Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.3.Perjantai  (Luettu 1481 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 9.3.Perjantai
« Vastaus #60 : 09.03.07 - klo:18:31 »

MAINOS:

Hitsi kun Lidlin siemenettömät vihreät viinirypäleet on TODELLA hyviä. Pitäisköhän mennä huomenna ostamaan lisää.

Jos et istu vessassa, niin käy ihmeessä. Viinirypäleiden säilöntäaineet joskus sekoittaneet mun mahan!  [:-I]
Niitä on aika vaikea saada TODELLA HYVIN pestyksi!  [:-(]

Jaska

• Vieras
« Vastaus #61 : 09.03.07 - klo:18:33 »

Eräälle työkaverille miehineen kävi autokaupassa jotenkin edelläkuvatusti: olivat liikkeellä verkkareissa eli siis lenkillä ja poikkesivat tositarkoituksella katselemaan uusia autoja, eipä juuri palveltu. Naapuriliikkeessä ei arvosteltu vaatteiden perusteella ja kaupatkin syntyivät siltä seisomalta !  [:-I]
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 09.03.07 - klo:18:34 »

Autokaupoista kun puhutaan, menisin kauppaan, jossa on ihan oikea NAISMYYJÄ, joka osaa myydä naisille autoja, oikeesti.. Ne kauluspaitajupit tympii siellä uusien autojen keskellä, muka osaavat myydä, puhetta kyllä piisaa jos piisaa   [:-P]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #63 : 09.03.07 - klo:18:35 »

MAINOS:

Hitsi kun Lidlin siemenettömät vihreät viinirypäleet on TODELLA hyviä. Pitäisköhän mennä huomenna ostamaan lisää.

Jos et istu vessassa, niin käy ihmeessä. Viinirypäleiden säilöntäaineet joskus sekoittaneet mun mahan!  [:-I]
Niitä on aika vaikea saada TODELLA HYVIN pestyksi!  [:-(]

Ei ongelmia, mulla on melkoinen teräsmaha  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #64 : 09.03.07 - klo:18:37 »

Mä en ole koskaan nähnyt naismyyjää autoliikkeessä! Ikävä kyllä!
Keväällä 2000 mua otti todella päähän automyyjän alentuva suhtautuminen kauppojen jo varmistuttua: soitti mun kuullen rengaspuolen kavereille, ja selitti, että täältä tulee yksi TYTY  [:-//] hakemaan sellaiset ja sellaiset renkaat! Jestas, 35-vee nainen ei ole mikään tyty, eikä ainakaan millekään automyyjälle!

Jaska

• Vieras
« Vastaus #65 : 09.03.07 - klo:18:38 »

Joku joskus sanoi, ettei viinirypäleissä ole muuta torjunta-/säilyvyysaineetonta kuin siemenet, entäs kun on siemenettömiä ?  :-O
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #66 : 09.03.07 - klo:18:40 »

Pitääkö viinirypäleet pestä  [:-I] [:-I] joskus niitäkin ostanut ja syönyt  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #67 : 09.03.07 - klo:18:45 »

He-he. Täällähän on hauskoja juttuja pukeutumisesta. Minä kuljen AINA aika rähjäisissä vaatteissa kaupoissa. Palvelua tulee jos tulee. Usein joutuu pyytämään sitä.
Tulee mieleen tarina (joka on tosi) koulukaveristani, joka on melko varakas: Hän kyllästyi elämäänsä Helsingissä. Hän istui pikkusiskonsa kanssa kuppilassa ja pikkusisko hermostui häneen. Hän sanoi: "Mitäs siinä ruikutat. Tee jotain jos on kerran kurjaa!". Niin hän sitten teki. Siltä istumalta hän meni rautatieasemalle ja osti junalipun 'mihin seuraava juna lähtee'. Seuraava juna meni Savonlinnaan. Hän meni Savonlinnaan, kävi siellä pankissa ja nosti rahaa. Rahat hän laittoi muovikassiin. Sitten hän meni kiinteistövälistystoimistoon ja halusi ostaa talon ja liikehuoneiston. Henkilökunta vähän ihmetteli tätä hieman rehjun näköistä naisihmistä. Talon hän osti ja maksoi sen muovikassirahoilla. Liikehuoneistokin löytyi myöhemmin. Siellä hän sitten eleli, Savonlinnassa, pitäen pientä putiikkia ja oli tyytyväinen. Sittemmin hän on taas vaihtanut alaa ja pitää vanhainkotia Etelä-Suomessa.
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #68 : 09.03.07 - klo:18:46 »

:-O mahtava juttu, Marjuli  [:-DD] . Ei ole koiraa karvoihin katsominen  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #69 : 09.03.07 - klo:18:46 »

Juu tuo palvelu ja palvelemattomuus on kyllä ihan tyypillistä. Minäkin olen aika pienikokoinen ja ikäisekseni nuoren näköinen, eikä tosiaan ole aina varaa (tai halua) pukeutua parhaimpiin, niin joskus kaupoissa saa huudella palvelun perään! Toisaalta sitten joissakin yhtään paremmissa kaupoissa joskus myyjä liimaantuu kyttäämään kannoille ja oikein tuijottaa silmä kovana jokaista hipaisemaani vaatetta tai kapinetta että ei kai se vaan aio varastaa sitä... turhauttavaa sekin.  [:-P]
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #70 : 09.03.07 - klo:18:48 »

Tiedättekös, mistä tuntee oikein rikkaan ihmisen?  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #71 : 09.03.07 - klo:18:49 »

Ei näytä rikkaalta arvaisin  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #72 : 09.03.07 - klo:18:51 »

Just joo! Ei tarvitse näyttää ulospäin varakkuuttaan.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 09.03.07 - klo:18:53 »

No jos on syntynyt rikkaaseen perheeseen niin moni on aika tavallisen oloisia. Äkkirikastuneet taas.... [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #74 : 09.03.07 - klo:18:55 »

Just joo! Ei tarvitse näyttää ulospäin varakkuuttaan.

Näin ehdin arvella minäkin.  [:-)]

Jos mä saisin lottovoiton... en usko, että ulkonäkö kauheesti muuttuisi, siis vaatteet. Polkupyörä vois muuttua... ööö... mopoksi!  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.065 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.