Tästä yöviikosta ei ole paljoa mainittavaa
Maanantaina Pasi värkkäsi kotipizzan Jennin valitsemista aineksista perinteisen jauhelihaversion sijaan. Kinkku, katkis, Aura, ananas. Hyvää!
Tiistaina mä kävin ostoksilla. Piti saada hyödynnettyä viime viikolta jääneet koipinuijat. Niiden lisäksi valmislihapullia, nakkia ja ranskalaisia. Ush!
Keskiviikkona ja torstaina oli makaronimättöä. Pasi tykkää, mä en. Hyvä valinta yöviikolle, kun mä en saa juurikaan syötyä.
Öisin olen syönyt töissä sekä tän että viime viikon kotitekoista pizzaa palasen per yö. Jugurttia ja suklaata lisäksi.
Nyt pitäisi sitten ideoida viikonlopulle jotain hyvää. Käyn kaupassa heti aamuseiskalta, kun päivällä mulla ei ole autoa.
Tänään voisi tehdä jonkun puolilämpimän salaatin, jonka päälle parilalla paistettua broileria. Patonkia.
Ainekset selviää kaupassa. JOS olis hyvää, napakkaa parsaa, niin se voisi olla kiva. Tai sitten Halloumi-juustoa. Salaattia, kirsikkatomaattia yms
Huomenna Pasi ja Jenni saa pakastimen kätköistä pippuripihvit. Mulle broileria.
Lankkuperunoita, kermaista pippurikastiketta, pikkuporkkanaa?
Sunnuntaille mä haluaisin riistakäristystä ja keitettyjä perunoita. JOS nyt Alepasta löytyisi kohtuuhinnalla sopivaa lihaa. Ei millään viitsisi käydä kahdessa kaupassa väsyksissä toilailemassa