Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.3.Perjantai  (Luettu 1465 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 9.3.Perjantai
« Vastaus #45 : 09.03.07 - klo:17:03 »

Käväsin kirkolla...ja kyllä on lunta vielä täällä ja lisää tulee. Koko päivän on satanut ja sataa nytkin. Tullut reilu 20 senttiä uutta märkää puhdasta lunta. Kohta menee metri puhki. Ja varmaan jossain onkin jo. Näinpä yhden linnunkin, jota olen kaipaillut...riekon. Meinas vielä lentää auton ikkunaan.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 09.03.07 - klo:17:09 »

Täällä pilvistä mutta ei vielä sateista. Aamulla huiluili mustis, olipa ihana ääni [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #47 : 09.03.07 - klo:17:34 »

Kaupasta tultu kotiin ja ostettu jakkarareppu, jos nyt laskee kaikki reput ja rinkat mitä kaapista löytyy niin varmaan jotain 5 tai 6 ainakin, ja nyt ensimmäinen jakkaralla varustettu  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #48 : 09.03.07 - klo:17:38 »

Kaupasta tultu kotiin ja ostettu jakkarareppu, jos nyt laskee kaikki reput ja rinkat mitä kaapista löytyy niin varmaan jotain 5 tai 6 ainakin, ja nyt ensimmäinen jakkaralla varustettu  [:-)]

Ja millähän ne muut on varustettu?  :-))
Löytyykö jo joka lähtöön?

Yhessä on nuotiopuut, tulitikut ja salmiakkipossu, yhessä on kamera, kiikarit ja termoskannullinen teetä...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #49 : 09.03.07 - klo:18:04 »

Alkuiltaa! Nopeasti hurahti iltapäivä; kävin pyörähtämässä Hyrylässä huonekaluliikkeissä etsimässä en-oikein-tiedä-itsekään mitä?  [NUT]
Vähän oli hupaisa fiilis tallustaa Askossa likaisessa (kuljin kaappikaupan pakun ohi ahtaassa välissä) toppatakissa ja kuomakengissä ja just sen näköisenä, ettei mulla ole varaa ostaa siitä kaupasta edes vessapaperirullatelinettä. Eikä kukaan tullutkaan kysymään, että kuinka voisin rouvaa auttaa?  [:-DD]
No, Askossa on niin kallista, että sieltä ei tosiaan tule koskaan ostettua mitään!  :-O

Asiakkaan arvostelemisesta vaatteiden perusteella on muuten aika hyvä esimerkki: joku linja-auto yrittäjä oli mennyt X-merkkisiä autoja myyvään liikkeeseen rähjäisissä kamppeissa. Myyjät eivät vaivautuneet kysymään, mitä se haluaa.
Oli sitten mennyt Y-merkkisten autojen kauppaan ja tilannut toistakymmentä linja-autoa. Ensimmäisen liikkeen myyjät olivat saaneet kuulla kunniansa, kun tieto oli mennyt niiden firman omistajalle!  [:-DD]

Odottelen tässä Pasia töistä. Jos se malttaisi lopettaa kuudelta tänään!  [:-)]

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #50 : 09.03.07 - klo:18:07 »

Huomenna jos/kun tulee lottovoitto (olen ennenkin miettinyt asiaa) voisi maanantaina mennä ei ihan uudessa verryttelyasussa ja muovikassi kädessä autokauppaan katselemaan...
jos palvelua tulisi ja mukava auto löytyisi niin sitten kipattaisiin muovikassista seteleitä toimiston pöydälle ja omalla autolla kotiin...

jos auto löytyisi mutta ei palvelua niin voisi lähtiessä sanoa myyjälle kurkkaa kassiin ja sanoa että vienkin nämä naapuri autokauppaan jos sieltä löytyisi pientä kivaa  [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 09.03.07 - klo:18:10 »

Juuri noin minäkin tekisin autokaupassa, jos ei myyjä myy: sanoisin lopulta, että ostan tuommosen auton, mutta en sinulta!
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 09.03.07 - klo:18:15 »

Juuri noin minäkin tekisin autokaupassa, jos ei myyjä myy: sanoisin lopulta, että ostan tuommosen auton, mutta en sinulta!

Noita juttuja on TODELLA paljon. Mm. työkaveri avomiehineen, olivat silloin ihan hiukan päälle 20-vuotiaita, halusivat ostaa UUDEN auton. Uusien autojen puolella sanottiin, että käytetyt autot on tuolla toisella puolella!  [:-/]
Vaihtoivat sitten kokonaan automerkkiä.

