Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: YÄK! En syä! :D (Lukeminen omalla vastuulla)  (Luettu 1997 kertaa)

talitintti

• Vieras
Vs: YÄK! En syä! :D (Lukeminen omalla vastuulla)
« Vastaus #75 : 14.03.07 - klo:10:36 »

Mä luulin että täällä puhutaan pahoista ruuista mutta tehän ootte luetellu kaikki mun herkut! :-))
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #76 : 14.03.07 - klo:10:37 »

En mää hirveest tykkää ohravellistäkään  [?-/] enkä velleistä
yleensäkkään.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #77 : 14.03.07 - klo:13:52 »

Heitin just bio-jätteeseen Lidlin mikrossa lämmitettävän kanakeiton  [:64]
Haju oli aika hurja. Nälissäni yritin sinnikkäästi syödä sitä, mutta en kertakaikkiaan pystynyt. Maistui just yhtä kaamealta kuin haisikin. Eikä ole vanhentunutta!
Tämä on toinen kerta, kun multa menee roskiin ruokaa, ja kuinka ollakaan, edellinenkin oli joku saman kaupan mikro-ateria  [:-/]

NÄÄÄÄLKÄ!!!  [:´((] [:´((] [:´((]

talitintti

• Vieras
« Vastaus #78 : 14.03.07 - klo:14:07 »

Mä jouduin kerran heittämään Lidlin valmiin pakastepinaattikeiton pois kun oli kans niin pahaa.
Mutta saman kaupan pelkkä pakastepinaatti on hyvää ja halpaa, siitä on helppo itse tehdä keitto.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #79 : 14.03.07 - klo:14:16 »

Kyllä Lidlin ruoat yleensä on hyviä; pakastealtaastakin löytyy vaikka mitä herkullista vaihtelua.  :-))

Tuorelasagne, joka piti paistaa oikein uunissa, oli myös hiukan outoa... ei mennyt kovin hyvin kaupaksi meillä kotona!  [:-I]
Mua kyllä suututtaa nyt toi kanakeitto... olen sitä pihdannut tuolla jääkaapissa jo viikon verran ja nyt ajattelin herkutella!  [:´(]

Sus

• Vieras
« Vastaus #80 : 14.03.07 - klo:14:58 »

Mie ihan Kaijan lohduksi nämä reseptit...
Kaija, kurkkaa tästä, jos sulla on kauhee nälkä vielä. Tää voi auttaa. Kovaan ruokahaluun...

terveisin Sus, hyväntahtoisesti aina ystävää auttaa [:6]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #81 : 14.03.07 - klo:15:02 »

Sus, ihan älytön tuo alempi ohje: 3 (KOLME) siansorkkaa. Kai se nyt kannattaisi se viimeinenkin sorkka laittaa samaan muhennokseen!  [:-I] Siis jos ajatellaan, että terveellä sialla on YLEENSÄ 4 sorkkaa.  [:-DD]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #82 : 14.03.07 - klo:15:11 »

Mulla on kans pari kappaletta tollaisia vanhanajan keittokirjoja. Ihanaa kun niissä kananmunan keltuainen on kananmunan ruskuainen. Ja sitten sipuli ruskeutetaan rasvassa ei ruskisteta.  [:-)]
Niitä on kiva lukea ihan huvin vuoksi.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #83 : 14.03.07 - klo:15:12 »

Sus, ihan älytön tuo alempi ohje: 3 (KOLME) siansorkkaa. Kai se nyt kannattaisi se viimeinenkin sorkka laittaa samaan muhennokseen!  [:-I] Siis jos ajatellaan, että terveellä sialla on YLEENSÄ 4 sorkkaa.  [:-DD]

Hyvä huomio!  :-))

Nää reseptit on minusta oikeesti ihania. Kirjassa on sisälmysosasto ihan omana osastonaan. saa kyllä nauraa välillä vesissä silmin, kun nytkin mä näen silmissäni kauniissa voileipäpöydässä (niinkuin tuossa neuvotaan) "kauniisti tarjolla SIANSORKKIA".

Sitte näissä on kivoja sanoja ja ilmaisuja. Pippuriherneitä. Sipulit kirjassa "ruskeutetaan", eikä ruskisteta. Jne.

Auttoks tuo yhtään sun nälkään?  [;-)]
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #84 : 14.03.07 - klo:15:14 »

Naurattaa nuo Susin reseptit..Tuli  nälkä.. [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #85 : 14.03.07 - klo:15:14 »

Mulla on kans pari kappaletta tollaisia vanhanajan keittokirjoja. Ihanaa kun niissä kananmunan keltuainen on kananmunan ruskuainen. Ja sitten sipuli ruskeutetaan rasvassa ei ruskisteta.  [:-)]
Niitä on kiva lukea ihan huvin vuoksi.  [:-)]

HAA! Kerkesit ihan saman mainita, kun minä tuossa kirjeessäni!  :-))

Raparperi on kirjassa rabarberi.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #86 : 14.03.07 - klo:15:15 »

Sus, jooo...  [:-I]
Mä syön ksylitol-purkkaa ja juon gefilus-mehuja ja toivon, etten haihdu olemattomiin  [:-DD] ennen iltaa... Aatelkaa, musta löytyisi vaan haalistuneet luut...   [;-)]

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #87 : 14.03.07 - klo:15:46 »

En syä kaalilaatikkoo, kaalikeittoa, kesäkeittoa enkä lanttulaatikkoa. Enkä veripihvejä! Kaali menee kyllä joissain ruuissa, mutta lanttua en syä! :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #88 : 14.03.07 - klo:15:59 »

En syä kaalilaatikkoo, kaalikeittoa, kesäkeittoa enkä lanttulaatikkoa. Enkä veripihvejä! Kaali menee kyllä joissain ruuissa, mutta lanttua en syä! :-))

Henrillä lähes ihan samat kuin minulla Henrin ikäisenä. Enkä tainnut sieniäkään syödä.

Noista on jäljellä edelleen kammoina ainoastaan kesäkeitto ja veripihvit/-letut. Lanttulaatikko on mun suuri herkku (lapsena ei ollu), kaalia opin syömään ja nyt on kaalilaatikko suuri herkku, ja kaalikeittokin menee.  [:-)]

Jotkut jutut on vaan sellaisia, että niitä OPPII syömään, tai oppii tykkäämään. Mut ihan kaikki ei oo semmosii.  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #89 : 14.03.07 - klo:16:01 »

Naurattaa nuo Susin reseptit..Tuli  nälkä.. [:-I] [:-DD]

Jos sinulla tai muilla on joku lempisisälmys, niin kertokaa vaan. Laitan ihan mielelläni reseptejä.  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.231 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.