Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: On maanantai.  (Luettu 1720 kertaa)

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: On maanantai.
« Vastaus #30 : 26.02.07 - klo:10:56 »

Hämeessäkin herätty  :-))

Aurinko paistaa ja herätessä (klo 8.30) oli pakkaslukemat -12 ja nyt on -9. Linnuille viety täydennystä ruokailuun ja aamiainen nautittu Elämä käsissä-sarjan kera.

Mukavaa lomaa kaikille lomailijoille  :-))

Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: On maanantai.
« Vastaus #31 : 26.02.07 - klo:11:46 »


Tökki täälläkin ihan kiitettävästi. Välillä sanoi, että serveri on "busy, and try
again later..." Kaipa se serveri on sitten ylityöllistetty  [:-I]



Tarttis hommata Serverille työkaveri jos vaikka sitten kahteen pekkaan ehtisivät hoitaa hommat.  :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: On maanantai.
« Vastaus #32 : 26.02.07 - klo:11:48 »

Ja sen kaverin nimi voisi olla vaikka Verneri  :-))
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: On maanantai.
« Vastaus #33 : 26.02.07 - klo:11:58 »




Tarttis hommata Serverille työkaveri jos vaikka sitten kahteen pekkaan ehtisivät hoitaa hommat.  :-))
Ja sen kaverin nimi voisi olla vaikka Verneri  :-))


Juu, hyvä idea  :-)) Se tökkiminen tapahtu tossa 9-10 elikkä taisi  Serverin
kaffepaussi vähän venähtää  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: On maanantai.
« Vastaus #34 : 26.02.07 - klo:12:07 »

Niitä tökkimisiähän on moneen otteeseen päivän aikana.Silloin kai tuo Serveri pitää aina paussia työnteossaan  :-)) [:-DD] :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: On maanantai.
« Vastaus #35 : 26.02.07 - klo:12:11 »

Sellainen mainos oli joskus, kuin: "Olen serveri, olen serveri, maan mainio makkaramies"
Tyttäreni oli silloin niin pieni, ettei kunnolla osannut puhua, mutta lauloi: " Olen heeveli, olen heeveli.........."
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 707
  • Lahti
Vs: On maanantai.
« Vastaus #36 : 26.02.07 - klo:12:40 »

Aurinkoista maanantaipäivää...on ihanan kirkas paiste..tuntuu sisältä katsottuna keli ihan keväiseltä...
Mikäpäs tässä on lämpimässä olessa..ja ihailla ulos.
Koiruuskin edelleen voimissaan ja sen myötä minäkin...voi miten olen kiitollinen tästä meidän jatkoajasta..toivottavasti se kestäisi pitkäänkin... [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: On maanantai.
« Vastaus #37 : 26.02.07 - klo:13:09 »

Olipa mukava ulkoilla. [:-)]
Viime viikko jäikin melkein kokonaan väliin, liian kylmää minulle lenkkeilyyn.  Kävelin ensin sauvalenkkini ja sitten vielä kävin järven jäällä hiihtelemässä. Yli kaksi tuntia tuli liikuttua, tuntuu tosi mukavalle.
Aurinkoa ei tänään näy, mutta pakkanen vain -4 eikä sitä jäistä viimaa enää onneksi ole. [:-)]
Käpytikka rummutteli, mutta tinttien laulelua ei kuulunut. Varmasti sekin kohta alkaa kun  vaan aurinkoa alkaa näkyä.
Ruokinnalla on vilkasta. Keltasirkkuja, viherpeippoja, urpiaisia ja sitten tietenkin tali-, hömö-, sini- ja jopa pari kuusitiastakin on näkynyt. 
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: On maanantai.
« Vastaus #38 : 26.02.07 - klo:13:19 »

 [:45]  -5   Ihana keli                        Hetken kurkkaus 
 
Kävinpäs taas kääntyilemässä itämaiseen tahtiin, kuin sahapukkia olis liikutellut, kahden viikon tauko on liikaa.
Pelargoniat tuotu kellarista yläilmoihin, päiväkaffet hörpästy ja nyt junalla Hesaan ja äkkiä takaisin  [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: On maanantai.
« Vastaus #39 : 26.02.07 - klo:13:46 »

Hohhoija... nyt on aikaa taas vähän pönttöillä. Kyllä se on kuulkaa niin, että mitään ei tulis tehtyä ilman viime hetken paniikkia... Tänään piti palauttaa yksi koulutyö, ja arvatkaa vaan kuka vielä tänään kahdeltatoista sitä istui viilaamassa!  [:-DD] Mutta kiltti olin, en tullut välillä pönttäilemään ja tein koko homman valmiiksi. Sen printtaaminen oli sitten tarina ihan erikseen... Kun ei itsellä ole printteriä enkä saanut ketään kiinni ihan heti, niin ajattelen että koululla printtaisen. No olivat tietty vaihtaneet systeemejä sitten viime käymisen, joten tunti meni kuuden sivun printtaamisessa!  :-O

Mutta nyt pönttöilyä ja lounasta. Syödäkin tosiaan vois, kun meni niin energiaa siinä sähläämisessä...
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: On maanantai.
« Vastaus #40 : 26.02.07 - klo:13:53 »

Sellainen mainos oli joskus, kuin: "Olen serveri, olen serveri, maan mainio makkaramies"
Tyttäreni oli silloin niin pieni, ettei kunnolla osannut puhua, mutta lauloi: " Olen heeveli, olen heeveli.........."

Mesiangervo.  Mua on pitkän aikaa sanottu Heeveliksi.  On niin lähellä mun oikeaa nimeä. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: On maanantai.
« Vastaus #41 : 26.02.07 - klo:13:58 »

Sellainen mainos oli joskus, kuin: "Olen serveri, olen serveri, maan mainio makkaramies"
Tyttäreni oli silloin niin pieni, ettei kunnolla osannut puhua, mutta lauloi: " Olen heeveli, olen heeveli.........."

Mesiangervo.  Mua on pitkän aikaa sanottu Heeveliksi.  On niin lähellä mun oikeaa nimeä. :-))

Onks sun oikea nimi Serveri?  [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: On maanantai.
« Vastaus #42 : 26.02.07 - klo:14:05 »

 [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: On maanantai.
« Vastaus #43 : 26.02.07 - klo:14:08 »

Nyt kone kiinni ja tepastelemaan pihalle, moooi!!! :-)) [:70]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: On maanantai.
« Vastaus #44 : 26.02.07 - klo:14:56 »

Ehtopuolta.  Alkoi se aurinkokin sentään tänään paistamaan kun koko aamupäivä oli pilvistä nyt -4,4 mittarissa.
Kalakeittoa matikasta ja hauesta tehty ja  [:20]

Perinteisiä lintuja ruokinnalla keltasirkkuja,tinttaroita,varpusia,urpiaisia ja viherpeippoja(jotka laulelevat jo tosi iloisesti) [:-)]

Nyt parille Myy-mukilliselle teetä  [:27] [:27] ja sitten ulos luultavati taas metsään kävelylle Donna [:24] kanssa.
Metsässä on niin hieno kävellä kun siellä kuulee paljon lintujen viserrystä tällähetkellä,kevättä jo osalla rinnassa.

 [:45] [:45] Loppupäivää. [:-)] [:-)]

Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.144 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.