Susilla aikas hyvä kalasaalis..
Äänestin jo illalla vaakaa. Ja aamulla aion pyytää Pasin äänestämään vaakaa, sillä ollaan aika huonoissa asemissa! Onko Jaska äänestänyt?
Lainaus käyttäjältä: anja - 09.03.07 - klo:23:44Susilla aikas hyvä kalasaalis.. Juu heitin verkot ja katiskat veteen ja hyvältä näyttää kalaonni!
Mikäs Risto on? Ja Kukkanen?
Lainaus käyttäjältä: Sus - 09.03.07 - klo:23:51Mikäs Risto on? Ja Kukkanen?Minä olen omani laittanut, mutta kun koneeltaan voi laitta vain yhden, niin Kukkasta ei saa sinne galluppiin.Ja minä olen kauris.
Lainaus käyttäjältä: Risto - 10.03.07 - klo:00:05Lainaus käyttäjältä: Sus - 09.03.07 - klo:23:51Mikäs Risto on? Ja Kukkanen?Minä olen omani laittanut, mutta kun koneeltaan voi laitta vain yhden, niin Kukkasta ei saa sinne galluppiin.Ja minä olen kauris. Ahaa. Kerro kuitenkin mikä Kukkanen on, (tietysti hänen luvallaan). Ni lisätään mielessä yks piste siihen. Tämä on tieteellisen tarkkaa.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 10.03.07 - klo:00:09Lainaus käyttäjältä: Risto - 10.03.07 - klo:00:05Lainaus käyttäjältä: Sus - 09.03.07 - klo:23:51Mikäs Risto on? Ja Kukkanen?Minä olen omani laittanut, mutta kun koneeltaan voi laitta vain yhden, niin Kukkasta ei saa sinne galluppiin.Ja minä olen kauris. Ahaa. Kerro kuitenkin mikä Kukkanen on, (tietysti hänen luvallaan). Ni lisätään mielessä yks piste siihen. Tämä on tieteellisen tarkkaa. Elekää nyt moittiko minua, mutta minä en tiedä tarkkaan, mutta elokuussa kuitenkin.