Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: lupsakkaa lauantaita 24.2  (Luettu 1782 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: lupsakkaa lauantaita 24.2
« Vastaus #60 : 24.02.07 - klo:17:50 »

Mä oon tänään yrittänyt sulattaa kaivon putkia kolmeen otteeseen vaan ei onnistu. Erittäin outoa. Nyt olen vetänyt sellaisen johtopäätöksen, että ellei painesäiliössä ole jotakin vikaa, niin... kaivo on jäätynyt pohjaan asti.  [:-(] Siihen ei sit taidakaan auttaa muu kuin kevät...  [:-(]  [?]  En mä kyl varma oo mut... tälleen ei ole ennen käynyt.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #61 : 24.02.07 - klo:17:51 »

Saunasta täälläkin tultu ja pitää myös tarkistaa onko pöntöllä tapahtunut ja mitä. :-))
Kylmä viima on koko päivän ollu vaikka mittarin mukaan oli-9 niin paljon kylmemmältä tuntui. Aurinkokaan ei kunnolla paistanut, iltapäivästä jo vähän näkyi, mutta ei oikein kirkkaalta taivaalta, oli sellaista harsopilveä.
Linnut tuntuivat tankkaavan oikein täydellä teholla, täyttää piti toiseenkin kertaan. Nyt jo ruokinta hiljentynyt.
Leppoisaa lauantai-iltaa kaikille. [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #62 : 24.02.07 - klo:18:31 »

-10,1 mittarissa ja kunnon hikinen n.12 km hiihtolenkki tehty järvellä ja sai taas kaikki lihakset liikuntaa. :-))
Naapurikylän nuorillamiehillä oli varmaan tosihauskaa kun ajoivat kilpaa autoillaan jääradalla siinä autot menivät välillä suuntaan jos toseenkin.

Tuli kiukaan pesässä ja hetkenpäästä lisää hikoilemaan ja lihaksia rentouttamaan.... [:-)] [:-)]

korj.kirj virh.
« Viimeksi muokattu: 24.02.07 - klo:18:38 kirjoittanut hippiäinen »
Kirjattu

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #63 : 24.02.07 - klo:18:33 »

Tervehdys Itäsuomesta!

Vähän aikaa sitten tulin töistä ja tässä  yritän pönttöillä ja samalla syödä lasgnea. Aivastelen vähän väliä näytön märäksi ja vesi tippuu nenästä ja meinaa vähän palellakin.  Plääh,  [:-(].   Saunaa en viitsinyt itselleni lämmittää, kun mies meni kuopuksen kanssa kylpylään polskuttelemaan, suihkussa vain pikaisesti pistäydyin.

Iltapäivälle asti täällä oli vielä yli 20 asteen pakkanen, mutta sitten hieman hellitti ja nyt on "enää" -17 astetta.

Lupsakkaa illanjatkoa kaikille!  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #64 : 24.02.07 - klo:18:43 »

Täällä nyt -10,6 ja kohta astianpesukone pysähtyy.
Tulet voisi porinmattiin tehdä ja odottaa teetä  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 24.02.07 - klo:18:46 »

Täällä kanssa meinää äkä jatkuvastia tukkia nokan ja palelee.  T
äytyy kohta keittää teetä, niin helepottaa. [:-)]

Haaa, Risto.  Onks sulla Vanatallinnaa?  Se on hyvä nokkalääke! :-)) :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #66 : 24.02.07 - klo:18:50 »

Teetä Kaarin, oikein  [:5] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #67 : 24.02.07 - klo:19:00 »

Taidanpa minäkin poistua teen keittoon, paleltaa nyt jo ihan kunnolla, vaikka sisällä on ainakin +23 astetta.

Voi kunpa en olisi tätä tautia tartuttanut vanhalle äidilleni, joka päivällä meillä kävi. Onhan hänellä influenssarokete voimassa, mutta jos tämä on samaa kuin pojalla viikko sitten, niin ihan tavallista nuhakuumetta vain on ja siihen ei rokotukset tehoa.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 24.02.07 - klo:19:02 »

Teetä ja Amerikan idols, siinä illan ohjelma. [:59]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #69 : 24.02.07 - klo:19:09 »

Haaa, Risto.  Onks sulla Vanatallinnaa?  Se on hyvä nokkalääke! :-)) :-))

Ei oo vanatallinnaa, mutta jotain muuta vastaavaa on, mutta ei ne ole auttaneet.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #70 : 24.02.07 - klo:19:22 »

Eipä tartte katsoa Bondia saadakseen jännitystä  [:67] elämään, sen verran tuli
sitä koettua tallilla että ei enempää taas tälle päivälle tarttekaan.
Tallille oli tullut uusia asukkeja, vaalea, pullea ponitamma ja viimekesäinen varsansa
Kaikki hepat, etenkin orit, Hopo mukaanlukien ihan villinä.
Mietin hetken tohtiiko lähteä edes lenkille, sen verran oli hurjana tarhassa
Just kun on alkanut taas sujua hyvin niin uutta jännitystä... ei kiva, ei.