Ja yksi entinen työkaveri, miespuolinen, joka tykkäsi kulkea suoraan sanottuna aika vanhoissa vaatteissa (kuten siis minäkin) ei saanut uusien autojen myyjiä liikauttamaan eväänsäkään. Oli sitten mennyt käytettyjen puolelle, missä oli heti tullut myyjä palvelemaan. Olivat sitten siitä soittaneet sinne toiselle puolelle, että HALUATTEKO te myydä auton tälle asiakkaalle!  [:-/]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 09.03.07 - klo:18:16 »

Huomenna jos/kun tulee lottovoitto (olen ennenkin miettinyt asiaa) voisi maanantaina mennä ei ihan uudessa verryttelyasussa ja muovikassi kädessä autokauppaan katselemaan...
jos palvelua tulisi ja mukava auto löytyisi niin sitten kipattaisiin muovikassista seteleitä toimiston pöydälle ja omalla autolla kotiin...

jos auto löytyisi mutta ei palvelua niin voisi lähtiessä sanoa myyjälle kurkkaa kassiin ja sanoa että vienkin nämä naapuri autokauppaan jos sieltä löytyisi pientä kivaa  [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Jarmo, joko ne Turun rahakuljetuksen ryöstäjät on saatu kiinni?  [:-DD]
Just nyt ei kannata levitellä EDES Lotto-rahoja, sillä mahdollisesti joutuisit pariksi päiväksi putkaan odottamaan, että varmistavat sun lotto-voittosi!  [:-I]

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #54 : 09.03.07 - klo:18:18 »

Eipä kannattaisi myyjän/kauppiaan aliarvioida asiakkaan ostoaikeita.Ei vaatteilla ja ulkoisella olemuksella ole mitään merkitystä.Asiakashan voi vaikka kuinka ökyrikas,vaikka se ei päälle päin näkyisikään.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 09.03.07 - klo:18:20 »

Eipä kannattaisi myyjän/kauppiaan aliarvioida asiakkaan ostoaikeita.Ei vaatteilla ja ulkoisella olemuksella ole mitään merkitystä.Asiakashan voi vaikka kuinka ökyrikas,vaikka se ei päälle päin näkyisikään.

Kyllä ne muuten arvioi ja sen kyllä huomaa. Jos mä esim. haluaisin mennä Esplanadille johonkin putiikkiin, mun pitäisi varmaan käydä ensin Stockmannilla pukeutumisneuvojan avustuksella valitsemassa jotain siistiä päälle pantavaa. Tuntuu, että noi rättikauppojen ihmiset varsinkin katsovat nenänvarttaan pitkin KÄYTÄNNÖLLISESTI PUKEUTUNUTTA   [:-DD] ihmistä!

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #56 : 09.03.07 - klo:18:24 »

Vapaalla taitavat olla nuo raha-auton tyhjentäjät  [:-I] [:-I]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #57 : 09.03.07 - klo:18:24 »

Joo, ei puhuta autokauppiaista. Mä olen yksinäisenä naisihmisenä saanut luvattoman huonoa palvelua autokaupoissa ja olen muutamasta kävellyt ulos kun ei palveleminen ole kiinnostanut. Mutta kun hyvää palvelua on tullut, olen kaksi autoa ostanut käteisellä (en siis yhtäaikaa  :-)) ) ja huollot aina suorittanut kyseisessä firmassa. Kun viimeksi veljeni kanssa olin ostamassa autoa niin sai tosissaan hokea että MINÄ olen sitä autoa ostamassa, ei velipoika.

Stockalta hyvä esimerkki. Kaverini joka käyttää Laura Ashleyn jakkupukuja, saa aina Stockalta kaikkia kivoja näytejuttuja kun ostaa jotain. Itse saatoin samalla kertaa ostaa samalla hinnalla tai isommallakin ja ei minulle koskaan ole mitään ylimääräistä annettu  [:-//]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 09.03.07 - klo:18:28 »

Kerran Espoon Perkkaalla asuessa mua huvitti lähikaupan kassapoika, joka ei yleensä katsonut päinkään, mutta kun jostain syystä olin meikannut ja laittautunut, niin jopas jutteli ja hymyili ystävällisesti.  :-O
Aika suuri vaikutus on tuolla kevyellä kemianteollisuudellakin!  [:-I]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #59 : 09.03.07 - klo:18:29 »

MAINOS:

Hitsi kun Lidlin siemenettömät vihreät viinirypäleet on TODELLA hyviä. Pitäisköhän mennä huomenna ostamaan lisää.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.