Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: lupsakkaa lauantaita 24.2  (Luettu 1867 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: lupsakkaa lauantaita 24.2
« Vastaus #45 : 24.02.07 - klo:13:16 »

Nyt mittarissa -8,2 ja vähitellen [:42] esiin ja ulkoilemaan  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #46 : 24.02.07 - klo:13:20 »

Voi helvata, mitä ne maalaiset sieltä pääkaupungista kaipaa? Kaikkee löytyy täältäkin ja ihan livenä! Mut ihan oikeesti, kaupunki on ihan jees, jos se ei vaan oo Helsinki! [:-DD]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 24.02.07 - klo:13:38 »

No sitähän määkin olen ihmetellyt että miksi tänne eikä esmes Savonlinnaan. Ainoa mikä täällä on parasta on - MERI [:-)] Noniin, jos kylttyyrii harrastaa niin täällähän sitä löytyy moneen lähtöön. Mä nyt olen ja pysyn täällä kun koko suku asustelee myöskin täällä. Mutta eläkepäiviä voisin ajatella asua muualla. EN mä täältä kuitenkaan pois muuta, niin paljon olen stadilainen ja muutto olisi kova homma toteuttaa, ei jaksa, ei viitsi [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #48 : 24.02.07 - klo:14:01 »

Oon riehunu, nimittäin siivonnut. Miten siinä hommassa rupiaa sappi aina kiehumaan? Ja sit tulee sanottua parit valitut ja mies katselee urheilua...
No nyt on ainakin jotain paikkaa siivottu, ehkä pienet päikkärit sopisivat nyt sapen laskemiseksi.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #49 : 24.02.07 - klo:14:51 »

http://nyt.hs.fi/elokuva/artikkeli/1076153548225
Tuonne lähden kohta köpöttelemään, eka kerta puoleentoista viikkoon, kun yritän kävellä pidemmän matkan... [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #50 : 24.02.07 - klo:15:46 »

-8,1 ja pienestä kylmästä tuulen vireestä huolimatta on aika iltapäivän [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #51 : 24.02.07 - klo:15:50 »

Hienosti meni mäkihyppy hopea ei ole häpeä  [:63]   [:61]     (tuomaripeliä kulta ois kuulut olla) [:-I]

Pakkasta -8 mut aika inhottava tuuli silti ajattelin vielä tänään lähetä hiihtämään ja jos vaikka ainakin 10 km sivakoisi  :-))

Aamulla taas oli varpushaukka saalistusretkeellä pihalla en tiedä saiko keltasirkun kiinni kovasti yritti ainakin,
Onneks toinen fasaani ainakin vielä oli henkissä ei ole kanahaukka löytänyt. [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #52 : 24.02.07 - klo:15:52 »

Leppoisaa lauantai-iltapäivää...pakkanen onneksi lauhtunut eli ei olen enään kuin -15..Tänään näin palokärjen pitkästä aikaa ja muutaman tiklin...joita ei ihan joka päivä eteen tule.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Evis

• Vieras
« Vastaus #53 : 24.02.07 - klo:15:53 »

Iltapäivää!
Ihania ovat nuo lapsenlapset kyllä niiden kanssa aika rientää. Nyt menivät moottorikelkka-ajelulle ja paistavat makkaraa lähilaavulla, joten mummolla aikaa vähän huohahtaa... Saunan laitoin jo tulille, niin pääsevät sinne sitten lämmittelemään!
Kovasti tuntuu lämpimältä tuo ilma kun pakkasta vain 10 astetta, tosin kylmä tuuli käy ajoittain!
Iltapäivän jatkoa!!!
Siis hopeaa tuli mäkihypystä hyvä Suomi!! [:61]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 24.02.07 - klo:15:58 »

Lauantaipäivää.  Het aamusta älysin katsoa mykistettyä puhelinta.  Oli tullut viesti, et tullaan 10.10, ylös siitä!  Siis vieraita.  Hyvä, kun olin ees kunnolla saanut etiäiseltä nukutuksi.  Hyvin kuitenkin kaikki meni.  Pari suloista ipanaa sai mut sulamaan.  Kyllä lapset on sit ihania!! :-))
Otin äsken päikkärit, nyt taas jaksaa.
Mukavaa jatkoa teittille. [:45]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #55 : 24.02.07 - klo:16:22 »

Aikamoisen raaka ilma ja pakkasta-14 astetta. Joka kerta sydämestä murtuu pala ja taas meni yks, kun aivan tuoreet talitintin sulat oli ruokintapaikan ympärillä. [:´(]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #56 : 24.02.07 - klo:17:00 »

Minä tulin saunasta juuri äsken ja heti piti avata pönttö  [:74] ja alkaa lukemaan uudet uutiset  [RULES]  Olo on raukean vetelä löylyssä olon jälkeen.Olin ainakin 30 minuuttia kipakoissa löylyissä,ennenkuin siirryin pesuhuoneen puolelle puunaamaan nahkaani ja hiuksiani puhtaiksi.

Letkeää lauantai-iltaa kaikille pönttöläisille  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #57 : 24.02.07 - klo:17:13 »

Tehtiin koiran kanssa lenkki jäällä tänään, vähän kävi viima. Ekaa kertaa polut olivat kunnolliset ja oikein tuli taas siivouksen jälkeen hyvälle tuulelle, sapet haihtuivat taivaan tuuliin. Nyt mittarissa -8.9. Kohta pääsee saunaan. Kaupan pullia uunissa paistumassa, ai kun tuoksuu jo hyvälle.
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 24.02.07 - klo:17:24 »

Alku-iltaa!

Kylmä tuuli tuolla ulkona ollut koko päivän, pakkasta 8 asteen tietämillä.
Kaalikääryleitä maha täynnä, ramasee.

Nyt voisi käydä katsomaan Monty Pythonin Elämän tarkoitusta, saa nähdä pysyykö hereillä  [:56]

Ai niin, hyvä Suomi!  [:61]  [:63] mitali tulla kilahti mäkihypystä  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #59 : 24.02.07 - klo:17:46 »

-9,7 mittarissa ja päivän pyöräilyt poljettu  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.