Hahhaa! Niin se kello taas kulki vauhdikkaasti eteenpäin, jot syömään en uskaltanutkaan ruveta.
Ruoka jäi siis herkullisena odottamaan syöjiään. Kai saa odottaa huomiseen asti...
Tiesin vain, että jos syön, menen hetkeksi myös tiedemiehille - ja sauna olisi venähtänyt turhan myöhäiseksi...
Miksiköhän mä en saa aikaiseksi mennä parturiin...? Jottei siis tarvitsisi laitella lettiään mitenkään...
Ja ettei siis siten olisi riippuvainen kellosta, mitä saunomiseen tulee...
Söin kaksi Cereals-myslipatukkaa, toinen maultaan aprikoosi-persikka ja toinen suklaa-maissihiutale.
Arvatkaas, kumpi oli mun mielestä parempi!
Illalla sitten ennen nukkumaan menoa mätän jotain suolaista sisuksiini...
Hauska kuulla, että muutkaan täällä eivät broitsun koivista pidä. Meillä oli aikoinaan joskus "kädenvääntöjä" sekä äitini että sisareni kanssa tuosta jutusta... He kun ovat kai vieläkin sitä mieltä, jotta ehdottomasti koipia, koska ovat halvempia! Vaan... Mitä halvempia ne ovat, jos syömistä niissä ei ole ja jos luita on lähes koko sen pakkauspainon verran...?
Aatulta saa myös hyviä rintafileepaloja... Olivatkohan vieläpä täytettyjä...? Enpä nyt muistakaan...
Ja noista siipipaloista... Minun on kyllä tunnustettava, ettei ole taidettu meillä maistaa... Hmmm...