Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keksiviikkoa 21.2  (Luettu 1574 kertaa)

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
Vs: Keksiviikkoa 21.2
« Vastaus #120 : 22.02.07 - klo:10:40 »

Voi, että nauratti noi teidän autojutut  [:-DDD]

Olette te kyllä melko neuvokkaita naisautoilijoita, Mese ja Kati....kyllä mulla olis jäänyt korjaamatta hommat.

Mulla on kerran auto levinnyt talvella...ajelin sädehoitoihin 100 km matkaa ja yhtäkkiä alkoi kuulua kolinaa...minä vaan ajoin, kun en tajunnut, että se tulee omasta autosta. Mikään varoitusvalo ei palanut ja minä jatkoin matkaa vaikka tajusin viimein, että kolina kuuluu just siitä autosta millä ajan. Pääsin kuitenkin ihmisten ilmoille ja lopun matkan menin sitten taksilla. Lopputulos oli, että öljyt oli pitkin moottoritilaa ja vika oli huohotinputken katkeaminen. Se putki sitten uusittiin, mutta moottorihan siitä sitten levis ja se oli sitten sen auton tarina siinä.
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #121 : 22.02.07 - klo:10:41 »

Minäkin kärsin vuosia jatkuvista päänsäryistä ja "söin" Buranaa ja muita särkylääkkeitä siihen.Koskaan ei oma lääkärini terveyskeskuksessa tai oma gynekologini kysellyt tai mittaillut verenpainettani.Kunnes sitten aikanaan viikon ajan aloin potemaan hurjaa huimausta,pahaa ja ihan kaameaa oloa.No siitä sitten terveyskeskukseen valittamaan olotilaani ja oma lääkärini kysyi,että milloinkas on viimeksi mitattu verenpainettani?
Ja kun hän sen mittasi,lukemat olivatkin huikeat 250/140  :-O Siltä istumalta tuli lähtö sairaalaan osastolle ja tutkimuksiin.Verenpainelääkitys aloitettiin sairaalassa ja onneksi ei mitään vakavaa ehtinyt tapahtumaan ja nyt verenpainelukemat ovat 125/80 paikkeilla koko ajan.Ja minulla on oma verenpainemittari kotona,koska silloin on helppoa seurata säännöllisesti verenpainelukemia kotona.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #122 : 22.02.07 - klo:13:22 »

Ex-boyfriend vei kerran autonsa kymppitonnin huoltoon, ja kun haki juuri huolletun auton huoltamolta, se simahti parin risteyksen jälkeen keskelle risteystä.  :-)) Sitten vaan hinausautolla takaisin sinne huoltamolle. Tais huoltamon poikii hiukan nolottaa...  [:-DD]

No syy selvisi sitten kuiteskin, joku semmoinen osa (en muista mikä), joka ei tavallaan kuulu noihin rutiinitarkastuksiin. Sanoivat, että se kylläkin on just sen automerkin "heikko kohta". En tiiä mikä osa, auto oli Sitikka. Ei kuitenkaan rätti-sellainen.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #123 : 22.02.07 - klo:16:21 »

Nyt on Hopon tossut paikallaan. Kaupanpäällisiksi kengittäjä vielä kehui miten on
komistunut Hopo sitten viime kerran, ja väitti että siitä tulee hieno hevonen  [:-)] [:-)] [:-)]

Olisit Taina pyytänyt lausunnon kirjallisena seuraavaa "herrasmiehen" tapaamista varten. :-))
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #124 : 22.02.07 - klo:16:23 »

Nyt on Hopon tossut paikallaan. Kaupanpäällisiksi kengittäjä vielä kehui miten on
komistunut Hopo sitten viime kerran, ja väitti että siitä tulee hieno hevonen  [:-)] [:-)] [:-)]

Olisit Taina pyytänyt lausunnon kirjallisena seuraavaa "herrasmiehen" tapaamista varten. :-))

Mutta kun mä vähän epäilen ettei "herrasmies" osaa lukea  [:-DD] [:-DD]
olis ehkä pitänyt videoida kamerakännykällä  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #125 : 22.02.07 - klo:17:57 »

Kaikkea ei heti huomaa [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.