Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keksiviikkoa 21.2  (Luettu 1634 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keksiviikkoa 21.2
« Vastaus #105 : 21.02.07 - klo:23:03 »

Työvuoro vasta alkutunneilla eli huomenta yötyöläisille ja nukkumaan menijöille kauniita unia!!

Evis, meitä on siis ainakin kolme pönttöä tänä yönä töissä, kun Zeenerkin on!  [:-)]

Niin taitaa olla! Mun yövuorot on yleensä ihan rauhallisia. Teen joitakin rästikirjoitushommia muutaman tunnin ja sit  vaan yritän pysytellä hereillä!!!

Evis, kai koputit maalaamatonta puuta? Aika paha sanoa, että yövuorot rauhallisia... kohta saat juosta tuli hännän alla!  [:-DD]

Evis

• Vieras
« Vastaus #106 : 21.02.07 - klo:23:05 »

Evis, kai koputit maalaamatonta puuta? Aika paha sanoa, että yövuorot rauhallisia... kohta saat juosta tuli hännän alla!  [:-DD]

Koputin päätä moneen kertaan ja siks maalasinkin sen yleensä punaiseksi. Eli toivotaan rauhallista yötä ja ilman mitään tulia!!!
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #107 : 21.02.07 - klo:23:06 »

Evis  [:72]

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #108 : 21.02.07 - klo:23:53 »

Pitäkäähän työpaikat pystyssä Kaija, Evis ja Zeener  [:-)]

Minä lähden nyt painimaan tyynyjen kanssa  :-))
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #109 : 21.02.07 - klo:23:58 »

Kiitos ja kauniita unia Töyhtikselle ja muillekin nukkumaan menijöille. Minä lähden tarkistuskäynnille tuonne pihalle katsomaan onko natsakuppi vielä samassa paikassa kuin ennenkin??? [:-DD]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #110 : 22.02.07 - klo:00:01 »

On se hyvä että minä en polta, tulis ihan kamalat vieroitusoireet tämmöisillä pakkasilla kun ei tarkenis pihalle lähteä millään!  :-)) Tai ehkä sitä silleen oppisi pois pahoista tavoistakin... laiskuuden kautta, meinaan.

Mitähän sitä huomenna söis. Pitää käydä aikaisin aamulla kaupassa, päiväseltään on menoa eikä varmaan kauppaan ehdi jollei heti aamusta mene. Ja multa on JUUSTO LOPUSSA! Viimeinen kantti menee huomenaamuna leivän välissä! Ihan kauheeta, eihän nyt ilman juustoa elä!  :-))

Muoks. Höh. Miksi aina jää hassuja kirjoitusvirheitä... pitäis muistaa esikatsoa aina.  :-))
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #111 : 22.02.07 - klo:08:16 »

Sus, hoitelehan nyt ittesi ihan kunnolla kuntoon, eiköhän nuo tropit ala auttamaan  [:-)]

Taina, koskas saadaan Hopon kuvia tänne pöntölle?

Nuista auton ovien lukkotsydeemien jäätymisistä, miulla kerran jäätyi kanssa (kerran ja kerran, huoh), mutta sen yhden kerran ei ollut narua ei mitään, kunnes, ahaa, mustekala! Sen kiedoin jalan ympäri ja ovenkahvaan. Antoihan se vähän periksi kurveissa, mutta suurinpiirtein ovi pysyi kiinni ja kotio pääsin. Jalkaa kyllä satui ja taisipa tulla mustelmiakin siitä lonkerosta jalan ympärillä  :-))

Ja vielä autosattumuksia, kun kerta aiheeseen pääsin. Kerran aikoinaan miulla oli semmoinen pieni Honda Civic, semmoinen leppäkerttu ja olin ajelemassa kotio päin, kun takaikkunasta näin, kuinka alkoi kipunoita sinkoilla auton takana ja meteli oli hirveä. Noh, mie siitä autoa pysäyttämään ja tilannetta tarkistamaan, hihii. Pakoputki rotkotti maata vasten, tottahan tuo kipunoita löi asfalttia vasten. Mutta neuvokkaanapa hyvinnii tyttönä otin käsilaukusta olkahihna, kiedoin sen pakoputken ympärille ja puskuriin. Niin sain pakoputken höpinäpönttöineen kotia. Olinko reipas, olinko?

