Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tyhmä kysymys tai uudet rillit...  (Luettu 392 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Tyhmä kysymys tai uudet rillit...
« Vastaus #15 : 07.03.07 - klo:18:12 »

Juu ja ikänäkö se on täälläkin päässä tässäkin päässä olevissa silmissä.  [NUT] :-)) [NUT] Velottavat vaan nuo optikonryökäleet niin paljo noista prilleistä  :-)) ... että mää oon tähän asti tullu toimeen ottamalla rillit POIS PÄÄSTÄ. Se on miinuslasien käyttäjillä semmoinen luontaisetu olemassa... mutta ei silläkään edulla ikuisuutta oikein hyvin pötki. Tai voi pötkiäkin... riippuu millaiset miinukset on...
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #16 : 07.03.07 - klo:18:13 »

Juu,kyllä minä noilla moniteholaseilla osaan hyvin lukea esim. kirjaa ja lehteä.Ei mitään ongelmaa alkutotuttelun jälkeen.Ja kuinka hyvä onkaan iltaisin katsoa lasien yläosalla televisoita ja alapuolella voin kutoa villasukkia tai muuta käsityötä samaan aikaan.

[:-DDD] [:-DDD] silmälasien monikäyttöä...miten kuitenkin saat silmukat tehtyä, sangoilla sen jotenkin käsittäis... :-O :-O

Ja taas tuli tehtyä moka  [:-DDD] [:-DDD] osaan kyllä nauraa itselleni.Enhän minä niillä lasien alapuolilla tee villasukkia tai muita käsitöitä.Apua,nyt mä kuolen täällä nauruun  [:-DDD] [:-DDD] Vaan silmälasien avulla NÄEN paremmin ja siten voin tehdä niitä käsitöitä villalangasta puikkojen avulla.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 07.03.07 - klo:18:15 »

Täällä on oltava tarkkana, liikkuu nääs (kieli)poliiseja SILMÄ KOVANA!  :-)) Ja kieli keskellä suuta.  :-))
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #18 : 07.03.07 - klo:18:16 »

Onkos nämä mokat niitä niin kutsuttuja kielikukkasia  [:-P]  [:28]  [:-P]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 07.03.07 - klo:18:17 »

:-)) :-)) :-)) silmälasien monikäytölle.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 07.03.07 - klo:18:18 »

Onkos nämä mokat niitä niin kutsuttuja kielikukkasia  [:-P]  [:28]  [:-P]

Kyllä. Pöntöltä löytyy välillä oikein kielikukkakimppujakin.  :-))
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #21 : 07.03.07 - klo:18:23 »

Täytyy vielä mainita,että jos täällä pönttölässä oleva ei saa jatkoaikaa elämälleen näillä naurukohtauksia aiheuttavilla "mokilla" niin johan on ihme,jos ei näin kävisi.Jokainen naurukohtaus  [:-DDD] [:-DDD] lisää jatkoaikaa elämään varmasti.
« Viimeksi muokattu: 07.03.07 - klo:18:24 kirjoittanut käenpiika »
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #22 : 07.03.07 - klo:23:32 »

Jos rillit tekis käsitöitä, voisin kai minäkin ruveta kutomaan...  [:-DDD]

Voi sentään, kaikkia kijroitusvihreitä ihmiset tekeekin. Vedet silmissä täällä saa nauraa... kunnes itse tekee seuraavan. Jolloin sitä vasta naurattaakin.  [NUT]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #23 : 08.03.07 - klo:15:26 »

No niin, ehin nyt vastaamaan...(toivottavasti ei kielikukkane).. [:-DD]...miul on moniteholasit, toimivat toistaiseksi ihan OK....mut-mut, ku suurensin pöntön tekstit, joka oli ihan hyvä hommeli....noh, ei siin mittää, mut kun aloin avaamaan s-postiani ni johan linkos virheitä , ei mikään auttanaut, aina vaan väärä salasana, mie jo aattelin, et MITÄ mie NYT oon tehny.. [NUT]

Sit välähti (ihme)..menin ja pienensin hommelit ennalleen ja kui ollakkaa, sesam...aukes s-posti, joten mie nyt taas tihruun tätä pienempää tekstii... [NUT]

En ala ees-taas "pienennä/suurenna" tivolii tekemään... [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.