Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: On valinnan varaa!  (Luettu 2538 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: On valinnan varaa!
« Vastaus #45 : 16.03.07 - klo:14:50 »

Samaa mieltä Riston kanssa, jees, jees!!  :-))
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #46 : 16.03.07 - klo:14:51 »

Tämä menee nyt hiusten halkomiseksi. Leikitään ja kirjoitellaan mukavia. Eiks jee. Iloista päivää kaikille.

Yhdyn Riston sanoihin ja toivon myöskin että kaikki me pönttöläiset voimme sovussa jatkaa entiseen tapaan.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #47 : 16.03.07 - klo:14:56 »

Tämä menee nyt hiusten halkomiseksi. Leikitään ja kirjoitellaan mukavia. Eiks jee. Iloista päivää kaikille.

Yhdyn Riston sanoihin ja toivon myöskin että kaikki me pönttöläiset voimme sovussa jatkaa entiseen tapaan.

Hippiäinen on samaa mieltä ja luen niinpaljon täältä juttuja kuin ehdin ja KIVAA on ainakin minulla....... [:5] [:-)] [:-)]
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #48 : 16.03.07 - klo:15:00 »

Et sä Veke saa mihinkään täältä pöntöltä lähteä. [:´((]

Vaan en mäkään yleensä lue noita päiväketjuja ym synttärionnitteluihin osallistu kun sitten pitäisi muistaa joka päivä onnitella sen päivän sankaria.
Joskus vastailen galluppeihin ym.

Paljon olen ollut vuosien varrella sellaisilla palstoilla joilla ei saa kirjoitella mitään mikä ei liity kyseiseen aihepiiriin.
Muut viestit poistetaan tai laitetaan lukkoon.
Ei sekään ole kivaa.
Niistä muista ihmisistä ei tiedä mitään,niitä ei opi tuntemaan ja silloin vasta onkin helppo haukkua toista ja olla inhottava.
Mä en hirveästi viihdy sellaisilla palstoilla mistä useimmin lähtee pois pahalla mielellä kuin hyvällä.
Tai jossa pitää miettiä että voikohan tästä asiasta nyt kysyä vai pitääkö ensin googlettaa,kysyä kaverilta ja käydä kirjastossa lukemassa.

Tässä palstalla on mukavaa ollut se että ei tarvitse hirveesti miettiä että uskaltaako aloittaa uuden aiheen tai kysyä ihan tyhmiä.
Jos vaikka mä laitan tuohon kuvan talitintistä ja kysyn että mikä ihme lintu se tämä on,niin ei varmaan kukaan käske mun käyttää googlea tai käydä kirjastossa lukemassa lintukirjasta,vaan saan vastauksen heti.
Ja harvemmin on tarvinnut lähteä itku kurkussa täältä pois.

Mutta tälläinen yleinen jutustelu juuri luo sitä lämmintä yhteishenkeä ja usein kai täällä toisistamme tiedetään enemmän kuin omasta naapurista tai työkaverista.

Ja kun jutut on hyvin otsikoitu niin voi itse valita mitä lukee.
« Viimeksi muokattu: 16.03.07 - klo:15:04 kirjoittanut emo »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #49 : 16.03.07 - klo:15:01 »

Ihan kaikille nyt:

[:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6] [:6]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #50 : 16.03.07 - klo:15:06 »

Aurinkoista päivää kaikille! [:45]
Juu, ei halota hiuksia, ne on tarpeeks ohkasia muutenki! :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #51 : 16.03.07 - klo:15:49 »

[:45] [:45] [:45] [:45] [:45]
                    JESS!
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #52 : 16.03.07 - klo:15:52 »

[:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #53 : 16.03.07 - klo:16:35 »

[:1] Ullulle !
Veken pitäs päästä eroon niistä lapsuuden haamuista... [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #54 : 16.03.07 - klo:18:24 »

Tässä palstalla on mukavaa ollut se että ei tarvitse hirveesti miettiä että uskaltaako aloittaa uuden aiheen tai kysyä ihan tyhmiä.
Jos vaikka mä laitan tuohon kuvan talitintistä ja kysyn että mikä ihme lintu se tämä on,niin ei varmaan kukaan käske mun käyttää googlea tai käydä kirjastossa lukemassa lintukirjasta,vaan saan vastauksen heti.
Ja harvemmin on tarvinnut lähteä itku kurkussa täältä pois.

