Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 28.2.  (Luettu 1773 kertaa)

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #30 : 28.02.07 - klo:11:09 »

Kuule nyt Sus!!! :-)) :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #31 : 28.02.07 - klo:11:13 »

Miten lienee mullekkin tuli mieleen toi iso pyyhe.  Kaiken huippu oli, kun en meinannut päästä nurkasta pois.  Oikea hienojalka, ettei mikään saa kastua!! [:-DD] 
Mun juttuja ei ole tällaiset yllärit. [:-/]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #32 : 28.02.07 - klo:11:13 »

Kuule nyt Sus!!! :-)) :-))

Kylhä mä kuulen.  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #33 : 28.02.07 - klo:11:17 »

Miten lienee mullekkin tuli mieleen toi iso pyyhe.  Kaiken huippu oli, kun en meinannut päästä nurkasta pois.  Oikea hienojalka, ettei mikään saa kastua!! [:-DD] 
Mun juttuja ei ole tällaiset yllärit. [:-/]


No sitten olisi pitänyt riisua t-paita ja heittää se lammikkoon!  [:-DD]

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #34 : 28.02.07 - klo:11:21 »

Keskiviikon kohta keskipäivää joka pönttöön  [:-)] Täällä hiukka sataa lunta hiljalleen,maahan lumivalkoiseen  [:41] kaikille talvesta la lumesta tykkääville,kuten minulle.

Minä pistin kiehumaan oikein kunnon lihakeiton,siis lihaa kokonaisena ja maustepippuria,suolaa,laakerinlehtiä,porkkanaa,lanttua,sipulia ja tietenkin vettä.En ole pitkään aikaan keittänyt kunnon lihakeittoa ja kun pakastimessa oli lihapala,niin tuumasta toimeen ja keitto porisemaan.

Kaarinilla on ollut vetinen aamupäivä  [:-I] :-)) [:-I] Vahinko ei tule kello kaulassa,joskus noita vahinkoja vain pääsee tapahtumaan.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #35 : 28.02.07 - klo:11:23 »

No helekatti.  Enpäs tota äkännyt.  Tosin mulla oli ja on edelleen yökköpaita päällä, joten se ois ollut enshätiin omiaan tuohon hommaan. :-)) :-))

Ette kai te herkuttele tolla jutulla?? [:-I] :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #36 : 28.02.07 - klo:11:24 »

Miten lienee mullekkin tuli mieleen toi iso pyyhe.  Kaiken huippu oli, kun en meinannut päästä nurkasta pois.  Oikea hienojalka, ettei mikään saa kastua!! [:-DD] 

Sun ois pitäny riisutua siellä nurkassa. Yksinkertaista. Silleen ei ainakaan sukka kastu.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #37 : 28.02.07 - klo:11:25 »

Kato Kaijakin ehti keksii riisutumisteeman.  :-))
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #38 : 28.02.07 - klo:11:25 »

No helekatti.  Enpäs tota äkännyt.  Tosin mulla oli ja on edelleen yökköpaita päällä, joten se ois ollut enshätiin omiaan tuohon hommaan. :-)) :-))

Ette kai te herkuttele tolla jutulla?? [:-I] :-))

No ihan pikkuisen Kaarin herkutellaan tuolla sun vahingolla [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #39 : 28.02.07 - klo:11:29 »

Osti tässä hiljattain uudet Aino-lasit.  Siinä on kanssa sellainen, joka katsomisestakin kaatuu.  Pohja on vähän kuperampi, kuin aikaisemmin.  En tykkää! [:-(]
Onnistui nimittäin täyden maitolasin kaatamaan.  Ja todellakin, kyllä sitä maitoa piisas, vaikka naapurin kissoille. [:-DD]

Musta on näköjään tullut kaataja-kaarin. [:-DDD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #40 : 28.02.07 - klo:11:35 »

