Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 21.8.Maanantai  (Luettu 2473 kertaa)

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Voiko rekisteröitynyt vieraillakin?
« Vastaus #15 : 21.08.06 - klo:08:49 »

Muuten, onko meillä täällä nyt kaksi henkilöä, Marle ja Marlee, vai onko kyse samasta henkilöstä? Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta minä vain kysyn, sanoi Pätkäkin aikoinaan.  :-))

Samaa olen miettinyt ja jos on kyse samasta henkilöstä voiko tuota tapaa käyttää yleisemminkin. Eli jos haluaa vain kommentoida jonkun jutun eikä viitsi sen takia kirjautua voiko kirjoittaa vieraana vähän nimmariaan muuttaen?
Kirjattu

Katti Matikainen

  • Vieras
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #16 : 21.08.06 - klo:09:06 »

Huomenia vaan täältäkin. Tenavat lähtivät kouluun ja koira olis lenkitetty tältä aamulta. Asteista en ole niin varma, koska en luota meidän mittariin, mutta ei kovin viileältä tuntunut. Pilviseltähän tuo ilma näyttää.

Mä tykkään ihan mielettömästi Keisarin Morsiammesta, Tiikerin Päiväunesta ja Uskollisesta Ystävästä. Ja mieluimmin vielä irtoteenä ja haudutettuna. Ai nami....

Jaa-has, taitaa olla sellainen aika aamupäivästä, että pitänee mennä siivoamaan yölliset pissat pois rottien häkistä. Katsotaan mitä Velho tänään keksii. Eilen se kiipesi mun kättäni pitkin häkin katolle kun siivosin pissoja häkistä.

Kirjattu

Marlee

  • Vieras
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #17 : 21.08.06 - klo:09:06 »

Sama.en vaan duunista pysty kirj.kaffepaus
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 799
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #18 : 21.08.06 - klo:09:07 »

Mukavaa taukoa Marlee.

KattiMatikaisen teemerkitkin on tuttuja ja hyviä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #19 : 21.08.06 - klo:09:09 »

Hyvää kaffepaussii Marleelle, mikäs sen mukavampi tapa viettää kaffepaussii kuin pöntöllä!  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #20 : 21.08.06 - klo:09:12 »

Mitenhä tuon possun sais käännettyä toisinpäin, että juoksis keskustelua kohti, eikä sitä karkuun? Kohtahan tuo juoksee jo ruudulta ulos ja lähtee kipittään pitkin mun olohuonetta. Sit mä en saa kiinni sitä!  :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 799
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #21 : 21.08.06 - klo:09:15 »

Mukavalle pikkupossulle täytyy keksiä houkutteita ruudun toiselle reunalle jos se vaikka kääntyisi, no ihan oikeasti en tiedä..

Täällä taivas vaalean pilviverhon peitossa ja äsken kun vein tipuille muutaman murusen niin pari sadepisaraakin putoili alas
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Veke.

  • Vieras
Vs: Voiko rekisteröitynyt vieraillakin?
« Vastaus #22 : 21.08.06 - klo:09:27 »

Muuten, onko meillä täällä nyt kaksi henkilöä, Marle ja Marlee, vai onko kyse samasta henkilöstä? Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta minä vain kysyn, sanoi Pätkäkin aikoinaan.  :-))

Samaa olen miettinyt ja jos on kyse samasta henkilöstä voiko tuota tapaa käyttää yleisemminkin. Eli jos haluaa vain kommentoida jonkun jutun eikä viitsi sen takia kirjautua voiko kirjoittaa vieraana vähän nimmariaan muuttaen?

Huomenta.
Siis kaikkihan on mahdollista näämmä, mut hiukka mua hämää toi sääntöihi präntätty, et henkilö ei saa esiintyä kahdella nimimerkillä. Sehä pitäs oikeestaa olla joteki toteutettavissa, ettei henkilö vois esiintyä kahdella nimimerkillä.
Mut asiahan ei tietenkä mullen kuulu, ninkun Pätkäki sano joo.  [:-I]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #23 : 21.08.06 - klo:09:35 »

Ei sitä voi mitenskä estää, sitä kahden tai kahdeksan nimimerkin käyttöä, koska hengilöt voivat kirjoitella eri koneilta. Mää voin vaikka pompata tästä toho naapuriin ja vaikka rekisteröityä pönttölään nimellä Rolf, eikä kukka tiijä mittää.  :-))

Mutta asiaha ei tietenkä minulle kuulu niinku Pätkäki jo sano.  :-))
Kirjattu

Rolf

  • Vieras
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #24 : 21.08.06 - klo:09:37 »

Hei, olen uusi täällä. Mistäs tääl on kyse?

 [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #25 : 21.08.06 - klo:09:38 »

No on tää huisaa...  [NUT]
 :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 799
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #26 : 21.08.06 - klo:09:39 »

Kyllä minusta silloin on hyväksyttävää kun ei yritä harhauttaa toisia ja täytyy ajatella että matkoilta tai työpaikoilta ei aina pysty kirjautumaan koneelle niin kuin Marlekin sanoi

Enhän minäkään Irlannista kirjautunut kun salasana ei ollut muistissa

Muuten olen kyllä samaa mieltä kuin ohjeissa/säännöissä sanotaan, että vain yksi nimimerkki yhdelle
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #27 : 21.08.06 - klo:09:44 »

Sus, sun on turha koittaa huijata meitä - me tunnetaan sut kuitenkin :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #28 : 21.08.06 - klo:09:45 »

Mitä? Kuka?

 :-))
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 21.8.Maanantai
« Vastaus #29 : 21.08.06 - klo:09:52 »

Huomenta uudelleen, kirjoitin pitkän pätkän ja minne sekin taas meni?
Kiitos teemerkeistä, välillä kyllästyy omiin miieltymyksiin  :-O

 :-))Joo mut, jos Konkarius on tähtimessä ei kannata kierjoitella vieraana, silloin ei tähtiä kerry  :-)), eikä silloin jos vastaa itselleen.

Susilla on kiva Pikkupossu, joku varmaan osaa täällä opastaa miten saat Possukan juoksemaan oikealle, eteenpäin kohti tulevaisuutta  :-))

Olipas taas, aamulenkillä törmäsin jo pyssynpaukkeeseen. Onko se laitaa, että saa pieneen ojaan apua uivia lintuja, jotka eivät mitenkään pääse sieltä lentoon. Eikö oikean metsästäjän kuulu ampua vain lentävää lintua? Itse en ampuisi mitään, tuli tosi surullinen mieli.

Nyt se tuli pakkolähtö Hesaan, akkulaturi heittäytyi mykäksi, kertakäyttökamaako? Lähdettävä sitä selvittämään.

Menoksi maanantaihin  [:59]


Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´
 

Sivu luotiin 0.26 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.