Mutta tälläinen yleinen jutustelu juuri luo sitä lämmintä yhteishenkeä ja usein kai täällä toisistamme tiedetään enemmän kuin omasta naapurista tai työkaverista.

Ja kun jutut on hyvin otsikoitu niin voi itse valita mitä lukee.

Tässä oli ihan asiaa! Samalla lailla mä ajattelen!
Vapaa keskustelu-alue on siitä hyvä, että siellä voi tosiaan höpistä ihan mistä vaan. Pöntöltä on löytynyt uusia, hyviä ystäviä! Kuinka monella keskustelupalstalla se on mahdollista? Ainoastaan sellaisilla, missä on aiheena joku ihmisiä yhdistävä tekijä ja täällä meillä se on linnut ja luonto! Ja höpöttely. Ja rakkaus hyvään ruokaan!  :-))

Muoks. tuli mieleen, että täältä voi lukea senkin, mitä pikkusisko syö minäkin päivänä ja missä se liikkuu. Ei tarvi kasvattaa puhelinlaskua!  [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 16.03.07 - klo:18:27 kirjoittanut Kaija »
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 16.03.07 - klo:21:21 »

Samaan emon kirjoittamaan kappaleeseen minäkin yhdyn, mikä Kaijan viestissä on.
Just tuollai olen yrittänyt joskus ajatuksiani rustata, mut en ole onnistunut.
Ajatuksesta emolle! [KIPPIS] :-))
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 17.03.07 - klo:01:57 »

Heps, höps, heps, höps. Mitäs tämä tällainen on?

En aikoihin ole Pöntölle ennättänyt kuin hätäiseen vilkuilemaan - ja tällaiseen juttuun törmäsin täällä tänään! Ei kivaa, ei.

Voipihan olla, että ymmärrän kutakuinkin, mitä Veke aloituksellaan ajaa takaa, mutta pyytäisin Vekeäkin ystävällisesti miettimään omia osallistumisiaan jutteluihin. Noin niin kuin ylipäätään. Tunnut suhtautuvan melkoisen halveksivasti joidenkin pönttöilijöiden tapoihin... Ja VAIN siksi, että olet luonut joistakin henkilöistä mielessäsi mielipiteen pelkkien kirjoitusten perusteella. Kuten minustakin, joka aina en osaa sanoa sanottavaani oikein...? Itse inhoan VAIN aloituksia, joita tavallaan jo etusivu on lähes väärällänsä ja jotka käsittelevät keskenään samoja asioita ja joiden otsikoista ei selviä mitä juttu sisällään pitää ja joista ajatuksia ja mielipiteitä aiheesta olisi voinut esittää jo aiemmin aloitetun tekstin alle. Ymmärsiköhän pointtiani nytkään kukaan..?

Itse pääsen tänne nykyisin todella harvoin vilkuilemaan, ja minua vastaavasti pännii se, etten edes noihin leikkimielisiin ketjuihin ole ennättänyt osallistumaan! Nehän ovat aivan ihania! Vaan leikkimielisistä sanaleikkiketjuista on muistettava, että niin monenlaista sanaleikkiä on maailmassa olemassa kuin on leikkien aloittajiakin! YHTÄ JA AINOAA OIKEAA SANALEIKKIÄ EI OLE OLEMASSAKAAN! Ja jokaisenlainen leikki on kiva leikki! Sallittakoon leikit tänne jatkossakin! *sanoopi hän, joka juuri viime aikoina ei pahemmin ole täällä kirjoitellut...* Lieneekö sitten ollut tyhmä päätös sanoa tässä kohtaa yhtään mitään, kun nimenomaan viime aikoina en täällä pahemmin ole enättänyt viipyilemään... Ajattelen kuitenkin niin, että mitä kiireisempi olen ja mitä enemmän koneeni minulle keljuilee ja hidastelee, sitä mieluummin osallistun nimenomaan leikkimielisiin ketjuihin! Sanaleikit kukoistakoot jatkossakin! Ja asiajututhan tietty aina ovat tervetulleita nekin - kenen aloittamana tahansa! Kuka tahansahan niitä voi alotttaa.

