Niinpä, niinpä, Parus... Vaan ei itselläni ainakaan tuon aloituksen pointti unohtunut; ainoa huoleni oli se, etten ehkä kaikkea siinä piilevää ymmärtänyt...
Noista aloituksista kirjoittelin jo tuolla aiemmin... Jotta eniten minua ainakin ärsyttävät aloitukset, joissa pääasiana olevat mielipiteet olisi minun mielestäni aivan hyvin voinut esittää jo aloitetun ketjun alle. Saati itse aloittamansa aiheen alle. Mutta sepä siitä. Ongelma se ainakin minulle on siinä mielessä, etten alvariinsa täällä päivystämään pysty ja kun sitten nämä sivut avaan, törmään aloituksiin jotka ovat pahimmassa tapauksessa saman henkilön aloittamia saman aihepiirin juttuja... Noo; yhden rivinhän yksi aloitus vain vie...
Vekelle haluaisin sanoa aivan samaa kuin sinullekin, Parus. Minä nääs pidän leikkimielisistä sanaleikeistä. Pidän paljonkin. Etenkin, kun ajattelen asiaa niin, että kun tänne haluan tulla nimenomaan rentoutumaan, ovat esimerkiksi juuri sanaleikit paikallaan - ja jokainen leikki niillä säännöillä, jotka aloittaja sinne on präntännyt. Ja ilman sääntöjäkin sanaleikit ovat hauskoja. Plus kaikki muukin kevyt jutustelu. Ja JOS aikaa on, asia-aiheisiin on mukavaa ja hyödyllistä perehtyä, joskin siinä hommassa taas piilee se väärin ymmärtämisen vaara... Jopa sanaleikeissä olen ainakin minä törmännyt myös tilanteisiin, jotta kun pitkästä aikaa tänne ennätän, joku leikki onkin edennyt jo yli sataan vastaukseen - ja siten muiden "kiinnisaaminen" kiireisenä voi ola vaikeaa. Vaan... Kaiken kaikkiaan minä ainakaan en jaksa ymmärtää, miksi sanaleikkejä tällaisella vapaan keskustelun puolella ei voisi olla.
Plus vielä kerran se, että kuka tahansahan voi aloittaa jutustelun kuinka vakavasta tai vaikeasta aiheesta tahansa! Sitä suvaitsevaisuutta siis, pliis. Ja Veke, pliis... Kommentoisit edes joskus muutenkin kuin keljusti sanomalla... Älä näytä niin selvästi sitä, kenestä täällä pidät ja kenestä et pidä... Olisiko liikaa pyydetty - tuon suvaitsevaisuuden lisäksi...? Joka tapauksessa, kuten jo olen sanonut, pidän kirjoitustyylistäsi ja haluaisin jatkossakin kirjoituksiasi nähdä!
Sorry mahdolliset vihreet ja nyt tuli kiirus täällä! Huh.