Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: lupsakkaa lauantaita 24.2  (Luettu 1863 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: lupsakkaa lauantaita 24.2
« Vastaus #90 : 24.02.07 - klo:20:44 »

Ei ole varmaan kiva olla possu

Must on ihan kiva!  [:-DD]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #91 : 24.02.07 - klo:21:37 »

Kaija on ollut yli vuorokauden poissa pöntöltä, nyt se on varmaan kipeä!
Saanut epäterveellistä ruokaa Naantalissa eilen?  [:-(]
Ei ole edes tullut tekstaria, eli eivät varmaan ole vielä kinksua löytäneet.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #92 : 24.02.07 - klo:21:40 »

Telttailua ja nakkikioskilla ... jos on vaikka kannettava jäätynyt   :-O

Toivotaan että jotain kuuluu  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #93 : 24.02.07 - klo:21:46 »

Ai,että tuli huono omatunto,kun olin koirani kanssa iltalenkillä ja vein juuri ennen lähtöäni, kuten muinakin iltoina,
pupuille kauroja ja porkkanoita lintujen ruokintapaikan kupeeseen...niin palatessani siellä oli ne kaksi pupua ruokailemassa,jotka joka ilta siellä käyvät ja niistä n.5 m. päässä seistä jökötti kettu..kait jänispaistia kytäten...puput lähtivät tietty karkuun ja me annettiin ketulle oikein kunnon lähdöt..että tuli testattua koiran vire..Kyllä tuli kurja olo,että minä vien pupuille ruokaa ja teen heidät ketuille helpoksi saaliiksi...kait repolainen on siinä ennenkin ollut kytiksellä...no nyt ainaki tällä hetkellä henget säästyivät...onneksi..eli vesiperä tuli..
Ja todiste siitä,että koira on edelleenkin voimissaan..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #94 : 24.02.07 - klo:21:48 »

Mä hölmö vielä mietin siinä kun hoksasin kelkan että tajuaakohan tuo pysähtyä,
onneks tulin järkiini ajoissa ja muistin ettei kelkkailijat juurikaan ympärilleen katsele  [:-/]

Olen sitä mieltä että kelkkailu on typerää ja turhaa puuhaa, eihän siinä näe eikä kuule mitään
ja hirveä katku nenässä. Sen ymmärrän että sitä käytetään työkäyttöön esim. poroja hoitaessa
mutta kaikki tuo huviajelu on järjetöntä. Muutaman kerran olen ajanut itse enkä pitänyt koko puuhasta.

Olen samaa mieltä Tainan kanssa täällä menee kanssa kelkkareiitti just siellä metsässä missä lenkkeilee koiran kanssa niin aina saa olla
korvat höröllään ja yrittää kuunnella tuleeko moottorikelkka tai mönkijä jostakin että ehtii ottaa koiran kiinni kun se on yleensä vapaana.
Sitten se kelkka- ja mönkijäreitti tulee vielä järvelle asti ja siellä ne ajelee ihan tolkuttomasti missä vaan ja tosi lujaa. [:-//]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #95 : 24.02.07 - klo:21:48 »

Kyllä ilman ruokintaakin varmasti jossain kettu olisi pupujen perässä

Ulkona -11,4
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #96 : 24.02.07 - klo:21:52 »

Ja ruokaahan se kettukin tarvitsee, viisaana elukkana hakee sitä sieltä mistä helpoimmin saa.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #97 : 24.02.07 - klo:21:58 »

Hyvä telkkinen että koirasi on edelleen voimissaan  [:5]

Täällä ajattelee samanlaisesti kun ruokkii fasaaneita ja peltopyitä sitten tulee kanahaukka lähistölle ja syö ne kaikki,
näin on käynyt joka vuosi kanahaukka on niin kauan lähistöllä kun viimeinenkin fasaani on saalistettu. [:-/]

Ulkona -11,2 eikä taida niin kovin kylmää nyt tullakaan  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #98 : 24.02.07 - klo:22:16 »

Näin toivoinkin siihen kantaa otettavan...sitä niin helposti rupeaa itseään syyllistämään..ja turhia murheita itselleen tuottamaan..kun tässä nurkan takana on näitä ihan oikeitakin...
Kiitos vapautuksista... [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

emo

• Vieras
« Vastaus #99 : 24.02.07 - klo:22:31 »

Juu,pitäis vissiin omia se isompi kamera,minähän siitä haaveilinkin ja puhuin että hankittais.
Ennen mulla oli aina tuo pienempi kamera ja niin on edelleenkin kun mies kantaa isoa kameraa.
Minä sen kuvaamisen hoidin ennenkin.
(mites tää nyt näin päin meni,epistä)

Tuosta jänisten ruokkimisesta,että kyllä ne ketut ja haukatkin ruokaa tarvitsee.
Jäniksiä,fasaaneja ja pikkulintuja on kuitenkin niiiiiin paljon enemmän että kyllä niistä ruuaksikin riittää vähän harva lukuisemmille haukoille ja ketuille.
Mun sympatiat on kyllä näin kylmillä ihan niiden puolella. [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #100 : 24.02.07 - klo:22:35 »

Emo, anna miehen kantaa sitä painavaa kameraa, mut heti, jos näette ihmisen, laitat sen äkkiä omaan kaulaasi.  :-))
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #101 : 24.02.07 - klo:22:36 »

Emo, anna miehen kantaa sitä painavaa kameraa, mut heti, jos näette ihmisen, laitat sen äkkiä omaan kaulaasi.  :-))

Miehen vai kameran laittaa kaulaan?  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #102 : 24.02.07 - klo:22:37 »

Kumman vaan, vaikka molemmat.  [:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #103 : 24.02.07 - klo:22:41 »

Emolle juu, näin se on autokaupoissakin, meillä isäntä ei niin kovin paljon tekniikasta ymmärrä ja minä ostelen meidän autot. Kaupassa sitten käännytään aina isännän puoleen, kun mennään vaihtamaan...pöh! Sama homma oli sitten kyseessä autot tai muut tekniset vempeleet.
Lintuhommissa ei paljon olla vielä muita bongareita tavattukaan kuin naapurin expertti ja pari muuta. No probs.

Telkkiselle, se on luonnon laki! Heikommat jää vahvempien saaliiksi, me emme sille mitään voi. Tuskin kukaan sentään ruokkii pupuja kettujen eväiksi.
Kiva kuitenkin että koiruli vielä jaksaa...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #104 : 24.02.07 - klo:22:43 »

Kumman vaan, vaikka molemmat.  [:-DD]
Tällä lauseella kyllä käsketään se ihminen laittamaan omaan kaulaan... [:-DD] (kielipoliisi)
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.