No, eiku polle aisoihin ja lenkille. Vähän se lähteissään hirnui tallille päin, mutta muuten
onneksi käyttäytyi ihan hyvin. Mitä nyt yritti aina hiittisuoran tallinpuoleisessa päässä lähteä
takaisin tallille, ja aivot tuntui olevan narikassa kun ei yhtään keskittynyt. Hyvä 9 km lenkki siinä
saatiin kuitenkin tehtyä.

Toinen jännitysmomentti  [:67] kun huomasin että ollaan sitten just kohta törmäämässä mottorikelkkaan
joka oli tulossa hiittisuoran yli (reitti kulkee siitä ikävästi), eiku liinat kiinni ja Hopo seis, kelkkailija ei varmaan edes huomannut meitä (en tiedä kumman kuuluu väistää siinä, mutta onneksi älysin itse pysäyttää). Hopo ei korvaa lotkauttanut vaikka kelkka meni ihan läheltä nenun edestä. No, ne aivothan oli siellä narikassa.

Eli, nyt on Hopo sitten rakastunut  [:36] [:35] siihen pieneen pulleean blondiin.
Varsaa katseli vähän sillä silmällä, että voisko se olla hänen varsansa, vaikkei samannäköinen olekaan  [:-)]
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #71 : 24.02.07 - klo:19:52 »

Toinen jännitysmomentti  [:67] kun huomasin että ollaan sitten just kohta törmäämässä mottorikelkkaan
joka oli tulossa hiittisuoran yli (reitti kulkee siitä ikävästi),

Eli, nyt on Hopo sitten rakastunut  [:36] [:35] siihen pieneen pulleean blondiin.
Varsaa katseli vähän sillä silmällä, että voisko se olla hänen varsansa, vaikkei samannäköinen olekaan  [:-)]

On tainnut olla aivot narikassa sillä moottorikelkkareitin suunnittelijallakin, aivan järjetön idea  [:-/]

Talliromantiikkaa Hopolla  [:-)] pysyyköhän pilttuussaan, rakkaudestahan se hevonenkin potkii, vai miten se meni  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #72 : 24.02.07 - klo:19:57 »

Ei hyvään paikkaan kelkkareitti... onkohan siinä että mitään varoitusta hevosista kelkkailijoille  [:-I] [:-I]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #73 : 24.02.07 - klo:19:58 »

Mä hölmö vielä mietin siinä kun hoksasin kelkan että tajuaakohan tuo pysähtyä,
onneks tulin järkiini ajoissa ja muistin ettei kelkkailijat juurikaan ympärilleen katsele  [:-/]

Olen sitä mieltä että kelkkailu on typerää ja turhaa puuhaa, eihän siinä näe eikä kuule mitään
ja hirveä katku nenässä. Sen ymmärrän että sitä käytetään työkäyttöön esim. poroja hoitaessa
mutta kaikki tuo huviajelu on järjetöntä. Muutaman kerran olen ajanut itse enkä pitänyt koko puuhasta.
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #74 : 24.02.07 - klo:20:00 »

Ei hyvään paikkaan kelkkareitti... onkohan siinä että mitään varoitusta hevosista kelkkailijoille  [:-I] [:-I]

Ei taida olla mitään merkkiä ja kun hevosia kuitenkaan ei hirmu usein siinä mene, niin harva sattuu
edes koskaan samaan aikaan siihen niin eivät osaa edes varoa. Kyllä mä olin huomaavinani että tämänpäiväinen
kaveri vilkas meihin päin just kun ajoi siitä edestä, eli ehkä tajuaa että siellä voi hummia liikkua.

Se ylityskohta on niin huonossa kunnossa että jos siihen tulee reippaampaa ravia voi irtaantua
kärryistä kun osuu kunnon lumitöyssyyn.  [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.078 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.