Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 17.3.Lauantai  (Luettu 1600 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 17.3.Lauantai
« Vastaus #60 : 17.03.07 - klo:12:33 »

Täällä tulee jalkarättejä taivaalta parast'aikaa... :-O
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #61 : 17.03.07 - klo:12:41 »

Osaa ne näköjään ruotsalaisetkin tehdä lampunvaihdon vaikeaksi.
No, koska mulla näköjään on piileviä automekaanikkokykyjä, en joutunutkaan vaihtamaan
lamppua kun se alkoi taas palamaan siinä vaiheessa kun melkein olin saanut sen irti.
Eli nyt se palaa ja taas säästyi muutama euro. Hyvä Volvo!  [:-)]

Pyykit pesty, kaupassa käyty; seuraavaksi jotain kevyttä lounasta nassuun ja
opintojen pariin. Lecklinin kirjoittama opus "Laatu yrityksen menestystekijänä" odottelee
hyllyssä.  [:-I] [:-/] :-O
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #62 : 17.03.07 - klo:12:48 »

Lisa: Jessss ! http://www.youtube.com/watch?v=4IZsQ7gLX1U&mode=related&search=  [:-)]
Onhan se ennenkin nähty, mutta ei muistaakseni leffateatterissa. Eka elokuva, jonka mun mies vei tuttavuuden alkuaikoina katsomaan oli "Vain muutaman dollarin tähden" ja mä ajattelin, että huhhuh... :-O
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #63 : 17.03.07 - klo:12:52 »

Jaska, sullahan onkin kunnon MIES  :-)). Ajattele nytkin, että HUHHUH, mut katso leffaa laajemmalti. Tossa sun linkissäkin,niin eikö vai, aika cool toi Blondie, vai! [;-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #64 : 17.03.07 - klo:12:54 »

Piileviä automekaanikonkykyjä löytyy täältäkin  [:-DD]
Joskus aikanaan mulla oli se toinen ruotsalainen auto, entinen poliisiauto. Siitä oli yksi anturi irti; öljymerkkivalon tms ja minä kävin ostamassa liittimen ja hääräsin konepellin alla ja sain sen kiinnitettyä han ok. Kehuinpa vielä paikalle osuneelle naapurille, että moni nainen tarvisi tähänkin hommaan miehen!  :-))

No, sitten eikun liikkeelle. Pääsin Espoosta just Hesan puolelle, kun auto sammui tyhjäkäynnillä. Sain sen vielä käyntiin ja taas sammui liikennevaloihin. Onneksi vieressä oli Konalan Saab-liike ja sinne sitten pikahuoltoon. IHAN HIUKAN  [:17] nolotti, kun huoltomies avasi konepellin ja huomasi, että olin mekaanikon hommia tehdessäni vahingossa tönäissyt öljykorkin auki ja silloin Saabista häviää tyhjäkäynti.

Mutta en kuulemma ollut ensimmäinen, joka tuli saman "vian" takia korjaamolle!

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #65 : 17.03.07 - klo:13:01 »

Ja mä laskin, kaks kertaa kaatuu hevonen pahannäköisesti tossa leffassa, mut onneks ei käyny pahasti. Hevoset on muutenkin hyvinhoidetun näköisiä ja melkeinpä muistuttavat kouluratsuja käynniltään. Kauniita on niin hevoset kuin miehetkin! [:-)]

ps.pitäsköhän NYT suunnistaa ulkoilmaan?!
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 17.03.07 - klo:13:29 »

Nyt muistinkin yhden kysymyksen, mikä mun on pitänyt jo kauan sitten esittää.

Mitä rasvaa loimulohessa on?  Ostin eilen sitä, mut pikkasen katoin kieroon sitä rasvamäärää.  Onko rasva kalan ittesä, vai tuleeko tekotavassa??

Taksomykket! :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #67 : 17.03.07 - klo:13:31 »

Kaija: kun huoltomies avasi konepellin ja huomasi, että olin mekaanikon hommia tehdessäni vahingossa tönäissyt öljykorkin auki ja silloin Saabista häviää tyhjäkäynti. Täähän kävi meille silloin kauan sitten Taivalkoskella, eikä Konalan Saabissa silloin työssä ollut kuskimmekaan sitä ymmärtänyt ! Opittiin kantapään kautta.  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 17.03.07 - klo:13:35 »

Kaija: kun huoltomies avasi konepellin ja huomasi, että olin mekaanikon hommia tehdessäni vahingossa tönäissyt öljykorkin auki ja silloin Saabista häviää tyhjäkäynti. Täähän kävi meille silloin kauan sitten Taivalkoskella, eikä Konalan Saabissa silloin työssä ollut kuskimmekaan sitä ymmärtänyt ! Opittiin kantapään kautta.  [:-DD]

En usko!  [:-DDD]

Jaska

• Vieras
« Vastaus #69 : 17.03.07 - klo:13:39 »

En usko!  [:-DDD]

Oo sitten uskomatta !  [:-DD] Minä tavasin huoltokirjaa ajaessa ja oisinko loppujen lopuksi löytänyt sieltä jotain pientä pränttiä aiheesta korkki ! Vai pitiköhän meidän pysähtyä huoltsikalle...muisti pätkii... [NUT]
Ja nyt pizzalle!  Tuoksuuko ?  :-O
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #70 : 17.03.07 - klo:13:41 »

En oo muuten koskaan korjaillu autoo. Nuorena likkana menneisyydessä kävin likkakaverin kanssa Savonlinnasta Kajaaniin ja Vivasta meni joku kartaani vai kardaali-akseli poikki, ja räminä ol kauhee. Mutta huihai, vielä illalla pyörittiin kaupungin keskustassa "pilutsua" eikä haitannu yhtään.
Mutta-kundikaveri, jonka tää auto oli, ei ollut jostain syystä asiaan ihastunut!
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #71 : 17.03.07 - klo:13:42 »

Tuoksuu, Jaska, oikein maukkaalle  :-)) Meillä vasta aloitellaan ruoanlaittoa.
Räntää tulee taivaan täydeltä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 17.03.07 - klo:13:43 »

Jaska, eikö ottanut isännällä yhtään luonnolle, kun sä ratkaisit mysteerin?  [:-DD]

Jaska

• Vieras
« Vastaus #73 : 17.03.07 - klo:13:58 »

Jaska, eikö ottanut isännällä yhtään luonnolle, kun sä ratkaisit mysteerin?  [:-DD]
Ei voinut ottaa, kun ei itse voinut lukea sitä kirjaa, piti vaan ajaa, ettei auto sammunut. Ja mullahan ei tunnetusti ole korttia, että olisi voitu vaihtaa kuskia lennossa... [:-I]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 17.03.07 - klo:14:46 »

Täytyyhän minunkin kertoa, et olen Ladan konehuoneen osia pessy.  Ja autoja ehostanut.   :-))

Tässä keväinen kukkakori teille.  On auringos aikaansaannoksia.  :-))

Jess, aurinko alkoi paistamaan! [:-)] [:45]

« Viimeksi muokattu: 17.03.07 - klo:14:48 kirjoittanut Kaarin »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.155 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.