Ullu sanoi täyttä asiaa, Hömis sanoi asiaa, moni muukin sanoi asiaa, jotta mikähän se on ku ny hiertää...? Sen kun todellakin skippaa aiheet, jotka eivät kiinnosta. Vakavista aiheista on aina hyvä keskustella, joskin itse yleensä pyrin katsomaan edes aloitukset; jätän vain osallistumatta keskusteluun, jos se on aiheeltaan minulle pohdittavaksi liikaa aikaa vievä tai tuo samaa aihetta käsittelevä keskustelu kuin jo samalla sivulla oleva aloitus käsittelee jne. Tietynlaisissa sanaleikeissä ei siis järkeä edes tarvitse pahemmin käyttää! Jees, pliis, mulle niitä, jahka tästä tokenen ja enemmän ehdin kirjoitella...!  :-))

Ja saas nähdä, suostuuko koneeni edes lähettämään tätä viestiä! On nääs musaa latautumassa tuolla kaiken muun alla...  [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 17.03.07 - klo:09:28 »

Juu, kyllä Zirnix asiassa oikeassa on, varsinkin alkukohdassa... Olen huomannut nimittäin saman joskus aikoinaan, kun jostain minuakin #ojensi#.
Jaska: jospa se onkin sit oikea "lapsi" jolta jäänyt se väliin tai jotain...
naurettavaa jos ei ole edes 12v? en kehtais edes laittaa tollasta omaan
nimimerkkiin tai blogiin... [?]

Kirjattu
#Jani#

emo

• Vieras
« Vastaus #58 : 17.03.07 - klo:10:25 »

Zirnix kirjoitti:
Lainaus
Itse inhoan VAIN aloituksia, joita tavallaan jo etusivu on lähes väärällänsä ja jotka käsittelevät keskenään samoja asioita ja joiden otsikoista ei selviä mitä juttu sisällään pitää ja joista ajatuksia ja mielipiteitä aiheesta olisi voinut esittää jo aiemmin aloitetun tekstin alle. Ymmärsiköhän pointtiani nytkään kukaan..?

Mä ainakin ymmärsin ja olen ajatellut itsekseni ihan samaa.
Monet jutut voisi jatkaa jo olemassa olevaan ketjuun.
Varmaan kyllä olen itsekkin monesti aloittanut uuden aiheen vaikka olisi voinut jatkaa johonkin vanhaan.
Yritänpä parantaa tapani.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #59 : 17.03.07 - klo:10:34 »

Joskus (HUOM! JOSKUS) on ehkä aika napakkakin palaute tarpeen, jos itse on niin uppoutunut omaan asiaansa, ettei enää näe metsää puilta. En nyt tähän hätään keksi sopivaa esimerkkiä, mutta "äitipuolten rutina-palstalta" (Pasin keksimä nimitys) olen joskus saanut nenilleni ihan reippaasti ja "haavat nuoltuani" todennut, että ihan hyvä, kun joku hiukan herättelee katsomaan asioita useammalta kantilta!
Vaikka ottaahan se päähän  [:-//] kun ei saakaan pelkkää myötätuntoa ja hyssyttelyä ja päänsilitystä ja joutuu huomaamaan, että oma mielipide ei ehkä olekaan se ainoa oikea!  [:´((]

Sivu luotiin 0.249 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.