Mun lemppariketju!
Viikko on mennyt vähän niin ja näin. Ollaan pelastettu jääkaapin kätköistä viimeisen myyntipäivän grillimakkaraa, munaa ja pekonia tiistaina. Ei tarvinnut mennä kauppaan.
Keskiviikkona tuli pitkä päivä. Suunnitelma oli aluksi ostaa jauhelihaa ja tehdä itse hampurilaisia. Cheddar-juustoa ja punasipuli-BBQ-kastiketta. Sitten lievennettiin sitä jauhelihasta eineshampurilaisiin ja loppujen lopuksi haettiin Mäkkäriltä tarjoushampurilaisia, joiden väliin EI keitetty punasipuli-BBQ-kastiketta
Eilen mulla ei ollut töissä evästä, enkä saanut aikaiseksi mennä kauppaan, joka on tien toisella puolella. Pojat toi mulle sekä aamu- että iltapäivällä ruokalasta mokkapalat ja tiimipalaverissa söin munkkia. Kyllä oli kauhea olo töiden jälkeen. Kaupasta haalin oranssin hintalapun tuotteita, joista Pasi sai valita eiliselle: leivitettyä possua, ananasrengas koristeeksi ja ranskalaisia ja ketsuppia. Epäterveellistä, mutta hyvää!
Tälle päivälle jäi tarjous-jauheliha. Siitä ajattelin kehitellä jonkinlaisen piirakan. Ehkä taco-mausteella?
Uijui, isosta K:sta löytyi takuumureaa kotimaista pihvikarjan sisusfilettä kokonaisena hintaan 29,90€/kg.
Siitä huomenna jotain ja loput pakkaseen.
Sunnuntaina Pasi on messuilla töissä ja me mennään teinin kanssa illansuussa auttamaan osaston purkamisessa. Kellonajasta riippuen haetaan sitten jotain Mäkkärin autokaistalta tai laitetaan pakastepizzaa. Jotain helppoa kuitenkin!
Mä huomaan olevani aika monisanainen, kun on ruoasta kysymys....