Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: On valinnan varaa!  (Luettu 2534 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: On valinnan varaa!
« Vastaus #90 : 17.03.07 - klo:22:05 »

Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #91 : 17.03.07 - klo:22:09 »

Marle  [:72]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #92 : 17.03.07 - klo:23:28 »

Kiitos, Marle ,Elegiasta. KIITOS !!!
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #93 : 18.03.07 - klo:00:55 »

Minä luin tämän ketjun jo aiemmin päivällä mutta en oikein uskaltanut vastailla.
Mieleen jäi kuitenkin kaivelemaan MITÄ Veke oikein todella tarkoitti tuolla viestillään.
Äsken sitten pelaillessani "poksauttelupeliä" mieleeni tuli omasta mielestäni jonkinlainen
oivallus.
  Pitkästä aikaa Veke aloitti ketjun. Ehkäpä hän halusi että hän olisi saanut meidät
innostumaan antamastaan linkistä. Että joku olisi sanonut hänelle :
"Oletpa löytänyt hienon linkin. Tuosta löytyykin paljoan mukavaa luettavaa!Kiva että
laitoit sen tänne." Eli tässä hän tarjosi meille sitä "muutakin".
 Sitten kuitenkin EHKÄ tuo viesti ymmärrettiin hieman liian arvostelevana ja alettiinkin
puolustella. Ja siitä se sitten jotenkin ryöstäytyi käsistä koko juttu.
Kirjoittihan hän kuitenkin:Ei siinnä mitää leikkii, ku leikittää.
Mut täält voi löytyy asioitaki juteltavaks asti."

Minä pidän Veken kirjoittelusta. Hömis on minusta aivan ehdoton  [:-)] ja Ullu  [:5] Ja täällä tosiaan
kannattaa tarkkaan katsoa myös nuo mukaan liitetyt hymiöt. Ne ilmentävät aika paljon
millä mielellä asioista kirjoitetaan.
Minun "hiljainen" toiveeni on että Veke tulee jonkin ajan kuluttua takaisin foorumia elävöittämään.

Muoks: lisäsin tuon sinisen osan.
« Viimeksi muokattu: 18.03.07 - klo:01:01 kirjoittanut -muru- »
Kirjattu

Öte

• Vieras
« Vastaus #94 : 18.03.07 - klo:03:05 »

No hei, mitä hitsiä. Tääl on kauhee poru ja parku alkannu.
Miähä täält olen ulos kirjautunnu, eikä te! Noit miä en ala enää selvittää, kuka on pahoillaa kenenki takii, selvittäkää itte. Mummikummi ei kuitekka o tippaaka pahoillaa. Se ei tämmösen jätkän takii mieltää pahota. Sillon muutaki tekemist. Kysykää vaik silt itteltää.

Mullon hetkenaikaa ollu sellane olo, et on häipättävä. Ei tää o ihan viimine paikka mulle ja ihan sattumoisin hogasin et hei, keskusteluiha käydää muuallaki. Miä johoki jo jotaki veistelin ja sain melki turpiini, kuitekki tuntu ihan kivalta.Täytyy ollakki tarkkana, ku jotaki siel sanoo.

Mut hei, nätisti yritin kyl sanoo, et tympii noi ikuset sanaleikit, ku ne ei MUN mielestäni edes me oikee ja miä olen tottunnu, et säännöt ne on leikeiski.
Jo tos päiväl kurkin, ku hogasin teien alkaneen mun lähöst juttua vääntää ja kyl te olette mukavia, kertakaikkiaa, ei voi ku ihmetellä. Ny en kuitekka kirjaudu takas ja mistämä tieän huoliikoka Kaitsu mua enää. Voipolla jottei ja voipolla, et joo. Noh kysyn sit sitte joskus, mut ny kurkin vieraana, jolsei se tykkänää mun töpseliä irki nykäse.
Olkaa ihmisiks ja eläkää siivosti.
Veke 12v.   :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #95 : 18.03.07 - klo:07:31 »

Kuulea nyt Öte, Tules ruotuun, Mutta ensin nostasin sut parista kirjoittamisestasi jutusta  nurkkaan. Tuntuu kuin tässä olisi jotain mitä en ymmarra ja eikä kuulu tänne palstalle lainkaan. Sinuna käyttäisin muokaa toimintoa vaan ei taida kirjaamattomana onnistua.
Kukkakaupat ovat sunnuntaina auki...
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #96 : 18.03.07 - klo:07:57 »

