Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 17.3.Lauantai  (Luettu 1595 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 17.3.Lauantai
« Vastaus #90 : 17.03.07 - klo:16:35 »

Taina, oliko tipusissa yhtään vihreää sävyä?
Vihervarpunen tulee mieleen. Ja hippiäinen, mutta hippiäiset taitavat ennemmin viihtyä puussa kuin maassa!

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #91 : 17.03.07 - klo:16:40 »

Eivät näytttäneet homeisilta, eli ei vihreää.
Muutama tökötti kyllä puussakin, mutta suurin osa kaivoi pihalta jotain  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #92 : 17.03.07 - klo:16:47 »

Mä olen kyllä aika varma, että ovat olleet urpiaisia. En kyllä olisi uskonut sellaista päivää näkeväni, että pikkusisko alkaa Pöntöllä kysellä linnuista!  [;-)]

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #93 : 17.03.07 - klo:16:51 »

Leevi meillä on innokkaampi lintuharrastaja, "bongailee" kaikki linnut ja pyrkii
tutkimaan lähempääkin  [:-)]

Jippii, sade näyttäisi loppuvan. Huomisen sääennustekin muuttunut vähän mukavammaksi,
eli kuviin tungettu pieni kulma aurinkoakin  [:-)]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #94 : 17.03.07 - klo:16:55 »

Onpas Kilpishallin tienoilla vilkasta! Eikä yhtään sada mitään räntää.
Siitä katolta on hauska seurata lumen hupenemista. (Tylsät huvit, vai?)
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #95 : 17.03.07 - klo:17:03 »

Oih kun oli upea ilma tänään...ei nuo sääennustajat oikein osaa ammattiaan... [:-//] [:-//] lupas muka huonoa ilmaa, ja sää oli kuin morsian. No katellaan mitä sain kennolle. Hetkinen, juon kahvit ensin. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #96 : 17.03.07 - klo:17:03 »

Hauskaa lauantai-illan jatkoa kaikille pönttöläisille.Ensin katson Holby City sairaalan jakson televisiosta ja sen jälkeen saunaan ja sitten aion katsoa Kari Tapion 60-vuotisjuhlakonsertin televisiosta.Ja jotain muutakin varmaankin tulee illan mittaan katsottua.
Palailen taas huomenissa tänne pöntölle pulisemaan  [:14]  :-))
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #97 : 17.03.07 - klo:17:05 »

Ja Jarmo!

Aamua +0,8 ei sadetta  [:-)]

Onnistuisiko Zirnix messuille meno yhdessä  [:-I]

Nyt teetä ja hetkinen pönttöilyä ja sitten viikonlopun ohjelmaan  [:-)]

Messuille meneminen on meillä edelleen harkinnassa, ja voipi ollakin, että menemme käymään. Oletkos siis tulossa sinäkin Turkkuseen? Ilmoita nyt jotain - varmuuden vuoksi!  Minipönttötapaaminen...?  [:-)] Anskuuuuu - ja muutkin lähistöllä asustelevat?...!

Mitkä messut? Missä? (Näin hyvin mä olen perillä...  [:-DD] ) Mulla on vähän rahat kortilla ennen kuin työt alkaa, joten isolla varauksella...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 17.03.07 - klo:17:10 »

Täällä on koko päivän satanut räpäskää. Koira on ihan kamalassa kunnossa aina lenkin jälkeen. Kyljetkin kurassa. Joka kerta pitää käydä pesulla. On käväissyt mielessä, että pienessä sylikoirassa olisi paljon vähemmän pestävää  :-)) . Onneksi se sentään tykkää pesusta.
Tulisi jo kesä ja kuivat tiet  [:-)] .
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #99 : 17.03.07 - klo:17:11 »

Alku ehtoon pikkukurkistus [:-)]           Siinä ne aurinkoiset päivät taisi tälläkertaa olla kokopäivän sadellut räntää ja  [:-(]
kaikki lumi ei ole edes sulanut vaan maa on osittain valkoinen  ja +0,5 lämpöä.
Huomenna aamulla kyllä pitäisi olla jo selkeämpää.
Kaikenlaista on tullut puuhasteltua ja imuriakin on kävelytetty,mutta ei ulkoiluakaan ole unohdettu. [:-)]

Santsulle tsemppiä että kaikki vasikat olisivat terveitä ja terhakoita ja kuinkahan paljon niitä vielä tänäkeväänä syntyy?  [:-)]

Jonkunajan päästä varmaan saunalämmitys puuhiin......... [:-)]..

