Voi miten surullisesti päättyi lempisarjani Sydämen asialla
Lainaus käyttäjältä: Parus Major - 23.02.07 - klo:19:02Ps. mikä on elmeri, joku pehmo vai....Elmeri on pehmo, tai siis kissapehmo mikä näyttää Elmeriltä. Teddykompanietin pehmoja.Linkki teddykompanietin sivuille löytyy tuosta lainauksesta Zeenerin viestissä ihan tuossa yläpuolella.
Ps. mikä on elmeri, joku pehmo vai....
Mustavalkoisen kissan pukuun pukeutunut peto Auts, nyt ne etsii Turun ryöstöstä farmarivolvoa
Tuli äsken tehtyä nettitilaus Erätukusta :Kalvollinen toppapuku-uutuus 2007 hinta oli 149€ (norm.398€) + kaupanpäälle etupaketti 237€ Kuinka se nyt tulikin näillä pakkasilla mieleen,mut tuntu aika hyvältä tarjoukselta mun mielestä. Onko kenelläkään kokemusta millanen se mahtaa olla? Nyt pakkasta -18,5
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 23.02.07 - klo:16:01Lainaus käyttäjältä: Sus - 23.02.07 - klo:14:31hitsi mä oon tänään laiska. Päivän suurin urotyö on, että laitoin herneet likoon. no siinähän tuli jo melkein hiki. Ei hitsi, jotain tarttis tehrä... Pönttöillä!Sus, ottaen huomioon sun jäätyneen kaivon, niin varmasti tuli hiki herneitä likoon laittaessa. Mistä kaukaa vesi on tullut? Huh, jonkin verran kerkisin nukahtaa. Kehä ykkösellä oli kattohaikara, mutta mä kaivoin autosta väärän kameran esille ja olipa kiva, kun se lensi kohti ja mä napsin jollain lelu-kameralla siitä kuvia. Sitten me oltiin menossa jonnekin ulkoilmaravintolaan, mutta mä eksyin pasista. Siellä terasilla oli jokaisella pöydällä "pönttö".... saman tyyppnen, missä ne mainostaa drinksuja tai vastaavaa ja paljon isompi. Pahvinen, kolmioksi taiteltu. Siitä näin, että pasi on paikalla, mutta en onnistunut aktivoimaan omaa pahvipoönttöni niin,että olisin voinut katsoa, missä osiossa pasi on Toivottavasti kukaan ei tuhlannt aikaa ton edellisen kappaleen lukemiseen!Kyllä nyt Kaija "tuhlattiin" aikaa tuon lukemiseen ja ihan asiaahan tuossa! (Löytyikö Pasi sitten kuitenkin sieltä paikan päältä, vai? )KATTOHAIKARA! Wautsi, jos edes jonkinmoisia kuvia sait, niin laitatko näytille?! Olen nyt seuraillut kattohaikaran pesää siellä ...oliko jossain Etelä Saksassa... No joka tapauksessa siitä oli Ritu1 laittanut oman ketjun tuonne Lintupuolelle.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 23.02.07 - klo:14:31hitsi mä oon tänään laiska. Päivän suurin urotyö on, että laitoin herneet likoon. no siinähän tuli jo melkein hiki. Ei hitsi, jotain tarttis tehrä... Pönttöillä!Sus, ottaen huomioon sun jäätyneen kaivon, niin varmasti tuli hiki herneitä likoon laittaessa. Mistä kaukaa vesi on tullut? Huh, jonkin verran kerkisin nukahtaa. Kehä ykkösellä oli kattohaikara, mutta mä kaivoin autosta väärän kameran esille ja olipa kiva, kun se lensi kohti ja mä napsin jollain lelu-kameralla siitä kuvia. Sitten me oltiin menossa jonnekin ulkoilmaravintolaan, mutta mä eksyin pasista. Siellä terasilla oli jokaisella pöydällä "pönttö".... saman tyyppnen, missä ne mainostaa drinksuja tai vastaavaa ja paljon isompi. Pahvinen, kolmioksi taiteltu. Siitä näin, että pasi on paikalla, mutta en onnistunut aktivoimaan omaa pahvipoönttöni niin,että olisin voinut katsoa, missä osiossa pasi on Toivottavasti kukaan ei tuhlannt aikaa ton edellisen kappaleen lukemiseen!
hitsi mä oon tänään laiska. Päivän suurin urotyö on, että laitoin herneet likoon. no siinähän tuli jo melkein hiki. Ei hitsi, jotain tarttis tehrä... Pönttöillä!
Tässä tarjous jutussa sanottiin et on 120g silkkivanutoppaus sisällä, Etupaketti sisälsi:fleese-väliasun,micr-asusasu,kintaat,fleece-kaulahuivi ja PIPO