:-)) Ei muuta kuin tervetuloa takaisin Öte/Veke, innokas fanilauma on sua täällä oottanu !!!!!  :-))
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #97 : 18.03.07 - klo:16:04 »

Minusta tämän ketjun takaa, kuten useamman muunkin ketjun takaa kuultaa tietynlainen närästys kahden pönttöläisen välillä, joka tuntuu vähän kumpaakin osapuolta vaivaavan.
Olisi toivottavaa, että ongelmat voisi ratkoa muualla kuin täällä, esim yksityisviestein.Hyvän pönttöhengen nimeen lyödä kättä päälle....tai jutella asiat halki tai mikä sitten paras onkin.

Minusta kärpäsestä tuli härkänen ja itse tämän ketjun poitti unohtui jonnekin, tuo närästys näihin sana- ym.leikkeihin.
Käsi sydämelle, ketä oikeasti on vähän ihmetyttänyt aiheiden runsaus tai aiheet? No, minua ainakin [:-I] ja useampaa muutakin pöntöllä vieraillutta.
Veke toi sen nyt esiin, minä tai moni muu on vain sivuuttanut aiheet jotka ei kiinnosta.
Toinen juttu sitten onkin kannattaako "närästyksistä" nostaa haloota vai vain sivuuttaa. Toisaalta mielipiteensä pitäisi aina voida kertoa.
Mutta siitä ei nyt minun mielestäni tässä ketjussa ollut edes kysymys, vaan ihan muusta, mikä on näkynyt kyllä niin riveissä kuin rivien väleissä.

Eli kaikella ystävyydellä, otetaan pientä etäisyyttä ja mittasuhdetta asioihin.  [:-)] Nautitaan kevääntulosta ja mukavista, itseään kiinnostavista asioista mitä tämä Pönttöfoorumi tarjoaa. [:34]

Kirjattu
- tartu hetkeen -

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 18.03.07 - klo:17:25 »

Niinpä, niinpä, Parus... Vaan ei itselläni ainakaan tuon aloituksen pointti unohtunut; ainoa huoleni oli se, etten ehkä kaikkea siinä piilevää ymmärtänyt...

Noista aloituksista kirjoittelin jo tuolla aiemmin... Jotta eniten minua ainakin ärsyttävät aloitukset, joissa pääasiana olevat mielipiteet olisi minun mielestäni aivan hyvin voinut esittää jo aloitetun ketjun alle. Saati itse aloittamansa aiheen alle. Mutta sepä siitä. Ongelma se ainakin minulle on siinä mielessä, etten alvariinsa täällä päivystämään pysty ja kun sitten nämä sivut avaan, törmään aloituksiin jotka ovat pahimmassa tapauksessa saman henkilön aloittamia saman aihepiirin juttuja... Noo; yhden rivinhän yksi aloitus vain vie...

Vekelle haluaisin sanoa aivan samaa kuin sinullekin, Parus. Minä nääs pidän leikkimielisistä sanaleikeistä. Pidän paljonkin. Etenkin, kun ajattelen asiaa niin, että kun tänne haluan tulla nimenomaan rentoutumaan, ovat esimerkiksi juuri sanaleikit paikallaan - ja jokainen leikki niillä säännöillä, jotka aloittaja sinne on präntännyt. Ja ilman sääntöjäkin sanaleikit ovat hauskoja. Plus kaikki muukin kevyt jutustelu. Ja JOS aikaa on, asia-aiheisiin on mukavaa ja hyödyllistä perehtyä, joskin siinä hommassa taas piilee se väärin ymmärtämisen vaara... Jopa sanaleikeissä olen ainakin minä törmännyt myös tilanteisiin, jotta kun pitkästä aikaa tänne ennätän, joku leikki onkin edennyt jo yli sataan vastaukseen - ja siten muiden "kiinnisaaminen" kiireisenä voi ola vaikeaa. Vaan... Kaiken kaikkiaan minä ainakaan en jaksa ymmärtää, miksi sanaleikkejä tällaisella vapaan keskustelun puolella ei voisi olla.