Ja vielä yksi tarina. Autotarina, elekee kyllästykö. Taas kerran ajelin vanhalla autolla, oli Fiat (eihän meillä uusia autoja ole ollutkaan). Olin menossa tenttiin ja eikös päättänyt vanharouva Fiiuli hylätä miut keskelle pikitietä ja kiirus oli hirmuinen. Arvatkeepas millä pääsin tenttipaikalle. No mitäs kun, sattuivat ystävälliset poliisisedät paikalle ja kuskasivat Mustallamaijalla. Olin melkosen reteenä, kun mustanmaijan kyydistä pomppasin ulos  :-))

Ja onhan nuita sattumuksia ollut paljon paljon, kaikkia ei edes muista  :-)) kerran meinasi muutes moottori tippua kesken matkan, ihmettelin kun auto vaan vaappuu tien toiselta puolelta toiselle  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #112 : 22.02.07 - klo:08:35 »

Ja onhan nuita sattumuksia ollut paljon paljon, kaikkia ei edes muista  :-)) kerran meinasi muutes moottori tippua kesken matkan, ihmettelin kun auto vaan vaappuu tien toiselta puolelta toiselle  :-))

Sattunut on kaikenlaista, jopa sukkahousuilla on jatkettu matkaa, hihnan katkettua  [:-DD].
Kerran muka tarkistin öljyt ja lisäsinkin, sitten lähdin ajelemaan lomareissulle Norjaan...auto rupesi kummasti haisemaan palaneelle...ei muuta kuin pelti auki ja suukin siinä loksahti auki. Öljyntäyttökorkkia ei missään...moottoritila mustanaan öljyä ja pakosarjan päällä jo melkein ilmiliekeissä kärysi...huoh, ei muuta kuin moottorinpesuun ja matka jatkui...(ja oli Fiiatti!).
Kerrankin tämä fiatti sitten tipautti sen moottorin lähelle Kittilää, keskelle korpea. Korvakkeet poikki...kyllä vistotti tulla postiautolla kotiin.
Pakoputken paikkasin tyhjällä olutpurkilla kerran palatessani ja tämä tapahtui legendaarisella Sammaleen suoralla nelostiellä. Se vain katkesi irtipoikki reilun kiihdytyksen jälkeen. Tienposkesta se apu löytyi. Rautalankaa ja niin päin pois.
Olenpa ajellu yhellä Bemarillakin, siten että oikealla kädellä piti koko ajan kannatella vaihdekeppiä, kun se muuten olis pudonnut tielle, kraahasi kardaaniin niin viheltäen että...
Mersuja ei sitten ole tarvinnutkaan korjailla, niillä ajetaan vain... [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #113 : 22.02.07 - klo:08:37 »

Hopon kuvia tulee lähiaikoina, yks kaveri kävi tässä kerran ajokuvia ottamassa mutta ei ole vielä
laittanut niitä mulle. Olis mulla varsakuvia, mutta enpäs osaakaan niitä tänne itse laittaa. Vinkkejä??

Noi autojutut oli hauskoja! Mulla oli aikanaan skoda, josta hajosi virtalukko. Eli, kun pysäytin, otin avaimet pois niin skoda se vaan kävi edelleen... akku oli takapenkin alla, eli jos halusi moottorin sammuvan, piti kaataa takapenkki ja ottaa jotain piuhoja irti. Kun virtalukko hoidettiin kuntoon, pääsi siitä ongelmasta.
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #114 : 22.02.07 - klo:08:52 »

Ja vielä yksi tarina. Autotarina, elekee kyllästykö. Taas kerran ajelin vanhalla autolla, oli Fiat (eihän meillä uusia autoja ole ollutkaan). Olin menossa tenttiin ja eikös päättänyt vanharouva Fiiuli hylätä miut keskelle pikitietä ja kiirus oli hirmuinen.

Kerrankin tämä fiatti sitten tipautti sen moottorin lähelle Kittilää, keskelle korpea. Korvakkeet poikki...kyllä vistotti tulla postiautolla kotiin.

