Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kymysys...tiedättekö miksi sanotaan että kuu valehtelee?  (Luettu 257 kertaa)

Ninnis

  • Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55
Vs: Kymysys...tiedättekö miksi sanotaan että kuu valehtelee?
« Vastaus #15 : 01.03.07 - klo:19:32 »

Vielä aukaisen suuni minäkin tässä asiassa. Minä ajattelen aina, että piirrän viivan kuun vasemmalle puolelle: jos muodostuu kirjain koo, niin kuu väittää että kuu kasvaa, mutta valehtelun vuoksi se pienenee. Jos muodostuu pee, niin kuu väittää pienenevänsä, mutta valehtelun vuoksi se kasvaa. Eli kuu aina valehtelee.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Kymysys...tiedättekö miksi sanotaan että kuu valehtelee?
« Vastaus #16 : 01.03.07 - klo:20:31 »

Vielä aukaisen suuni minäkin tässä asiassa. Minä ajattelen aina, että piirrän viivan kuun vasemmalle puolelle: jos muodostuu kirjain koo, niin kuu väittää että kuu kasvaa, mutta valehtelun vuoksi se pienenee. Jos muodostuu pee, niin kuu väittää pienenevänsä, mutta valehtelun vuoksi se kasvaa. Eli kuu aina valehtelee.

ja jos se ei valehtele, ni se on vasenkätinen,... tai jotaa... aina pitää kaikki olla kuitenki toisinpäin.  [:-DD]
Kirjattu

anja

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 708
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: Kymysys...tiedättekö miksi sanotaan että kuu valehtelee?
« Vastaus #17 : 01.03.07 - klo:22:09 »

 :-))

Ja eihä se valehtele ku ei tiijä mistä päin sitä kahtotaan! Maa se kuulle valehtellloo! [:-DD]
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Kymysys...tiedättekö miksi sanotaan että kuu valehtelee?
« Vastaus #18 : 02.03.07 - klo:01:21 »

Jaa, minä olen aina ajatellut että Paisuu ja Kutistuu! Kun ajattelee siihen vasemmalle puolelle viivan, niin siitä tulee kirjain, kasvavassa P ja kutistuvassa K...  :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Kymysys...tiedättekö miksi sanotaan että kuu valehtelee?
« Vastaus #19 : 02.03.07 - klo:10:40 »

Jaa, minä olen aina ajatellut että Paisuu ja Kutistuu! Kun ajattelee siihen vasemmalle puolelle viivan, niin siitä tulee kirjain, kasvavassa P ja kutistuvassa K...  :-))

Näin minäkin olen asian oppinut.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.1 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.