Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kissamusaa  (Luettu 433 kertaa)

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #15 : 12.03.07 - klo:22:31 »

Olipas hauskoja musikantteja  :-))
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 767
  • Itä-Uusimaa
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #16 : 13.03.07 - klo:11:23 »

Ihana  :-)) Upea taidenautinto  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

anja

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 708
  • ciao, Firenze, Italy
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #17 : 13.03.07 - klo:15:01 »

Apua miten ihanat videot! mää en kestä! :-)) [KIPPIS] Varsinkin tuo Nora teki oikein ihania atonaalisia sävelkulkuja! :-)) :-))
Kirjattu

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #18 : 13.03.07 - klo:17:39 »

Apua ! Nyt Veetille ja Veikalle hankkimaan instrumentteja. Huiluja löytyisi,mutta taitavat syödä ne. Mitä muita kosketinsoittimia on kuin piano !
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #19 : 13.03.07 - klo:18:09 »

jaTa69 sanoi jo aiemmin että ei Elmerille mitään pianoa... flyygeli sen olla pitää  :-))
« Viimeksi muokattu: 13.03.07 - klo:19:37 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Ikka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 597
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #20 : 13.03.07 - klo:19:17 »

Olisikohan urut sopivat Veikalle ? Veikalla on voimaa jyrätä niillä.Veetille voisi , muuten , sopia 5-kielinen kantele !
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #21 : 13.03.07 - klo:19:25 »

Apua ! Nyt Veetille ja Veikalle hankkimaan instrumentteja. Huiluja löytyisi,mutta taitavat syödä ne. Mitä muita kosketinsoittimia on kuin piano !

Se, se... niin CEMBALO. Siinä on koskettimet niinku pianossa. Cembalo vaan lienee vähän kalliimpi...  :-))

Jarmo, mikä on "föyygeli"?  :-O
 [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #22 : 13.03.07 - klo:19:26 »

Pönttölään voisi perustaa oman kissaorkesterin.  :-))

Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #23 : 13.03.07 - klo:19:37 »

korjattu soittopeli flyygeliksi  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #24 : 13.03.07 - klo:21:43 »

Jokos kaikki pönttölän kissa ton päässeeet kokeilemaan musiikin tekemistä  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #25 : 13.03.07 - klo:22:07 »

Pianojuttu  [:10] [:10] [:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mustarastas

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 848
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #26 : 14.03.07 - klo:19:55 »

Ai hyvänen aika sentään - minä löydän itseni yhä useammin täältä katsomassa ihanaisen Noran taitoesitystä. Kuinkahan monta kertaa olen sen jo nähnyt ja aina se vain vetoaa.....    [:-I]  mutta samalla - joka kerta katson sitä myös kriittisemmin.
Nyt tarvitaan eläinten käyttäytymisen asiantuntijaa. Onko missään   [PUH]  [:22]  Vaikuttaako Nora siltä että hän on vähäsen kyllästynnä koko touhuun..korvat luimussa takana aika ajoin - ja  niin vetoava katse isäntään tai emäntää että sydäntä raastaa... [:´(]   "makupalojako sä mulle sitten tästä annat että mä painelen näitä koskettimia siten ko sä haluut ja sillo ko sä haluut. Millon mä pääsen leikkimään kaverin kaa -ois niin kiva juoksennella eikä pimputtaa näitä kosketimia [?] "Voihan tätä tehdä pari sekunttia - mutta että koko ajan.. :-O minuuttitolkulla - vähän oon vilkas kisu - ei mun kärsivällisyys riitä tällaseen" 

 [PUH] onko asiantuntijaa  foorumilla - olisi ihan oikeasti kiva tietää mistä tunnistaa sen - tekeekö eläin ihan oikeesti mielellään tän vai ei -ja noin eettiseltä kannalta katsoen; onko eläimen velvollisuus hauskuttaa meitä ihmisiä -vaikka se- kieltämättä - onkin hauskaa seurattavaa.
Kissa on kissa  - ei sirkuspelle - ei brimadonna, ei mestarisäveltäjä - vaan ihan tavallinen ihana ja söpö, kaunis omana itsenäänkin...mä ihailisin ja katselisin Noran olemusta ja kävelyä ja olemista ilman mitään lisäväritystäkään.
Joo... [?-/] ny mä pilasin taaaas kaiken   [:´((]    joo mä meen, mä meen ..tonne  [:4] [:17]

Tää piti tulla lisäämään ihan..ki.. [:-DDD] / [?] 
Ja vielä lisäys: hassua miten saman asian voi nähdä välillä hauskana ja välillä surullisena- eikä sille vaan voi mitään.
« Viimeksi muokattu: 14.03.07 - klo:21:30 kirjoittanut Mustarastas »
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Kissamusaa
« Vastaus #27 : 28.03.07 - klo:21:42 »

Ylööös...
 [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.163 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.