Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: On valinnan varaa!  (Luettu 2536 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: On valinnan varaa!
« Vastaus #75 : 17.03.07 - klo:16:20 »

Susin kannalta myös tämä juttu sai aika suuret mittasuhteet, kun Sus on hiljaisia hetkiä varten kehitellyt meille noita leikkejä ja gallupeja. Niistähän se Veke tämän aloitti!

Eikä Rouva Hömötiainen missään vaiheessa käskenyt Veken häipyä.  [:-I]

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #76 : 17.03.07 - klo:16:30 »

Ei tietenkään, tuskin se olisi ollut mahdollistakaan.  [:-I]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 17.03.07 - klo:16:32 »

Eipä ollut mielestäni vaihtoeh....
Mutta jos ei leikitä, niin vaihtoon vaan!!! [:-DD]

Oisko tässä se "tulkintavirhe" käyny [:-I] 
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #78 : 17.03.07 - klo:16:33 »

Totta ihmeessä toivon minäkin, että Veke tulisi takaisin.

Toisaalta voisi(t) Veke hieman kyllä miettiä sinäkin, että mitä ja miten asioita sanot. Olet täällä kovasti paljon pidetty persoona, minkä voi tästä ketjustakin päätellä, mutta kyllä ne sinunkin sanasi satuttavat. Joskus oikein kovastikin.

Ja nyt korostan, että en tiedä yhtään onko Rouva Hömötiainen loukkaantunut tuosta Veken sanomisesta tai mitään. En ole ollut sen asian tiimoilta yhteyksissä. Ihan vain omana mielipiteenäni sanon, että minusta hän sai aika rankkaa tekstiä osakseen ja se taisi jäädä nyt tässä Veken takaisin huutelussa vähän niin kuin huomiotta.

Yhdyn ullun sanoihin tässä asiassa ja olen kanssa sitä mieltä,että jos ei jostain aiheesta tykkää täällä pöntöllä,niin jättää ne ketjut lukematta.Ja sillä sipuli,ei niistä kannata ruveta meuhkaamaan sen enempää.

Susin kannalta myös tämä juttu sai aika suuret mittasuhteet, kun Sus on hiljaisia hetkiä varten kehitellyt meille noita leikkejä ja gallupeja. Niistähän se Veke tämän aloitti!

Ja SUS on tehnyt kivoja leikkejä ja galluppeja  jotka ovat olleet hyvin suosittuja.Sen kun vaan Sus jatkakoon niiden keksimistä.

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #79 : 17.03.07 - klo:16:40 »

Tai tässä...

Täällä leikitään näillä sovituilla "säännöillä" - eihän tämä ole sen vaikeampaa!
 [:-)] [:-)] - ymmärtää meinaan. Eikä ole ääntämisestä kiinni kun kirjoitetaan. [:-)]

[:-I]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #80 : 17.03.07 - klo:16:46 »

Nyt hoksasin tuonkin vasta [:-I]

Siis tulkinnoista tässä on kyse eikä kenenkään syyllistämisestä, eihän [:-)] Ihan varmuuden vuoksi sanon jotta mua ei tulkita väärin.

Nämäkin ovat vain spekulointeja ei faktaa.
« Viimeksi muokattu: 17.03.07 - klo:16:49 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #81 : 17.03.07 - klo:16:50 »

Ei tietenkään syyllistetä ketään. Eikä tulkita väärin, toivottavasti. Kunhan vain selvitetään asioita, kuka mitenkin minkin asian on ymmärtänyt.  [:-)]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #82 : 17.03.07 - klo:16:55 »

Täysin yhdyn edellisiin kirjoituksiin!
Veke takaisin - ja heti!

En tiennyt, että olisit peräti nimeäsi jäsenluettelosta vetänyt pois, mutta se nyt olisi jo älyttömyyden huippu! Nooo; olenhan sellaista joskus itsekin miettinyt, mutta viisaammaksi olen katsonut sen, että pysyttelen muuten vain hiljaa jos jonkun sanat paljonkin satuttavat. Sinä esimerkiksi silloin aikojen alussa olit todella symppis minua kohtaan, kunnes... jostakin ihme syystä ikään kuin käänsit minulle selkäsi: Et vastannut edes kysymyksiini enää, puhumattakaan siitä, että olisit kommentoinut jotakin sanmaani. Olen ollut sinulle kuin ilmaa. Ja SIITÄ HUOLIMATTA olen sitä mieltä, että sinunkin täällä kuuluisi olla! MUTTA ainakin minä - uskallan sen ääneenkin sanoa - toivoisin sinulta muitakin kuin negatiivisia kannanottoja. Älä siis aina kirjoita VAIN silloin, kun joku asia ei ole sinulle mieleen.

Itse olen sortunut pariin otteeseen kirjoittamaan suht vihaisena (mikä seikka sotii periaatteitani vastaan) tai kuin ällikällä päähän lyötynä, ja silloinhan - vaikka juuri silloin tekstiä paljonkin tulisi - tulee sanottua asioita siten, että kovin monet ymmärtävät väärin sen, mitä sanoa haluaisi. Karvaita kokemuksia on minulla siitä. Pikkujoulutekstiä ja jotain muutakin kai... Jotta epäilen sinunkin tarkoittaneen hiukan eri asiaa aloituksellasi kuin miten täällä porukka on aloituksesi ymmärtänyt.