Plus vielä kerran se, että kuka tahansahan voi aloittaa jutustelun kuinka vakavasta tai vaikeasta aiheesta tahansa! Sitä suvaitsevaisuutta siis, pliis. Ja Veke, pliis... Kommentoisit edes joskus muutenkin kuin keljusti sanomalla... Älä näytä niin selvästi sitä, kenestä täällä pidät ja kenestä et pidä... Olisiko liikaa pyydetty - tuon suvaitsevaisuuden lisäksi...? Joka tapauksessa, kuten jo olen sanonut, pidän kirjoitustyylistäsi ja haluaisin jatkossakin kirjoituksiasi nähdä!

Sorry mahdolliset vihreet ja nyt tuli kiirus täällä! Huh.
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #99 : 18.03.07 - klo:18:16 »

Zirnix hyvä, siis en ole sanaleikkejä vastaan sanonut olevani. Kaikelle on tilaa, vaikkei kaikesta nyt niin paljon pitäisikään. Olen itsekin osallistunut moneen. Eikä se ei ollut edes olennaista minun viestissäni. Lakataan nyt vääntämästä [HUH]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Sus

• Vieras
« Vastaus #100 : 18.03.07 - klo:19:47 »

Hupsista.
Mie en meinaa tätä ketjua uskaltaa ees lukea, kun niin kimurantiksi menee.  :-O

Mut kyl mie sanaleikkejä uskallan edelleen laittaa. Jos oikein kerään rohkeutta.  :-))

Vekee toivon takas Pöntöllen!
« Viimeksi muokattu: 18.03.07 - klo:19:50 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #101 : 19.03.07 - klo:00:11 »

Hupsista.
Mie en meinaa tätä ketjua uskaltaa ees lukea, kun niin kimurantiksi menee.  :-O

Mut kyl mie sanaleikkejä uskallan edelleen laittaa. Jos oikein kerään rohkeutta.  :-))

Vekee toivon takas Pöntöllen!

Ekana: Parus! Suo anteeksi, jos ymmärsin kirjoittamastasi jotakin väärin!
Osallistuithan ainakin kerran ihan aidosti vaikeahkoon sanaleikkiin, nääs siihen minun OMENAPAISTOS-jutskaan, ja olit vieläpä hyvä siinä! Tarkoituksella - vaikka jokaisen sanan leikissä erikseen tarkistin - en sanoja halunnut laskea, sillä minun mielestäni tuossa tapauksessa KISA ei olisi ollut paikallaan.  [:-)]

Leikit siis leikkeinä ja kisat kisoina. Ja jatkossakin niin...? Vaiko...?

Ja Sus!

Niii-ihhh! "Vekeeee, tuu takaaasiii-iii", lauloi Liikanenkin aikoinaan.
No, ainakin suurinpiirtein noin... Ainaskin sävel on oikein, hahaa!
Mutta Vekeäkin täällä on ihan mukavaa kuunnella! Näin on näreet!
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #102 : 19.03.07 - klo:16:03 »

Ei ole paljon lisättävää Paruksen ja zirnixin viestien jälkeen..samaa linjaa menevät suurissa määrin omatkin mielipiteet..eli siis suvaitsevaisuutta,mukavaa yhdessäolon tuntua leikin ja vakavankin keskustelun kirjossa.
Vekeä kyllä kaipaisin minäkin takaisin. [:-)]

Juu, ja Susille: hop hop! lisää leikkei vaan! :-))
Kirjattu

Hellis

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Vantaa
« Vastaus #103 : 19.03.07 - klo:19:02 »

Ja nyt ne hiekkaämpärit riviin ja lapiot kans! Eikäs enää riidellä, kumpi saa leikkii sil punasel ja kumpi sinisel ämpäril!!!  [:47] Asiaa tuli noissa jutuissa ja paljon. Aina joku ymmärtää jotain väärin, välillä vahingossa ja joskus tarkoituksella.
Mutta nyt varmaan aletaan ootteleen kevättä, sitä ihan oikeeta ja pannaan tää ketju unohdusten maille, jooko?
Kirjattu
Terveisiä Alapöntöstä!

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #104 : 19.03.07 - klo:20:37 »

Joo [:5]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.343 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.