Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pirtsakkata perjantaita 2.3.  (Luettu 1397 kertaa)

Risto

  • Vieras
Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« : 02.03.07 - klo:00:16 »

Pirtsakkata perjantaita kaikille pönttöläisille.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #1 : 02.03.07 - klo:00:42 »

Hyvää kello n. puoli yhtä.

Sain Tirppikset pois koneesta ja kuivailin niitä, pistän pähkinämurskat kohta sisään ja vien ulos paikoilleen jotta tipusilla on aamulla herkkuja.

Mä oon kehittänyt oikeaan jalkaan jonkun iskiastyyppisen vaivan.  [:-(] Ei se paha oo. Mut jalka on vähä ku hyytelöö (voimaton), eikä jalkaterä nouse maasta ylös, jos jalalla on painoa. Ollut useemman päivän. Vasurissa ei mitään vikaa. Ristiselkä kipuilee, imurointi on aika paha. Ja vetää kankusta isovarpaaseen, lievästi. Hmh. Luulenpa, että vain lepo auttaa tämmöttiseen. Kyl täl ihan hyvin pärjää, kunhan ei pahenis.

Kiva aamunaloitusvalitus.  [;-)]

Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #2 : 02.03.07 - klo:00:53 »

Sus, minä ehotan, että menet lääkäriin ja kerrot, että jalkas ei toimi oikein.
On nimittäin suuri vaara, että se jalka halvaantuu.  [:-I]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #3 : 02.03.07 - klo:00:55 »

Sus, minä ehotan, että menet lääkäriin ja kerrot, että jalkas ei toimi oikein.
On nimittäin suuri vaara, että se jalka halvaantuu.  [:-I]

 :-O Halvaantuu? Nyt mä en saa unta...
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #4 : 02.03.07 - klo:00:57 »

Sus, minä ehotan, että menet lääkäriin ja kerrot, että jalkas ei toimi oikein.
On nimittäin suuri vaara, että se jalka halvaantuu.  [:-I]

 :-O Halvaantuu? Nyt mä en saa unta...

Ihan oikeasti, menet heti huomen aamulla lääkäriin.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #5 : 02.03.07 - klo:00:58 »

Mä kyl luin just iskiaksesta, että siinä voi olla just näinnikkää... istuessa se jalka toimii normaalisti... siis jalkaterä ja nilkka liikkuu normaalisti...
« Viimeksi muokattu: 02.03.07 - klo:01:00 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #6 : 02.03.07 - klo:01:03 »

Mä kyl luin just iskiaksesta, että siinä voi olla just näinnikkää... istuessa se jalka toimii normaalisti... siis jalkaterä ja nilkka liikkuu normaalisti...

Minulle ainakin sanottiin, että jos:
"Jalka on vähä ku hyytelöö (voimaton), eikä jalkaterä nouse maasta ylös", niin silloin heti lääkäriin.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #7 : 02.03.07 - klo:01:05 »

Mä kyl luin just iskiaksesta, että siinä voi olla just näinnikkää... istuessa se jalka toimii normaalisti... siis jalkaterä ja nilkka liikkuu normaalisti...

Minulle ainakin sanottiin, että jos:
"Jalka on vähä ku hyytelöö (voimaton), eikä jalkaterä nouse maasta ylös", niin silloin heti lääkäriin.

No voi kauhistus...
Kirjattu

Risto

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #8 : 02.03.07 - klo:01:10 »

Jos se jalka ei toimi, niin sehän kertoo sen, että hermot ovat puristuksissa siellä ristiselässä.
Jos ne hermot ovat liian kauan puristuksissa siellä ristiselässä, niin nehän kuoleutuvat ja jalka ei toimi sitten enään.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #9 : 02.03.07 - klo:01:15 »

Jos se jalka ei toimi, niin sehän kertoo sen, että hermot ovat puristuksissa siellä ristiselässä.
Jos ne hermot ovat liian kauan puristuksissa siellä ristiselässä, niin nehän kuoleutuvat ja jalka ei toimi sitten enään.

Okei. Tää alkoi siitä kun tottumattomana vetelin 5 km kävellen aika rivakkaa vauhtia, eikä ollu kovin hyvät kengät. Ens tuli oikee jalka kipeeksi ja sit vasen. vasen parani jo, mut oikeessa jalassa vielä tämmönen. ristiselkähomman huomasin imuroidessa. se tuntuu vaan rasituksessa.

oon ajatellu koko ajan että rasitusvamma, hermokin voi tulehtuu tai joku jänne. Mutta toki on hyvä mennä lääkäriin.
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #10 : 02.03.07 - klo:01:16 »

No huhhuh!  :-O Uskaltaakohan tässä enää nukkumaankaan mennä, kun pelkää toisten jalkojen puolesta?

Ei vaan, minä menen kissan viereen kerälle. Katsottiin poikaystävän kanssa nätti leffa ja nyt väsyttää.  [:56]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #11 : 02.03.07 - klo:01:25 »

Määkin koitan nyt rauhoittuu tän jalkani kanssa ja nukkuu. Öitä kaikillen!  [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #12 : 02.03.07 - klo:01:26 »

 [:54] [:33] [:54] [:33] [:54] [:33]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #13 : 02.03.07 - klo:01:35 »

Sus, nuku vaan ihan rauhassa ja soita aamulla terveyskeskukseen! Risto pelottelee aika pahasti, mutta oikeesti noi kannattaa tarkastuttaa! Kun me nyt kuitenkin ollaan 40+, niin moni ennen huomaamaton asia alkaa painaa mieltä!  [:-(]

Meillä kävi eilen (torstaina) putkimies tekemässä säätöjä pannuhuoneessa. Maakaasulla lämpiävä pannu on vuodelta 1989 ja putkari oli sanonut, että alkakaa säästää rahaa sydeemin vaihtamiseen. Niille luvattu 20v käyttöaikaa. No, kaiken piti olla kunnossa ja MULLE (taas kerran sille nopeammalle) riitti lämmintä pesuvettä ja sitten tuli jääkylmää.... Hiukan Pasi oli kiukkuisen näköinen! Sen valkkaama putkimies!  [:-DD]

Nyt Pasi peiton alla.... kämppä on muuten nyt suloisen lämmin... ja minä tässä sauna [KIPPIS] kanssa pönttöilen!  :-))

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #14 : 02.03.07 - klo:04:24 »

Huomenta viidelle vieraalle.  Siellä työ istua nakotatte, ettekä tuu juttelee mun kaa! [:´(]  Ja kaikki pönttöläiset nukkuuu, kun meikä  [:32]
Kaksi tuntia on unta päässä, eikä nukuta yhtään.
Täytyy tonne sänkyyn kuitenkin mennä haaveilemaan, josko se uni sit varkain hiipii simmuun.
Oikein pirtsakkaa perjantaita kaikille.  [:75] [:45]

Sus, meethän heti lääkäriin jalkasi takia. [:-I]
« Viimeksi muokattu: 02.03.07 - klo:04:38 kirjoittanut Kaarin »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.261 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.