Hei hei hei, ei saa, tästähän saa sellaisen kuvan että Fiatissa on jotain vikaa, vikaa, vikaa   [?]
Ei mun Temprassa vaan koskaan mitään  [:-DD] nytkin vain moottori vähän heiluu, yksi kiinnike rikki muuten hyvä peli  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #115 : 22.02.07 - klo:08:55 »

Hopon kuvia tulee lähiaikoina, yks kaveri kävi tässä kerran ajokuvia ottamassa mutta ei ole vielä
laittanut niitä mulle. Olis mulla varsakuvia, mutta enpäs osaakaan niitä tänne itse laittaa. Vinkkejä??

Katso Valokuvaus-osiosta Zeenerin ohjeet "Kuvanlaittaminen msn:n ja photobucketin kautta".
Hommaa itsellesi toi photobucket. Se on aika näpsä ja saa videoitakin.
Mä voisin rekisteröidä sulle sellaisen, mutta eivät varmaan hyväksy samasta sähköpostiosoitteesta kahta.... No, ei se vaikeeta ole.
Ja jos teet sen heti, voit saada puhelintukea tarpeen vaatiessa!

Jaska

• Vieras
« Vastaus #116 : 22.02.07 - klo:09:05 »

Wanhan Saabimme lukot ovat myös reistailleet tänä pakkastalvena ja mustekalaa on jouduttu käyttämään meilläkin. Joskus olen istunut takapenkillä käsi oven kahvassa, kunnes lukko on suostunut toimimaan. Huom ! mies siis ajaa, en minä... [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #117 : 22.02.07 - klo:09:10 »

Mun vanhassa Saabissa (entinen poliisiauto) oli kaikenlaista kivaa pientä. Yksi avain katkesi takaluukun lukkoon ja seuraava apukuskin puoleiseen oveen just, kun olin tullut Maxi-marketista jouluostosten kanssa...
Sitten se jätti mut talviaamuna yövuoron jälkeen Valion kulmille. Hiukan kypsänä lähdin bussilla kotiin ja soitin EX-miehelle, että nyt menee vaihtoon auto tai vaimo; mitta on täynnä. Sanoi, että hän tykkää siitä autosta  [:-//]
Kuinkas sitten kävikään? Ihan ilomielin jätin auton sille lähtiessäni hiukan myöhemmin....
 [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #118 : 22.02.07 - klo:10:21 »

Hyvä Sus kun hait paremmet lääkkeet. Kyllä ne paineet siitä tasaantuu. Olen lähipiirissä joutunut seuraamaan yhtä verenpainepotilasta, ja hän oli tosi huonossa kunnossa ennenkuin haki lääkkeet tautiin. Kauheita päänsärkykohtauksia oli ja muutenkin tosi heikossa kunnossa. Nyt on paineet normaalit ja päänsäryt ohi.

Minun kohdallani tämä toimi ihan samalla lailla. Jopa diagnosoitu migreeni hävisi kun sain verenpainelääkityksen. Korkea verenpaine on siitä kurja tauti että se ei aina aiheuta mitään oireita ja usein se todetaankin ihan jonkun rutiini lääkärillä käynnin yhteydessä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

• Vieras
« Vastaus #119 : 22.02.07 - klo:10:27 »

..."korkea verenpaine ei aina aiheuta mitään oireita"...Miehellä oli juuri näin, ilmeni yleisen terveystarkastuksen yhteydessä, minulla taas humahti päähän kuin häkä ja ihmettelin omituista jytinää yöaikaan, päivällä en taas pysynyt pystyssä: ala- ja yläpaineen ero vielä mahdottoman suuri 110 - 220 tai jotain, onneksi en enää muista. :-O
Taas kerran apteekissa ei uskottu, etten saa alennettua lääkitystä, vaikka joudun sitä vakituiseen käyttämään. Kehotettiin uudelleen hakemaan, vaikka edelliseenkin valitukseen sain kieltävän vastauksen. Kyllä Kelan:n lääkäri tietää paremmin potilasta näkemättä !  [:-/]
Sorry tää purkaus, mutta aina vähän helpottaa, kun voi purnata vaikka väärälläkin foorumilla. Kelaanhan se pitäs kirjoittaa, vaan kun sinne on jo kirjoitettu muutaman kerran.
« Viimeksi muokattu: 22.02.07 - klo:10:32 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.