Maidon kaaduttua tärkeintä on estää vahingon eteneminen. Maitopurkki pitää siirtää ensin mahdollisimman kauas. Sitten pitää hörpätä mahdollisesti kaatuneeseen lasiin jääneet tipat pois ja nostaa lasi tiskipöydälle ja VASTA SITTEN alkaa riehua rätin kanssa.
Mun kokemuksen mukaan purkki kaatuu joka tapauksessa, jos pöytää alkaa pyyhkiä siitä vierestä ja sitten onkin jo isompi sotku!  [:-/] [:´((]

Kaarin, ei herkutella, ei!  :-))
Mutta ajatus susta nurkassa vihamielisen vesilammikon saartamana on kieltämättä aika.... koominen!  [:-DDD]

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #41 : 28.02.07 - klo:11:39 »

Hauskaa päivänjatkoa kaikille  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #42 : 28.02.07 - klo:11:40 »

Tästä veden muodon muuntuvuudesta pääsemmekin aasinsillan kautta astrologia-teemaan. Nimittäin Kalojen merkkiin.

Kalojen merkki on ns. "muuttuva vesimerkki". Vesi symbolisoi kalan luontoa osuvasti. Kalaihminen on muuntuvainen, mukautuva, siitä on vaikea saada otetta, myös hänen itsensä voi olla vaikea saada otetta itsestään. Hän on siinä, mutta minkä muotoisena? Kala imee vaikutteita ympäristöstään sienen tavoin, tunnelmia, ilmapiiriä... Muuttuu ympäristönsä kaltaiseksi, hyvin herkkänä ja aistivana ihmisenä. Kala on Eläinradan viimeinen merkki ja ikäänkuin sisältää kaikki aiemmat merkit, siitä kaikki tämä monimuotoisuus.

Vesi. Vesi muuttuu ympäristönsä kaltaiseksi. Jos viet vettä pakkaseen (kylmä ympäristö), se jäätyy. Jos heität vettä kiukaalle (kuuma ympäristö), se höyrystyy. Vesi osaa jäätyä, se osaa kiehua, se osaa höyrystyä. Se osaa lorista puroina ja aaltoilla valtamerenä. Se osaa muutua sadepilviksi ja sateeksi. Ja kuralammikoiksi. Se voi muuttua kauniinkauniiksi lumihiutaleiksi tai se voi muuttua jääpuikoiksi. Tai rakeiksi. Se voi muutua jopa lumiukoksi.

Ja se voi KAATUA KASTELUKANNUSTA LATTIALLE!!!

Tällainen on myös Kala-ihminen. Kala on hyvin tunneperäinen - emotionaalinen - ihminen. Tunne on elementti, jota ei voi määrätä. Tunne tulee ja menee, tunteissa ei ole kahvaa. Eihän vedessäkään ole kahvaa. Jos on "huono päivä", voi Kala-ihminen sanoa: "Olen tänään kuin kastelukannusta lattialle kaatunut vesi."

m.o.t.


(Pääsinpäs pitämään taas luennon. [:-DD] )
« Viimeksi muokattu: 28.02.07 - klo:11:48 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #43 : 28.02.07 - klo:11:44 »

Sus, toi luento on mun ruodon puolikkaalle.  Satun nimittäin olemaan puoliks kalat ja toinen puoli oinas. :-)) :-))

Toihan oli ihan hyvä juttu. [KIPPIS]
 Varpuselle myöskin hyvää päivänjatkoa. :-))
Kirjattu

Töyhtis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 595
  • Hämeen hidas
Vs: Keskiviikko 28.2.
« Vastaus #44 : 28.02.07 - klo:11:53 »

Hyvää Kalevalanpäivää   [:61] ja viimeistä helmikuun päivää  :-))

Ihan ensteks Onnittelut Murun Onni-koiralle  [:52] ja kaikille muillekin Onneille  [:44]

Aika "vetisiä" on täällä keskusteltu  [:-DD]

Tämän päivän askareista on tehty aamupostin haku ja aamiainen....sitten 45 min äidin kanssa Skypellä. Huh huh kylläpä on paljon touhuttu  [:-DD] Ulos pitäis tänäänkin lähteä, mutta nyt tuntuu taas paikat kipeemmiltä kuin eilen  [:-(]. No perjantaina taas juttutuokio lääkärin kanssa.

Kepeää Keskiviikkoa  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.297 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.