Perunamuusia (huom! ei pussista! ) ja liha-kasvispataa.
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 06.09.11 - klo:13:54Perunamuusia (huom! ei pussista! ) ja liha-kasvispataa.Tästä tuli mieleen, kun Pasi eilen mietti jotakin sellaista lihapadan tyyppistä, jossa olisi aika vähän nestettä ja jonka päälle tehtäisiin joku juustoinen gratinointi. Onko sellaista ruokalajia olemassakaan???
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 06.09.11 - klo:13:57Lainaus käyttäjältä: Tiina - 06.09.11 - klo:13:54Perunamuusia (huom! ei pussista! ) ja liha-kasvispataa.Tästä tuli mieleen, kun Pasi eilen mietti jotakin sellaista lihapadan tyyppistä, jossa olisi aika vähän nestettä ja jonka päälle tehtäisiin joku juustoinen gratinointi. Onko sellaista ruokalajia olemassakaan??? Ainahan semmosen voi kehittää . Mä olen joskus tehnyt sellaista että paistan broilerin filepihvit ja laitan uunivuokaan. Päälle paistettua pekonia, kermaa ja juustoraastetta ja sitten uuniin. Broileri kypsyy tuossa nopeesti, mutta jos vaikka jostain naudanpaistista tekee, niin se täytyy ensin hauduttaa kypsäksi ilman juustoa, muuten juusto menee liian kovaksi kuoreksi.
Kinkkukiusauksenkin voi kuorruttaa juustolla
Toivottavasti toi cocos-lime on parempaa kanan kanssa kun oli kirjolohen, oli meinaan yks pahimmista ruuista mitä oon ikinä tehny kun kerran tein kirjolohikiusausta
Lainaus käyttäjältä: zeener - 08.09.11 - klo:18:59Toivottavasti toi cocos-lime on parempaa kanan kanssa kun oli kirjolohen, oli meinaan yks pahimmista ruuista mitä oon ikinä tehny kun kerran tein kirjolohikiusausta Aika voimakas on kookoksen maku! katsotaan, mitä sapuskasta tulee.... mä pelkään pahinta