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #100 : 17.03.07 - klo:17:17 »

Oih kun oli upea ilma tänään...ei nuo sääennustajat oikein osaa ammattiaan... [:-//] [:-//] lupas muka huonoa ilmaa, ja sää oli kuin morsian. No katellaan mitä sain kennolle. Hetkinen, juon kahvit ensin. [:-DD]

Hyypiölläkin ollut komea ilma :-))

Kirjattu

Santsu

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • "Carlö"
« Vastaus #101 : 17.03.07 - klo:17:32 »

Montako vasikkaa tulossa tänä keväänä? Syntyykö ne aina näin aikaisin keväällä?

Pitäisi olla 16 tulollaan, joo ne syntyy näin aikaisin että ovat sitten sopivan kokoisia kesäkuussa laittaa laitumelle emojen kanssa ja sinne menee sitten sonnikin tekemään taas uudet tepposensa emoille... [:-)] ja tähän vuodenaikaan ei ole vielä muita kiireitä niin joutaa värkätä eläinten kanssa. Ja keväthän on lisääntymisen aikaa muuallakin.
Kirjattu
Mikä ei tapa, vahvistaa.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #102 : 17.03.07 - klo:17:44 »

Zirnix kirjoitti: Kaarin! Oletko laittanut sipulit ekan kerran viime syksynä multaan, vaiko... ovatko sipulit jo peräti useankin vuoden takaa... ja useampaankin kertaan kukitettuja? Upeita ovat kevään ensi kukkaset! --- Ja loimulohessa muuten ainakin minun mielestäni on samalla tavalla sitä oikeanlaista kalan rasvaa... Kalajutuista minun muuten pitäisikin yrittää ennättää kirjoittelemaan vaikka tuonne ruokaketjupuolelle...

Asetelma ei ole mun tekemä.  Vein kopan kukkakauppaan ja annoin vapaat kädet tehdä millaisen asetelman lystää.
Tuli mieleeni, et kelpaiskohan toi pohjahöyste linnuille! [:-I] :-))  Ois se, kun yllättäisin vaakkujaisen itseteosta, niinkuin kerran, kun oli repimässä mun roskapussia auki.

Nyt on petivaatteet tuuletettu.  Ois päiväkaffeen aika.  Vielä pitäis tiskata ja lattia pyyhkäistä, sit vois alkaa ottamaan vastaan pyhää. [:-)]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #103 : 17.03.07 - klo:17:45 »

Räntää räiskinyt koko päivän, plääh!
Mutta muuten oli kiva päivä, käytiin tapaamassa tuttuja, joita ei olla nähty n. 20:n vuoteen. Olipa ihana tapaaminen  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #104 : 17.03.07 - klo:17:46 »

Santsulla aikamoinen lauma, mahtaa olla menoa ja meininkiä kun pääsevät laitumelle  [NUT] [:-)]
Olen aina luullut että lehmät keinosiemennetään, harrastetaanko tuota sonnin mukana oloa paljonkin?

Hevosillahan kanssa nykyisin pääsääntöisesti on keinosiemennys käytössä, mutta Hopon
vanhempien tallilla on tehty varsat ihan kotipihalla, siellä se Hopokin on luomuna tehty  [:-I] :-))

Nyt riittää opiskelut tältä päivältä, vielä jäi vähän kirjaa huomiselle luettavaksi.

Ylös, ulos ja lenkille  [:24] [:70]

Kirjattu

Sivu luotiin 0.335 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.