Kotkasta vois sanoo, että on viiksitimaleita. On on. Enkä ole käyny ees kattomassa... (Erotetaaks mut nyt Pöntöltä... )En mä muuten ees ois tiennyt, mut Suomalaisessa Lintukirjassa mainitaan s. 264 Etelä-rannikon suurimmista keskittymistä mm. "Kotkan Hovinsaaren ruovikoissa". Meen mä meen mä, lupaan lupaan... Kun saan kyydin.
jaTa! Ja sinä olet varmaan yksi niistä (harvoista) helmistä?
Lainaus käyttäjältä: Sus - 13.03.07 - klo:20:36Kotkasta vois sanoo, että on viiksitimaleita. On on. Enkä ole käyny ees kattomassa... (Erotetaaks mut nyt Pöntöltä... )En mä muuten ees ois tiennyt, mut Suomalaisessa Lintukirjassa mainitaan s. 264 Etelä-rannikon suurimmista keskittymistä mm. "Kotkan Hovinsaaren ruovikoissa". Meen mä meen mä, lupaan lupaan... Kun saan kyydin. Sus, älä usko kaikkea, mitä lintukirjassa sanotaan. Ja odota ensi talven vahvoja jäitä ja varaudu rämpimään parin metrin korkuisessa ruovikossa pitkään! (Tarkoittaa kahvia termospullossa ja eväsleipiä mukaan) Ei ne ole niin helposti löydettävissä!-nimimerkillä kokemusta on-
Lainaus käyttäjältä: Sus - 13.03.07 - klo:20:37jaTa! Ja sinä olet varmaan yksi niistä (harvoista) helmistä?
Kaunis Köyliö - Sotilaallinen SäkyläKiertoajelu 3,5 h hinta 80,- pönttöryhmä Veken bussillaLounas Jarmolan grillikodassa 15,-
Kaunis Köyliö - sotilaallinen Säkylätällä teemalla mainostetaan näitä muita kahta pönttöläisten kotikylääKiertoajelu 3,5 h hinta 80,- ryhmä omalla bussillaLounas Tuiskulan kotikolossa 15,-Lainaus käyttäjältä: Kaija - 13.03.07 - klo:21:24Lainaus käyttäjältä: Taina - 13.03.07 - klo:21:02Kaunis Köyliö - Sotilaallinen SäkyläKiertoajelu 3,5 h hinta 80,- pönttöryhmä Veken bussillaLounas Jarmolan grillikodassa 15,-Piti hiukan muuntaa Pönttöläisten tarpeisiin sopivaksi!
Lainaus käyttäjältä: Taina - 13.03.07 - klo:21:02Kaunis Köyliö - Sotilaallinen SäkyläKiertoajelu 3,5 h hinta 80,- pönttöryhmä Veken bussillaLounas Jarmolan grillikodassa 15,-Piti hiukan muuntaa Pönttöläisten tarpeisiin sopivaksi!
Kaunis Köyliö - Sotilaallinen SäkyläKiertoajelu 3,5 h hinta 80,- pönttöryhmä Veken bussillaLounas Jarmolan grillikodassa 15,-Piti hiukan muuntaa Pönttöläisten tarpeisiin sopivaksi!