^ Pasi tuli just ajallaan hoitamaan ajoituksen. Ruoasta tuli hyvää!
Mua ei pitkään aikaan kiinnostanut ruoanlaitto. Nyt näiden saikkujen aikana on ollut enemmän aikaa suunnitella. Kokkaaminenhan on tosi kivaa, yllättäen! Ja nää onnistumiset saa iloiseksi.
Kohta sitä tietty töppää jonkun perusjutun ja palaa maan pinnalle!
Nimimerkillä eräs, joka entisessä elämässään joutui joskus kiireesti kuskaamaan roskapussin ulos ennen puolison töistä paluuta!
Riisin keittäminen oli mulle aika mahdotonta. Avioeron jälkeen oli pakko osata itse ja nythän mä brassailen sillä, että kokeilen puolivalmista riisiä ja lisään kiehuvaa vettä tai otan kannen pous, että liika neste poistuu.
Oonko mä muuten kertonut, että lähemmäs 25-vuotiaana soitin kotiin ja kysyin, montako minuuttia perunoita pitää keittää. Isä sanoi, että niin pitkään, että ne on kypsiä. Mua suututti, kun mä ajattelin, että se viisastelee. Mä oikeesti luulin, että potuilla on joku tietty keittoaika niinkuin munillakin...
Vasta kolmekymppisenä aloin oikeesti tehdä muutakin kuin pizzaa ja spagettia ja lämppärileipiä. Nää on tällä viikolla mielessä, kun 25-v työkaveri, naispuolinen, ei tiennyt, että makaronilaatikkoa varten makaronit pitää keittää