa, mutta suurinpiirtein ovi pysyi kiinni ja kotio pääsin. Jalkaa kyllä satui ja taisipa tulla mustelmiakin siitä lonkerosta jalan ympärillä

Ja vielä autosattumuksia, kun kerta aiheeseen pääsin. Kerran aikoinaan miulla oli semmoinen pieni Honda Civic, semmoinen leppäkerttu ja olin ajelemassa kotio päin, kun takaikkunasta näin, kuinka alkoi kipunoita sinkoilla auton takana ja meteli oli hirveä. Noh, mie siitä autoa pysäyttämään ja tilannetta tarkistamaan, hihii. Pakoputki rotkotti maata vasten, tottahan tuo kipunoita löi asfalttia vasten. Mutta neuvokkaanapa hyvinnii tyttönä otin käsilaukusta olkahihna, kiedoin sen pakoputken ympärille ja puskuriin. Niin sain pakoputken höpinäpönttöineen kotia. Olinko reipas, olinko?
Ja vielä yksi tarina. Autotarina, elekee kyllästykö. Taas kerran ajelin vanhalla autolla, oli Fiat (eihän meillä uusia autoja ole ollutkaan). Olin menossa tenttiin ja eikös päättänyt vanharouva Fiiuli hylätä miut keskelle pikitietä ja kiirus oli hirmuinen. Arvatkeepas millä pääsin tenttipaikalle. No mitäs kun, sattuivat ystävälliset poliisisedät paikalle ja kuskasivat Mustallamaijalla. Olin melkosen reteenä, kun mustanmaijan kyydistä pomppasin ulos

Ja onhan nuita sattumuksia ollut paljon paljon, kaikkia ei edes muista

kerran meinasi muutes moottori tippua kesken matkan, ihmettelin kun auto vaan vaappuu tien toiselta puolelta toiselle