Kaitsu on hyvän foorumin kasannu ja sitä kehitellyt. Ja varmsti paljon aikaansa tähän uhrannut. Kiitos siitä hänelle.
Mainos mikä mainos, eihän siitä liene haittaa, joku Osku siel oli mutta ei silleen mainoksena kiinnostanut kun en Helsingissä asu. Jokainen joka sen haluaa lukea voi sen avata tai jättää omaan arvoonsa. Kaitsulta minusta ihan ok teko, kaveria saa ja pitää auttaa. Ja eihän siellä lukenut, että menkää ja äänestäkää Oskua. Politikointia en täällä keskusteluissa ole pahemminkaan havainnut, siitä kiitos. Minulla on tietty tausta kotoa imettynä ja kuitenkin omat käsitykset asioista, siis politiikassa, mutta olen ne yrittänyt pitää täällä kirjoitellessa ominani.
Asiaa on sekin, että vanhusten hoito ei parhaimmasta päästä tänäpäivänä ole. Itse olen hoitellut omaa isääni kuutisen vuotta ja vedin itseni aika piippuun. Nyt hän on palvelutalossa ja tekemistä piisaa minulla edelleen. Henkilökuntaa ei tunnu olevan riittävästi. Hänen eläkkeensä ei kaikkein pienin mutta kun vuokra, ruoka, kotipalvelu, lääkkeet yms menot on maksettu, ei kirstuun mitään kolahda, hyvä että edes näin on.
Tässä jotain unisia mietteitä, nyt nukkumattila jo kutsuu!