Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oliko tämä tsunami onnettomuuden taivaan merkki?  (Luettu 386 kertaa)

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Oliko tämä tsunami onnettomuuden taivaan merkki?
« Vastaus #15 : 09.03.07 - klo:17:39 »

Ihmetteleminen on tervettä. Ilmentää vain sitä, että ihminen ei pidä itseään kaiken selittävänä ja tietävänä.Siitähän se luovuus saa alkunsa, ihmetyksestä. Ei ihmisen tarvitse kaikkea tietää ja ymmärtää, ihmetellä vain. Kunnioituksella kaikkea kohtaan.
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #16 : 09.03.07 - klo:19:14 »

Ihmetteleminen on tervettä. Ilmentää vain sitä, että ihminen ei pidä itseään kaiken selittävänä ja tietävänä.Siitähän se luovuus saa alkunsa, ihmetyksestä. Ei ihmisen tarvitse kaikkea tietää ja ymmärtää, ihmetellä vain. Kunnioituksella kaikkea kohtaan.

Aika samalla tavalla ajattelen minäkin. Mutta kyllä melkein hiukset nousi pystyyn JTR:n kertomuksesta..Sattumaa vai ei, sitä emme voi tietää. Olen yleensä taipuvainen ajattelemaan reaalisesti, enkä ole edes uskonnollinen, mutten myöskään ateisti. Olisi tyhmää kieltää sellaista, josta ei voi älyllä ymmärtää mitään...
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #17 : 09.03.07 - klo:19:34 »

Minulle soitti silloin tsunamipäivänä kaveri Afrikan rannalta ja käski, että katso nyt äkkiää, että missä kohtaan se maanjäristys on tapahtunut ja voiko hänen olinpaikkaansa se tsunami iskeä.
He olivat saarella Afrikan rannan tuntumassa.
Tsunamista ja niistä valtavista tuhoista tämän soiton aikaan ei tiedetty vielä mitään.
Mehän äkkiää Kukkasen kanssa kaivettiin kaikki kartat esille mitä meiltä löytyi ja heti soittamaan takaisin, että olette turvassa, ei sinne tuo tsunami iske. Tosin, jos se tsunami olisi kiertänyt maapallon ympäri, niin sitten olisivat olleet vaarassa.
Tuon tapahtuman johdosta ja muistoksi ostimme itsellemme pallokartan, josta voi paremmin hahmottaa maapalloa ja tsunamiaaltojen kulkua.  [:-I]
Kirjattu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 09.03.07 - klo:21:35 »

JTR:n kirjoitus vaikutti minuunkin jollain lailla- itse asiassa - paljonkin.
Jotenkin minä uskon tuohon ihmisen alitajuntaan ja sen kykyyn aistia ja ennakoida asioita - sanottakoon sitä siten vaistoksi tai miksi hyvänsä.Ehkä sitten vasta jälkeenpäin näemme yhteyden siihen mitä koimme tai näimme siihen mitä alitajuntamme yritti kertoa - no - äh - en osaa nyt selittää sitä oikein kunnolla.  [:19]  [:-)]
Esim. itse olen nähnyt ns. enneunia mm. äitini kuoleman jne. Näistä voi olla aina eri mieltä - ja aina löytyy myös epäilijöitä, mutta ne kokemukset /elämykset ovatkin hyvin henkilökohtaisia  ja - eikä niitä muut aina voi ymmärtääkään - vaikka haluaisivat. Siinä yksi niiden erityisestä viehätyksestä ja salaperäisyydestä.
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #19 : 15.03.07 - klo:23:59 »

Kaikkea tässä maailmassa ei voi selittää. Toiset uskoo enteisiin toiset ei...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.299 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.