Kinkku(juusto)munakasta, jonka Pasi tekee Pasi ei kyllä itse vielä tiedä, että sille iskee tänään keittiövuoro!
Tortillaa Lisukkeina paistettua broileria, fetaa, kurkkua, tomaattia, guacamolea, juustokastiketta, punaista texmex-kastiketta, creme fraishea nyt ainakin alkuun
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 30.01.09 - klo:16:17Tortillaa Lisukkeina paistettua broileria, fetaa, kurkkua, tomaattia, guacamolea, juustokastiketta, punaista texmex-kastiketta, creme fraishea nyt ainakin alkuun Vaikuttaa herkulliselta, ihan tuli nälkä!
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 30.01.09 - klo:16:21Lainaus käyttäjältä: Kaija - 30.01.09 - klo:16:17Tortillaa Lisukkeina paistettua broileria, fetaa, kurkkua, tomaattia, guacamolea, juustokastiketta, punaista texmex-kastiketta, creme fraishea nyt ainakin alkuun Vaikuttaa herkulliselta, ihan tuli nälkä! Kokataanko porukalla? Mä voin olla... vaikka maistaja!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 30.01.09 - klo:16:33Lainaus käyttäjältä: Tiina - 30.01.09 - klo:16:21Lainaus käyttäjältä: Kaija - 30.01.09 - klo:16:17Tortillaa Lisukkeina paistettua broileria, fetaa, kurkkua, tomaattia, guacamolea, juustokastiketta, punaista texmex-kastiketta, creme fraishea nyt ainakin alkuun Vaikuttaa herkulliselta, ihan tuli nälkä! Kokataanko porukalla? Mä voin olla... vaikka maistaja! Juu, porukalla tietysti kokataan, kuten aina. Muille tiedoksi:"Porukalla" kyllä lähinnä tarkoittaa Kaijaa ja mua. Myös Pasi osallistuu kokkaukseen usein, mutta Repe on kyllä enempi seuramiehenä .