Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 23.02.10 - klo:12:41Nam, possupihviä. Mä en osaa tehdä kokolihasta pihvejä. Ne jää aina raa'aksi, enkä osaa maustaa oikein.**************************************Osta Kaarin kokonainen possun sisäfilee, niitä on kaupassa aika pieniäkin noin 400g painoisia. Sen leikkaat pihveiksi ja kädellä vaan painelet pihvejä vähän littanammaksi, maustat vaikka grillimausteella ja paistat pannulla. Nuo ei kovin kauaa kestä kypsyä mutta kypsyyden testaat helpoimmin ottamalla yhden pihvin ja leikkaamalla sen kahtia, jos ei ole kypsää niin takaisin pannulle kypsymään. Jos kastiketta haluat niin laita purkki ruokakermaa pannulle sitten kun pihvit on ruskistuneet, mä aina laitan kerman kanssa koska Repe tykkää että kastiketta olla pitää. Ja eiku nautiskelemaan! Oikein vesi herahti kielelle tuosta ohjeesta. Jospa sit pääsiäisenä taas yritän kokolihasta jonnisorttisia pihvejä väsätä. Äsken söin kermaperunoita muutaman liutun ja pari lihapyörykkää puolukoiden kanssa.Oli hyvää. Mitenkähän sitä jaksaa fysikaalisessa punnertaa? En tykkää yhtään iltapäivällä käydä fysikaalisessa, kun täytyy miettiä tekemisiäni. (tää olikin ruokaketju )
Nam, possupihviä. Mä en osaa tehdä kokolihasta pihvejä. Ne jää aina raa'aksi, enkä osaa maustaa oikein.**************************************Osta Kaarin kokonainen possun sisäfilee, niitä on kaupassa aika pieniäkin noin 400g painoisia. Sen leikkaat pihveiksi ja kädellä vaan painelet pihvejä vähän littanammaksi, maustat vaikka grillimausteella ja paistat pannulla. Nuo ei kovin kauaa kestä kypsyä mutta kypsyyden testaat helpoimmin ottamalla yhden pihvin ja leikkaamalla sen kahtia, jos ei ole kypsää niin takaisin pannulle kypsymään. Jos kastiketta haluat niin laita purkki ruokakermaa pannulle sitten kun pihvit on ruskistuneet, mä aina laitan kerman kanssa koska Repe tykkää että kastiketta olla pitää. Ja eiku nautiskelemaan!
Sähkökatkon vuoksi takassa valmistettua lihapiirakka kynttilöiden valossa