Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuskin puoleinen  (Luettu 927 kertaa)

tassu-jkl

• Vieras
Vs: Kuskin puoleinen
« Vastaus #15 : 22.02.07 - klo:13:10 »

Apteekista Otrivin nenäsumute auttaa 1000% varmuudella meillä. avaa nenän vaikka olis kurkkuun asti tukossa. Mentholilla terästetty tuntuu erityisen hurjalta nenässä ja on muuten samantien röörit auki! SUOSITTELEN!
Ja on sen verran tehokasta aineta ettei sovi pitkäaikaiseen käyttöön.

tämän jälkeen perinteisellä nenäkannulla saa pidettyä limat juoksevina ja röörit puhtaina - sopii joka päiväiseen käyttöön.
Höyryhengityksestä tuli vain mieleen, että sitähän yleensä suositellaan yskään ja kurkun/keuhkotautien apuun. Maalaisjärjelläni minä en nenän tukkoisuuteen höyryhengitystä käyttäisi. varsinkin kun miettii niitä pöpöjä. Tukkoinen limainen nenä + bakteerit + lämmin ilma + kostea ilma on ainakin minun mielestä täydellinen elatuspaikka kaikille pöpöille.

mitä pitempään joutuu niistelee nenää, sen varmennin möhnät työntyy poskionteloihin ja sitten saakin jo punkteerata ja nauttia antibiootteja.

Toinen lapsilla käytetty kikkahan taitaa olla että laittaa voimakasta sipulia tyynylle pään viereen molemmin puolin.
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #16 : 22.02.07 - klo:13:14 »

Höyryhengityksestä tuli vain mieleen, että sitähän yleensä suositellaan yskään ja kurkun/keuhkotautien apuun. Maalaisjärjelläni minä en nenän tukkoisuuteen höyryhengitystä käyttäisi. varsinkin kun miettii niitä pöpöjä. Tukkoinen limainen nenä + bakteerit + lämmin ilma + kostea ilma on ainakin minun mielestä täydellinen elatuspaikka kaikille pöpöille.

Olet varmaan tassu ihan oikeassa...höyryhengitys on lähinnä yskään liman irroittamiseksi...taisin olla jo aika väsynyt kun kirjoittelin eilen illalla siitä olevan apua nenän tukkoisuuteen... [:-I]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 22.02.07 - klo:13:23 »

Kyllä mä olen taas höyrihengityksen kannalla.  Nenänkautta sitä vedetään syvään keuhkoihin.  Kaikki pöpöthän palaa veden kiehuessa ja loput pöpöt estää nenukarvat menemästä rööreihin. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #18 : 22.02.07 - klo:13:31 »

Mitäs jos laittais kuskin puoleiseen sieraimeen vähän valkopippuria ja aivastais oikein kunnolla.

[:-DD] [:-DD] [:-DD]

En kyl oo kokeillu...  [:-I] :-)) [:-I] Enkä kokeile. Mut jos toi Risto...  [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 22.02.07 - klo:13:32 »

[:-DD] :-))

Eikös se valkosipuli ollut just tollaiseen nuuhkutteluun tarkoitettu? [:-I] :-))
« Viimeksi muokattu: 22.02.07 - klo:13:34 kirjoittanut Kaarin »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #20 : 22.02.07 - klo:13:36 »

Naso oli hyvää...ja halpaa...eilen kun nuuskuttelin, vieläkin ovat auki. [:-DD]
Naso on niitä ratiopharman tuotteita.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 22.02.07 - klo:13:41 »

Kaarinin ehdotuskin saattais tepsiä. Yks nainen aina flunsassa työntää valkosipulin palaset molempiin sieraimiin sekä korviin. Kandee leikata kynsi vaikka puoliksi, jotta vaikuttavat aineet irtoaa.  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 22.02.07 - klo:14:55 »

Kaarinin ehdotuskin saattais tepsiä. Yks nainen aina flunsassa työntää valkosipulin palaset molempiin sieraimiin sekä korviin. Kandee leikata kynsi vaikka puoliksi, jotta vaikuttavat aineet irtoaa.  [:-)]

Nahathan siinä lähtee korvakäytävistä ja sierainten sisäpuolelta, valkosipuli on tosi väkevää ja oikeasti voi kyllä kirvellä melko rankasti.

Toisaalta eihän flunssa enää silloin tunnu muuta kuin pikkuvaivalta jos on korvat ja sieraimet vereslihalla.  :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 22.02.07 - klo:17:09 »

Tunnustan, et toi sipulijuttu oli ihan lonkalta heitetty.
Tehän olette sitä niin hehkuttaneet, niin siitä innostuin vähän vinoilemaan. :-)) :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #24 : 22.02.07 - klo:17:09 »

tai jos vaikka nenä bensatankin aukolle ja sitten nuuhkaisi tukkoisalla puolella  [:-I] [:-I] No ei
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Evis

• Vieras
« Vastaus #25 : 22.02.07 - klo:23:04 »

[:-DD] :-))

Eikös se valkosipuli ollut just tollaiseen nuuhkutteluun tarkoitettu? [:-I] :-))
Olen kuullut että laitettaisiin valkosipulia ja sipulia pilkottuna villasukkiin ja ne yöksi jalkaan!  Pitäisi tepsiä nuhaan ja yskään!! En ole kokeillut, mutta pitäisi tepsiä :-)) :-))
Vieruskaverista varmaan tuolla hajupommilla eroon pääsisi ja saisi nukkua yksin!! [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #26 : 22.02.07 - klo:23:12 »

Olen puristanut valkosipulia pumpuliin ja pumpuli nenään, kyllä se auttaa... [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 22.02.07 - klo:23:15 »

Jalkaan!?  Niin, no, onhan valkosipuli niin voimakasta, et teho kulkeutuu hermoratoja pitkin päähänkin. :-)) :-))
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #28 : 22.02.07 - klo:23:19 »

Olen puristanut valkosipulia pumpuliin ja pumpuli nenään, kyllä se auttaa... [:-DD]

Olen joskus kokeillut ja kirvelee niin pahuksen paljon, että vedet silmistä irtoaa!!  [:-DD]
Ei sovi ainaskaan mulle tuo konsti!
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #29 : 24.02.07 - klo:08:42 »

Nyt on kumpikin nokka tukossa, henki ei kule, kuin vain persreiän kautta.  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.109 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.