Ratsastus alkoi vuonna... mikähän vuosi se oli.... no, Kaija varmaan muistaa
Itse en ollut silloin hevoshullu, tykkäsin koirista ja kissoista
Kaija tykkäs hepoista, ja niin sitten isä sai mielestään kuningasajatuksen (arvatkaa vaan onko
muutaman kerran miettinyt tuliko tehtyä fiksusti) ja vei meidät ratsastamaan.
Ratsastusta tuli siis harrastettua useita vuosia.
Tässä se tärkein tuli kerrottua Tainan sanoin. Vuosi oli varmaan 1974?
Ratsastus ja hevoset kaikessa muodossa oli se tärkein harrastus pitkään. Jossain vaiheessa se sitten jäi. Niin, Meijerikouluun lähtiessä.
Aikuisena kävin sitten lämmittelemässä 4 vuotta, mutta ratsastustunti joka keskiviikko klo 19 oli aika pahuksen vaikea yhdistää kolmivuorotyöhön. Lopulta oli tunteja rästissä ihan älyttömästi.
Lukeminen ja kirjoittaminen ovat aina olleet suosikkiharrastuksia. Mä en uskalla päästää itseäni kirjastoon, koska hyvää kirjaa saatan lukea koko yön.
Valokuvausta jossain muodossa olen harrastanut 30 vuotta. Kuvauskohteet ovat nyt hieman pienempiä kuin ennen... eli hevosten kuvaamisesta aloitin ja nyt sitten lintuja.
Vuorotyö estää kaikenlaiset kansalaisopiston kurssit ja sellaiset, eli harrastuksiin kuuluu nykyään vain "linnustaminen", lintujen kuvaaminen, pönttöily (80% hereilläoloajasta??) ja ruoanlaitto.
Muoks. aikana ennen lintuharrastusta me kierrettiin Pasin kanssa paljon antiikkiliikkeitä ja vastaavia. Kallis harrastus on sekin ja aina sydän kylmänä pelkäsi, että jostain löytyy jotain, mitä on IHAN PAKKO saada!