Ymmärrät varmaan sinäkin, että monet täällä ovat oikeassa siinä, mitä ovat sanoneet, ja vaikka tekstisi nytkin aika keljulta kuulosti, uskon että sillä oli oma (hyvääkin tarkoittava?) merkityksensä. Se rivien välistä lukeminen kun usein on kuin onkin hyödyllistä. Hömikselle osoitettua kommenttia kylläkään en minäkään lainkaan ymmärtänyt, mutta lienetkö tarkoittanut sitä ymmärrettäväksi aivan niin kuin me itse kukin olemme sen ymmärtäneet? Jostakin syystä en oikein jaksa niin uskoa.

Ja muista, Veke, että meitä on paljon, jotka haluamme noihin leikkimielisiin ketjuihin osallistua, plus siis se, että sanaleikkejä on aivan niin monenlaisia kuin on niiden aloittajiakin! Varo vain: Täältä pesee kohta uusia sanaleikkejä!  :-))

Ja tuus ny takas ja pois piilosta sieltä ratin takaa; sulla on hauska tyyli kirjoittaa.
Ota vain huomioon muutkin kirjoittelijat täällä: meitä kun on moneksi ja joka junaan - ja joskushan joku jää asemallekin...
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #83 : 17.03.07 - klo:17:15 »

Ihan mahdollista, jos sen niin haluaa nähdä. Minulle ei tuota lukiessa sellainen edes tullut mieleen.

Veke sanoi ekassa viestissä

"han vähä joskus on närästänny, ku tulee pöntölle.
Sivukaupal pelkkiä leikkejä.
Ei siinnä mitää leikkii, ku leikittää.

Mut täält voi löytyy asioitaki juteltavaks asti.

http://www.bemmu.com/foorumi/"

Siis kun tuossa minusta vihjataan, että Veken mielestä täällä ei ole asioita juteltavaksi kun on liikaa leikkiä, joten itsekin olisin voinut siihen lausahtaa ihan neutraalisti, että "Mutta jos ei leikitä, niin vaihtoon vaan!!!" eli jos ei täällä ole mieleistä keskustelua, niin jokainen on ihan vapaa etsimään mieleisensä foorumin muualta. Ei se silti tarkoita, että noin sanomalla toivoisi toisen häipyvän.

Siksi kai Veke tuon linkin laittoikin, että sieltä jokainen voi valita niitä mieleisiään vaihtoehtoja? Ei täällä kenenkään tarvitse vastoin tahtoaan roikkua, sehän nyt on selvä. Vaikka toisaalta ei ketään olla poiskaan ajamassa, jos vähänkään siivosti on.

Ja Susille... lisää leikkejä peliin, jos siltä tuntuu. Kyllä tänne sopii leikit, gallupit ja muut. Moni niistä on saanut tosi suuren suosionkin.

Jokainen saa aloittaa ketjuja ihan vapaasti. Tosin tietysti voisihan sitä miettiä myös löytyisikö niille omille jutuille jo valmis ketjukin. Niin kuin nyt vaikka omat päivän kuulumiset sopisivat varmasti sinne päivän ketjuun, missä on muidenkin vastaavat, eikä omaan ketjuunsa. Noin niin kuin esimerkkinä. Vaan ei tästäkään mitään liian vakavaa kannata tehdä. Suvaitsevaisuudella pärjätään pitkälle.

(kirotusvihreitä korjailin)
« Viimeksi muokattu: 17.03.07 - klo:17:25 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #84 : 17.03.07 - klo:17:18 »

Juu, omasta puolestani piste tälle [:-)]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #85 : 17.03.07 - klo:18:27 »

Jeps; piste minunkin puolestani tälle jutulle.

SUVAITSEVAISUUS oli se sana, jota itseni piti myös tuolla aiemmin korostaa, mutta koska sen unohdin, tähän Ullun mielipiteeseen ei siten ole mitään lisättävää:

"Jokainen saa aloittaa ketjuja ihan vapaasti. Tosin tietysti voisihan sitä miettiä myös löytyisikö niille omille jutuille jo valmis ketjukin. Niin kuin nyt vaikka omat päivän kuulumiset sopisivat varmasti sinne päivän ketjuun, missä on muidenkin vastaavat, eikä omaan ketjuunsa. Noin niin kuin esimerkkinä. Vaan ei tästäkään mitään liian vakavaa kannata tehdä. Suvaitsevaisuudella pärjätään pitkälle."

Tätä hommaa ajoin jo tuolla aiemmin takaa... Nimenomaan. Juuri tätä.
Ja nyt saunomaan!  [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #86 : 17.03.07 - klo:18:50 »

Voi että, mie oon pahoilla mielin Susun puolesta ja mie oon pahoilla mielin Veken puolesta ja kohta mie oon pahoilla mielin koko pönttölän puolesta. Ei riidellä, eiköstä? Jokainen lukee sen minkä haluaa ja se on siinä, eiköstä?
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #87 : 17.03.07 - klo:19:40 »

[:5]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #88 : 17.03.07 - klo:21:09 »

Voi että, mie oon pahoilla mielin Susun puolesta ja mie oon pahoilla mielin Veken puolesta ja kohta mie oon pahoilla mielin koko pönttölän puolesta. Ei riidellä, eiköstä? Jokainen lukee sen minkä haluaa ja se on siinä, eiköstä?

Mä olen pahoilla mielin myös Rouva Hömötiaisen puolesta!  [:´((]

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #89 : 17.03.07 - klo:21:48 »

Eihän tähän nyt voi sannoo muuta kuin notta... kuka syyttä suuttuu niin se lahjatta leppyy.
Tää on hyvä foorumi, ei pilata jonninjoutavalla tätä, jookos  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.22 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.