Makaronilaatikkoa! Mulla taitaa olla aika kova nälkä, sillä maistelin keitettyjä makaroneja, sitten makaroni-jauhelihasekoitusta ja vielä munamaidon lisäämisen jälkeen pistelin muutaman haarukallisen! Mä korvasin puolet maidosta 3 Sipulin Ruokakermalla. Kiva nähdä, millaista siitä tulee. Toivottavasti Gourmet-makaronilaatikkoa!
Mä en ehkä laittais mitään lihaa tai kalaa herkkusienien kaveriks kermaiseen pastakastikkeeseen, mutta aika loppuvaiheessa lisäisin puolitettuja miniluumutomaatteja sekaan. Ja sit annoksen päälle parmesaanilastuja. (maha rupes kurisemaan )
Lainaus käyttäjältä: Tiina - 21.06.11 - klo:16:52Mä en ehkä laittais mitään lihaa tai kalaa herkkusienien kaveriks kermaiseen pastakastikkeeseen, mutta aika loppuvaiheessa lisäisin puolitettuja miniluumutomaatteja sekaan. Ja sit annoksen päälle parmesaanilastuja. (maha rupes kurisemaan )Kuulostaa hyvältä! Eilen ostin rasian miniluumutomaatteja, ja aamuun mennessä ne oli kaikki kadonneet. Lähinnä teinin ja mun suihin!
Tiina, mä pelkäsin, että lopputuloksena on harmaa soosi, jossa on muutama muhentunut tomsku