Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pirtsakkata perjantaita 2.3.  (Luettu 1408 kertaa)

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #30 : 02.03.07 - klo:10:09 »

Perjantaita joka pöntölle  [:-)] Täällä satelee lunta ja lämpötila ulkona on nollassa,eli lumi  on melkein räntää tällä hetkellä.
Ei pärjänneet Suomen miehet hiihdon viestikilpailussa Sapporossa,sehän oli odotettavissa jo etukäteen ettei miesten hiihto tällä hetkellä  ole Suomessa kovin korkealla tasolla  [:-(]

Nyt pönttölän juttujen lukuun kaikessa rauhassa  [:74] Mukavaa päivää kaikille  [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #31 : 02.03.07 - klo:10:15 »

Hyvin meni eka yö, illalla tuli raplattua Nallesta ja sisällä muutenkin kuvia, säätöjä ja nappuloita. Maltoin kuitenkin jättää alas, etten vienyt vintille yöksi.. [:-DD] Vähän tökerö tuo vv-suoja.


Vastavalosuoja on kuitenkin tosi hyvä myös naarmuuntumista vastaan esim risukoissa rämpiessä. Ei ole linssi ekana ottamassa oksaan kiinni!

Ja lisäähän se putken näyttävyyttä  [:-DD]

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #32 : 02.03.07 - klo:10:44 »

Muistaakos kukaan, missä ketjussa oli Tainan hepoista kuvia?
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #33 : 02.03.07 - klo:10:45 »

Muistaakos kukaan, missä ketjussa oli Tainan hepoista kuvia?

Eläimet osiossa Hopoti Hopoti hoi, tai joku sellainen ja sitten "papan" kuvat on Tupu-ketjussa  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 626
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #34 : 02.03.07 - klo:10:46 »

Kiitti Taina  :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #35 : 02.03.07 - klo:11:03 »

Hyvää huomenta hyvin nukutun yön jälkeen. :-))
Jotain märänsekaista sataa ulkona ja harmaa sää jatkuu.
Täytyy keksiä jotain valoisaa tekemistä.

Rattoisaa päivää kaikille. :-)) [:45]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #36 : 02.03.07 - klo:11:06 »

Pihalla on taas niin paljon kaikkea kivaa seurattavaa... Muutama tilhikin kävi!  :-))
Aika kyllä kuluisi vallan hyvin ilman töitäkin!  [:-DD]
Miten mahtoi valo riittää kuviin... täytyykin katsoa!

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 902
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #37 : 02.03.07 - klo:11:12 »

Ruokatuntikurkistus  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #38 : 02.03.07 - klo:11:19 »

Sus,jokos olet käynyt lääkärissä sen Iskias-vaivasi takia? Kipin kapin siitä lääkäriin,jos et ole vielä käynyt.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #39 : 02.03.07 - klo:11:26 »

Huomenta.

Enkä mie minnekään lääkäriin ihan heti lähe, koska isovarvas toimii jo paremmin ku eilen. Se nimittäin ei meinannut nousta, mut nyt nousee. Vasurissa oli sama (lievemmin) ja se parani ittestään. Tää paranee ihan selvästi.  [:-)] Kyllä mä tään viikonlopun nyt vaan kattelen sitä.

Ulkona lämpöä +3 ja rännit tippuu (vaikka vasta viime kesänä asennettiin  :-)) ). Ruokinnalla vilkastunut kivasti. Mukavaa perjantaita!  [:-)]



Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #40 : 02.03.07 - klo:11:32 »

Onkos täällä ketään :-O   Kiva kuva mesellä, näkyy tulleen tullut putki  tutuksi   [KIPPIS] 

Jahas Sus ilmoittautuukin melkein terveeksi. Tuo Riston yö-vastaanotto on aika tehokas  [:-)] siinä on monet vaivat parantuneet.
« Viimeksi muokattu: 02.03.07 - klo:11:45 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #41 : 02.03.07 - klo:11:45 »

Huomenta.

Enkä mie minnekään lääkäriin ihan heti lähe, koska isovarvas toimii jo paremmin ku eilen. Se nimittäin ei meinannut nousta, mut nyt nousee. Vasurissa oli sama (lievemmin) ja se parani ittestään. Tää paranee ihan selvästi.  [:-)] Kyllä mä tään viikonlopun nyt vaan kattelen sitä.


Etkös meinaa muuta tehdä, kai kuitenkin pönttöily kuuluu myös ohjelmaasi... :-O [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #42 : 02.03.07 - klo:12:05 »

Huomenta.

Enkä mie minnekään lääkäriin ihan heti lähe, koska isovarvas toimii jo paremmin ku eilen. Se nimittäin ei meinannut nousta, mut nyt nousee. Vasurissa oli sama (lievemmin) ja se parani ittestään. Tää paranee ihan selvästi.  [:-)] Kyllä mä tään viikonlopun nyt vaan kattelen sitä.


Etkös meinaa muuta tehdä, kai kuitenkin pönttöily kuuluu myös ohjelmaasi... :-O [:-DD]

En. Mä aion ainoastaan katsella tuota jalkaa koko viikonlopun. Nytkin mä katson sitä koko ajan, sormet liikkuu sokkona näppiksellä. (Eiks mee muutes aika virheettömästi, aatelkaa SOKKONA.  :-)) )
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #43 : 02.03.07 - klo:12:13 »

 [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Pirtsakkata perjantaita 2.3.
« Vastaus #44 : 02.03.07 - klo:12:14 »

Jahas Sus ilmoittautuukin melkein terveeksi. Tuo Riston yö-vastaanotto on aika tehokas  [:-)] siinä on monet vaivat parantuneet.

Ei Sus nyt lähes terveeksi ilmoittautunut vaan tervehtyväksi. Yöllä puhuin jalkaterästä (ja nilkasta), son suunnilleen samanmoinen vielä. Isovarvas kuuluu hommaan niin, että se ei aluksi meinannut nousta, en saanut ylös. nyt se nousee jo.  [:-)] Vasurissa oli sama homma, mut lievemmin ja parani itsestään.

Täs mun oikeessa jalassa on hiukan jalkapöydän laskeumaa ja nilkassa semmonen, että se kääntyy kävellessä "sisäänpäin", siis jalkaterä menee hiukan sisäänpäin vinoon, käytän välillä tukipohjallisia (muistaessani  [:-I] ) Eli ei ihme, että oikea jalka kipeytyi enemmän meikän "pikku kävelylenkillä". (Paahdoin hirveetä vauhtii, kun mun pitää aina olla HETI perillä! Kävely taas johtui siitä, ettei tullut bussia.  [:-/] )

Mut eiköhän mun jalkapöydät ja jalkatuolit ja varpaat riitä jo... Kohta mun sukkien "tuoksukin" kiirii jo sinne.  :-O :-)) :-O

Riston vastaanoton KUULUU olla öisin, koska Risto on Virallinen Valvoja. Valvominen näyttää onnistuvan hyvin.  :-))
« Viimeksi muokattu: 02.03.07 - klo:12:16 kirjoittanut Sus »
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.336 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.